יניב בן שושן (צילום: מקסים קורצ'יק)
יניב בן שושן (צילום: מקסים קורצ'יק)

סיעת הליכוד מצטרפת לקואליציה של יהב

במסגרת הסיכום עם יונה יהב ישמש יו"ר הליכוד יניב בן שושן יו"ר חברת המתנ"סים - נוה דוד ונוה יוסף, דירקטור בחברת יפה נוף ודירקטור בחברת שקמונה. נוסף על כך ימונו חברי הליכוד לחברים בוועדות העירוניות, ובהן חינוך, תכנון ובנייה, כספים ומל"ח

פורסם בתאריך: 31.3.24 12:02

ראש העיר הנבחר יונה יהב סיכם עם סיעת הליכוד בחיפה על הצטרפותה לקואליציה העירונית. בעקבות הסיכום גדלה הקואליציה של יהב ל-20 מנדטים.

במסגרת הסיכום ישמש יו"ר הליכוד יניב בן שושן יו"ר חברת המתנ"סים – נוה דוד ונוה יוסף, דירקטור בחברת יפה נוף ודירקטור בחברת שקמונה. נוסף על כך ימונו חברי הליכוד לחברים בוועדות העירוניות, ובהן חינוך, תכנון ובנייה, כספים ומל"ח (משק לשעת חירום).

 

 

יהב: "חברי סיעת הליכוד בחיפה הם שותפים ראויים, ואני משוכנע כי חברותם בקואליציה העירונית תשפיע על מעמדה של חיפה בכל תחומי החיים. במיוחד בעת הזאת, שבה חיפה עומדת לפני אחת התקופות המאתגרות שידעה, אנו זקוקים לקואליציה רחבה ואחראית".

כזכור, לפני כשבוע וחצי פנתה שרת התחבורה מירי רגב מהליכוד אל יהב וביקשה שנציג הליכוד בעיר יקבל את תפקיד יו"ר התאגיד העירוני יפה נוף. יהב עדכן בעניין את ד"ר אסף גסטפרוינד, אשר התפקיד הובטח לו, ובתום השיחה הודיע יהב לגסטפרוינד שלמרות בקשתה של השרה, הוא ימונה ליו"ר התאגיד. יצוין כי גם רגב וגם יהב מכחישים את קיומה של שיחה כזו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. איש

    טפי! חובה להוציא את המאפיה הליכודניקית מהשירות הציבורי…

  2. החילוני

    חבל מאד שמפלגת המושחתים שרק ג'ובים מעניינת אותה מצטרפת . היה אפשר לצרף את חיפה ביתינו . מדאיג ומקווה שלא נתאכזב שהצבענו ליונה יהב.

  3. תושב לשעבר

    זהו…? כל כך מהר הוא התכופף?
    חשבתי עשה שרירים על מירי גרב..
    עוד סמרטוט.. עצוב.
    נקווה שיעשה טוב לעיר פח הזאת..

  4. יוני

    לליכוד צריך לתת תפקידים שקשורים לפירוק והרס. אלופים בזה. ידועים גם בריכוז כל הזבל.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר