כנס העובדים שנערך לשגב
העובדים נפרדים משגב

מנכ"ל העירייה המפוטר לעובדים: "התושבים לא צריכים ליפול למלחמות המטופשות האלה" (וידיאו)

עובדי עירייה התארגנו הבוקר ספונטנית והגיעו ללשכת מנכ"ל העירייה המפוטר אוהד שגב כדי להיפרד ממנו. שגב אמר לעובדים, בין השאר: "זה לא סוד שגם אני הגעתי מבחינתי להבנה שאני בלב כבד אסיים פה. השתדלתי לעשות את זה בטיימינג יותר מוצלח ועם פחות בלגן, אבל לא הכל תלוי בי"

פורסם בתאריך: 10.4.22 13:09

עובדי עיריית חיפה התכנסו הבוקר (ראשון) לפרידה ספונטנית ממנכ"ל העירייה בשנתיים האחרונות, אוהד שגב, לאור הודעתה של ראש העירייה עינת קליש-רותם על החלטתה לפטרו, הודעה שהתקבלה בתדהמה על ידי העובדים וגם על ידי שגב עצמו. בין הנוכחים היו גם יו"ר ועד עובדי העירייה, אמנון עידו, וסגנו, נועם אשכנזי.

אחד הנוכחים סיפר ל"כלבו – חיפה והקריות": "עידו בירך את שגב ואמר שהוא היה מנכ"ל טוב. גם שגב דיבר ואמר שהוא אוהב את העובדים ושהוא רואה את האהבה של העובדים בעיניים. הוא אמר שמבחינתו הם לא נפרדים ושהם ימשיכו להישאר בקשר טוב".

 

 

שגב אמר לעובדים: "אני כל כך שמח שניתנה לי ההזדמנות להיות כאן מנכ"ל בשביל להכיר אנשים כמוכם. אני מקווה שמה שעשינו במשך השנתיים האלה ביחד עם שותפים ומנהלים עשה טוב לעובדי העירייה, לתושבי העיר חיפה ובכלל… אין לי ספק שאפשר וצריך לעשות עוד הרבה-הרבה יותר גם לטובת התושבים וגם לטובת עובדי העירייה. יעשה את זה כנראה מי שיחליף אותי… מי שזה לא יהיה. אני אאחל בהצלחה למי שיעשה את זה. חיפה חשובה לחיפאים, לעובדי העירייה, חשובה לכל הצפון. חיפה חזקה זה כל הצפון חזק, חיפה חלשה זה כל הצפון חלש. כי זו עיר העוגן.

"אני סומך עליכם, עליכם אני יודע שאפשר לסמוך – שתעשו את כל מה שאפשר בשביל שהארגון הזה ימשיך ויתפקד וייתן את השירות לתושבים הכי טוב שרק אפשר. כי התושבים בטח לא צריכים לסבול וליפול למלחמות המטופשות האלה. זה לא סוד שגם אני הגעתי מבחינתי להבנה שאני בלב כבד אסיים פה. השתדלתי לעשות את זה בטיימינג יותר מוצלח ועם פחות בלגן, אבל לא הכל תלוי בי. אני שמח שאני עוזב כשיש תקציב עירייה מאושר, אני שמח שהצלחנו לשנות פה דברים מהיסוד, ואין לי ספק שתדעו לשמור על זה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר