יעקב בורובסקי ומיכי אלפר (צילומים: מיכה בריקמן, בועז כהן)
יעקב בורובסקי ומיכי אלפר (צילומים: מיכה בריקמן, בועז כהן)

אלפר הודיע: תומכים בבורובסקי

בתכתובת בקבוצת הווטסאפ שלו הכריז יו"ר הרשימה החרדית דגל לתושב מיכי אלפר על תמיכה במועמד לראשות העיר יעקב בורובסקי. "הסטטוס קוו הקיים בחיפה הוא חשוב לכל הצדדים", כתב אלפר,"בין המועמדים, דווקא הוא גילה הבנה ובגרות. צריך לעבוד קשה כדי לנצח, אבל זה אפשרי. בעזרת השם כמובן"

פורסם בתאריך: 26.2.24 06:26

יו"ר הרשימה החרדית דגל לתושב מיכי אלפר הכריז על תמיכה במועמד לראשות העיר יעקב בורובסקי.

אתמול (ראשון) בלילה, בתכתובת בקבוצת הווטסאפ "אלפר לתושב", התייחס אלפר, שבקדנציה הנוכחית משמש סגן ומ"מ ראש העיר לסוגיית התמיכה באחד מהמועמדים וכתב: "ראשית, לא מדובר רק בסוגיה פוליטית. כל הדיבור על סיכוי מול סיכון הוא חשוב, אבל משני. אנחנו נמצאים בשליחות. ביום הבחירות, לא רק נבחרי הציבור עומדים למבחן, גם שולחיהם. מה בעצם חשוב לנו כשאנחנו מגיעים לקלפי? ברור, אין לנו רצון לשנות את חיפה (ודאי שהרשימה שבראשותי לא מאמינה שזאת הדרך) – להיפך, אני חושב שמרקם החיים בעיר ומערכת היחסים המבורכת בין כל המגזרים הם מודל לחיקוי עבור ערים אחרות. אין משהו שאנחנו כחברה זקוקים לו בימים קשים אלה כמו ערבות הדדית. הזכירו לנו אויבים מבחוץ שנועדנו לחיות כאן יחד (וכולנו יודעים שידם של אויבינו עוד נטויה)".

עוד כתב אלפר כי "בנוגע למהות – הסטטוס קוו הקיים בחיפה הוא חשוב לכל הצדדים. בין המועמדים בעלי הסיכויים לנצח, דווקא בורבוסקי גילה הבנה ובגרות. מהם סיכוייו? יש לנו ציבור ענק, של דתיים, חילונים וחרדים שמתחברים מאוד למסר הזה. ביצענו סקרי עומק במשך חודשים, כולל בימים אלה, ואין לי ספק שבורובסקי הוא אדם בעל ניסיון, שקול ועם יכולת ניהול לעיר כמו חיפה. ברור, צריך לעבוד קשה כדי לנצח, אבל זה אפשרי. בעזרת השם כמובן".

 

 

התמיכה של אלפר בבורובסקי ממשיכה את מגמת הפיצול במגזר החרדי. כזכור, בבחירות 2018 הביעו ש"ס ואגודת ישראל תמיכה ביונה יהב, בעוד שדגל לתושב תמכה בעינת קליש רותם. ההימור של אלפר השתלם לו, והוא קיבל לידיו את התפקידים סגן ומ"מ ראש העיר ויו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה. לקראת הבחירות הקרובות הכריזו ש"ס ואגודת ישראל על תמיכה בדוד עציוני.

במטה בורובסקי מעריכים כי תמיכתו של אלפר תגדיל את כוחו מול עציוני ותסייע לו להגיע לסיבוב השני מול יהב, אך מבחינה של מספר הקולות שקיבלו שלוש הסיעות החרדיות בבחירות הקודמות עולה כי אגודת ישראל זכתה ב-3,971 קולות, ש"ס ב-3,035 קלות ודגל לתושב ב-4,843 קולות. המשמעות היא שאגודת ישראל וש"ס קיבלו ביחד 2,163 קולות יותר מדגל לתושב. התפלגות הקולות הביאה לדגל לתושב שני מנדטים, ואילו שתי הסיעות האחרות קיבלו מנדט אחד כל אחת.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שחר

    רק יונה יהב ישמור על חיפה שלנו חילונית, ליברלית וחופשית!
    מחר כולנו איתך!

  2. רק לא הקשיש המכחיש

    יונה יהב עשה שיחות עם אלפר. יהב היה מוכן לתת לו כל מה שעציוני נתן למעט הועדה המקומית כי יהב הבטיח את זה לנציגו של גד זאבי, אחיינו רן בנדר – עוד יותר גרוע מאלפר.
    אצל בורובסקי אין שטיכים ושקרים נוסח יהב שמתחפש לפתע לחופשי-ליברלי אחרי שלא הצליח לקבל את תמיכת החרדים.
    בואו- יהב לא חופשי ולא ליברלי, הכל סיסמאות של הרגע האחרון של הקמפיינרים שלו.
    יהב רוצה את בל"ד וחד"ש – זה ליברלי?! גרוע יותר מקליש ועציוני כי מסתיר בכחש את מה שייתן להם אם חלילה יהיה ראש עיר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר