גלי סגל גרינברג וצחי טרנו (צילומים: בועז כהן, דף הפייסבוק של טרנו)
גלי סגל גרינברג וצחי טרנו (צילומים: בועז כהן, דף הפייסבוק של טרנו)

טרנו חוזר לתפקיד מפתח, סגל גרינברג לאגף הנצחה

שינויים פרסונליים: צחי טרנו, ממקורביו של יונה יהב, יעבור לתפקיד מנהל פרויקטים בלשכתו מנכ"ל העירייה גדי מרגלית, ואת תפקידו כמנהל אגף הנצחה תתפוס גלי סגל גרינברג, המזוהה עם שלטונה של עינת קליש רותם, ששימשה מנהלת אגף הנהלת העיר קשרי חוץ ופנים

פורסם בתאריך: 12.4.24 07:51

תזוזות פרסונליות בעיריית חיפה: מנהל אגף הנצחה צחי טרנו יעבור לתפקיד מנהל פרויקטים בלשכת מנכ"ל העירייה גדי מרגלית, ואת תפקידו תתפוס גלי סגל גרינברג, ששימשה מנהלת אגף הנהלת העיר קשרי חוץ ופנים. זהו המינוי הפרסונלי הראשון שמדגיש את חילופי השלטון, שכן טרנו וסגל גרינברג הם עובדי עירייה, ולא מדובר במשרות אמון כמו מנכ"ל או מנהל לשכה.

טרנו שימש לפני היבחרה של עינת קליש רותם ראש אגף דוברות והסברה, ובמקביל היה ראש מינהלת עיר תחתית שהוקמה בשנת 2012 על ידי יהב. טרנו הגיע לעירייה בתקופתו של עמרם מצנע כראש העיר ועבד באגף הביטחון, וכשיהב נבחר לראש עיר הוא מונה לעוזרו. לימים שימש טרנו ראש הלשכה ובהמשך דובר העירייה. עם חילופי השלטון ולאחר חופשת מחלה מונה טרנו, שזוהה כאחד מאנשי אמונו של יהב, למנהל אגף הנצחה. הוא השתתף בחגיגת הניצחון של יהב שהתקיימה עם היוודע תוצאות הבחירות.

 

 

סגל גרינברג, לעומת זאת, מזוהה עם שלטון קליש רותם בעירייה. זכורה לה סערת הפוסט שפרסמה על יהב ומרגלית שגרר תביעת לשון הרע של השניים נגדה. באותם הימים שימשה סגל גרינברג המנהלת האדמיניסטרטיבית של קליש רותם, ובהמשך היא שודרגה לתפקיד מנהלת אגף הנהלת העיר קשרי חוץ ופנים.

צירופו של טרנו לסגל של מרגלית בלשכת מנכ"ל העירייה נעשה לאחר מינויה של מזכירת העיר לשעבר ברכה סלע לעוזרת בכירה למנכ"ל, וזאת לאחר שכבר יצאה לפנסיה לפני מספר שנים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בזיון

    זה טרנו שהורשע בזיוף ומרמה ב-2010 על פרשת מלך החניונים תרומות אסורות שהוסתרו עבור יונה יהב???
    כאילו אין גבול לחבורת המשוחתים של יהב????

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר