גלי סגל גרינברג (צילום: בועז כהן)
גלי סגל גרינברג (צילום: בועז כהן)

"הכנופיה שחגגה סביב יהב עוד לא הפנימה שהזיזו לה את הגבינה"

בעקבות פוסט שפרסמה גלי סגל גרינברג, המנהלת האדמיניסטרטיבית של לשכת ראש העיר, ובו נכתב כי "המאכערים, הקומבינטורים, מקבלי השוחד, התשקורת המקומית - כל אלה בבעיה חמורה", הודיע ארגון עובדי עיריית חיפה כי הוא דורש התנצלות, ולא - ינקוט צעדים ארגוניים

פורסם בתאריך: 16.12.19 20:04

עדכון אחרון: 16.12.19 22:51

ארגון עובדי עיריית חיפה מאיים בהכרזה על סכסוך עבודה. הכל החל אתמול (ראשון) כאשר גלי סגל גרינברג, המנהלת האדמיניסטרטיבית של לשכתה של ראש העיר עינת קליש רותם, פרסמה בדף הפייסבוק שלה פוסט ובו טענות והאשמות קשות נגד התנהלותה של עיריית חיפה בתקופתו של יונה יהב וביקורת נגד "התשקורת המקומית".

"כמה עובדות חשובות שחשוב שכל חיפאי יידע – יהב הפסיד, קליש רותם ניצחה", כתבה סגל גרינברג, "בשנה האחרונה התגלו עומק אי הסדרים, החובות וחוסר המינהל התקין שהוא השאיר אחריו, והם עצומים. הגירעון התקציבי הוא ענק. הכנופיה שחגגה סביבו עוד לא הפנימה שהזיזו לה את הגבינה. המאכערים, הקומבינטורים, מקבלי השוחד, התשקורת המקומית שבמקום לדווח חדשות קיבלה טונות של תקציבים עבור סיקור אוהד – כל אלה בבעיה חמורה. כבר לא זוכרים מה תפקיד התקשורת שזה לסקר ולא לשקר".

"נבחרה ראש עיר ישרה וצנועה, לשם שינוי, ששונאת פרסום ולא מונעת מהופעה על במות, מפרסים, מתוכניות רדיו או מגזירת סרטים, ולא ממש מחפשת 'סיקור אוהד'", היא המשיכה וכתבה, "ראש עיר שעסוקה רק בתיקון, בחיסכון כסף, בשיפור ובניקוי האורוות, שעובדת בשביל העיר והחיפאים ולא בשביל החבר'ה, הצ'פחות והליקוקים. אז שימו לב לכל המתקפות חסרות הרסן, במיוחד לאחרונה, המתוזמרות, המאורגנות והממומנות. שימו לב לכל השקרים הבזויים על 'גירוש הדרוזים מחיפה', גל סכסכני ועכור שפוליטיקאים קטנים רוכבים עליו – עוד ספין על בעיה כללית ורבת שנים שיהב וקודמיו טאטאו מתחת לשטיח, ולא בעיה ספציפית שכוללת מאות או אלפי תלמידים יהודים, ערבים, נוצרים וגם דרוזים – תלמידים שבמשך שנים מגיעים מחוץ לחיפה, וביניהם רבים שמזייפים כתובות, שלומדים על חשבון הארנונה של החיפאים וילדיהם, הכיתות והתקציבים בחינוך בחיפה, והפכו אותה לעניין שנועד רק לסכסך בין החיפאים לדרוזים. אין שום עניין אישי כלפי הדרוזים, יש הרבה ספין ופייק סביב זה כי זה יוצא יפה בכותרות, אבל מה לעשות – שקר זה שקר".

"כל הלעג לצוות ראש העיר נובע בעיקר מקנאה טהורה ונועד רק כדי להחזיר את המצב לקדמותו", המשיכה סגל גרינברג בהתקפה, "עירייה שהשחיתות וטובות ההנאה שלטו בה, שמכרזים שהיו בה (אם היו בכלל) היו מכורים ותפורים, שהמקורבים בה לראיס עשו מה שרוצים, ושאנשים החתימו שעון בעירייה והלכו לעבוד במקום אחר. כולנו ראינו את זה ביומיום ולכן הצבענו אחרת. החגיגות האלו נגמרו. לכן כשאתם רואים את הפארסות ואת ההצגות ברשתות, במועצת העיר, שכל עילג מסתובב בה עם דף מסרים של שולחיו מאחורי הקלעים, תדעו למה זה קורה. פשוט לא הפנימו את תוצאות הבחירות ושחיפה החולה בעצם עוברת הבראה, ובעירייה עובדים עכשיו בשביל הציבור, לשם שינוי. אגב, תסתובבו בוואדי ובחג החגים – מפוצץ, ועולה לחיפאים מיליונים פחות מבשנים הקודמות. אז הכל אפשר, וחיפה רק תשתפר ותשתפר".

בפוסט תייגה סגל גרינברג את קליש רותם ואת מחזיקת תיק החינוך בעירייה סיגל ציוני. סגל גרינברג, שמונתה לפני כחודש למנהלת האדמיניסטרטיבית של לשכת ראש העיר, היא יד ימינה של ציוני, שכזכור לפני הבחירות עזבה את סיעת יונה יהב וצעירי חיפה ועברה לסיעת חיים בחיפה של קליש רותם. נוסף על תפקידה בלשכה של ראש העיר ממשיכה סגל גרינברג בתפקידיה הקודמים כמנהלת המחלקה להורים, חברה ופרויקטים בעירייה וכמנהלת מינהלת הורים.

 

 

בארגון עובדי העירייה זעמו על הפוסט. במכתב ששלח יו"ר הארגון אמנון עידו לקליש רותם תחת הכותרת "הכפשת שמם הטוב של עובדי העירייה על ידי מנהלת לשכת ראש העיר", נכתב כי הפוסט של סגל גרינברג "נועד להכפיש את הנהלת העיר הקודמת מחד ולהאדיר את הנהלת העיר הנוכחית. ואולם, וזה העיקר, בפוסט זה בחרה מנהלת לשכתך להשתלח פעם נוספת בעובדי העירייה המסורים תוך הכפשת שמם הטוב, וזאת במטרה להתנגח בהנהלת העיר הקודמת ובראש העיר הקודם. נבהיר כי אך לאחרונה חידד מנכ"ל העירייה את האיסור של עובדי העירייה להתראיין ולהביע דעות בתקשורת, תוך שהקרובים ביותר להנהלת העיר, המהווים את הכוורת סביב ראש העיר, בוחרים להתעלם מכך ולהכפיש את שמם הטוב של עובדי העירייה".

עידו המשיך וכתב כי "ארגון העובדים שבע מהתנהלותה הדורסנית והפוגענית של הנהלת העיר, אשר חדשות לבקרים בוחרת להשמיץ את עובד העירייה ולפגוע בשמם הטוב, בכל פעם במדיה אחרת, כאשר פעם אחר פעם מתלוות לכך התנצלות בקול ענות חלושה המסבירה את הכוונה 'האמיתית' מאחורי הדברים שנאמרו, כל זאת כאשר באותו הזמן דמם של העובדים הופך להפקר, ותושבי העיר, אשר מוסתים על ידי גורמים בהנהלה הנוכחית מפנים את חצי לשונם נגד עובדי העירייה המסורים, אשר מנגד נדרשים לשמור על שתיקה כדי לא לחשוף עצמם להתנצחות ולהתפלמסות שאינה ראויה ואינה מכבדת".

לדבריו של עידו, ארגון העובדים אינו מוכן עוד לקבל את האמירות החלולות והנבובות של גורמים שונים בהנהלת העיר, אשר אין בהן אלא כדי לזרוע ארס ורעל בקרב תושבי העיר ביחס לעובדי העירייה, תוך זלזול בעבודתם המסורה והנאמנה. אשר על כן, ככל שמנהלת לשכתך לא תוציא התנצלות ברורה בפני עובדי העירייה באמצעות פוסט בפייסבוק ובנוסף באמצעות מכתב המופנה לעובדי העירייה, ארגון העובדים מודיע כי יפעל לעריכת אספות הסברה לעובדי העירייה על כל המשתמע מכך".

את מכתבו סיים עידו בכך ש"ארגון העובדים תמה כיצד ראש העיר מבקשת לנהל את העיר על כלל מורכבויותיה – מקום שבו היא אינה מצליחה לנהל את צוותה ולמנוע מגורמים סוררים בו להוציא בכל פעם הכפשה נגד ציבור העובדים במטרה לנסות ולהאדיר את שמה של ראש העיר הנוכחית ביחס להנהלת העיר הקודמת. צר לי כי פעם אחר פעם אנו עדים לניסיון של הנהלת העיר הנוכחית להיבנות על הכפשות של הנהלת העיר הקודמת, תוך לקיחת העובדים כבני ערובה במשחק זה. ארגון העובדים ממליץ לראש העיר לנסות להתהדר בהצלחותיה ולא להיבנות על קמפיין שלילי נגד קודמיה. אולי בכך תיזכר ההנהלה הנוכחית בכמה טובים עובדי עיריית חיפה שמשרתים את תושבי העיר נאמנה. ארגון העובדים ימתין להתייחסות עד ליום רביעי הקרוב. התראה נוספת לא תינתן".

 

אמנון עידו (צילום: ראובן כהן)

אמנון עידו (צילום: ראובן כהן)

 

יהב מסר בתגובה: "העניין הועבר לטיפולו של עו"ד רני פינגרר".

תגובותיהן של סגל גרינברג והעירייה יפורסמו לכשיתקבלו.

עדכון (21:25): גדי מרגלית, מנכ"ל העירייה בקדנציה האחרונה של יהב, כתב בפוסט בפייסבוק בתגובה לדברים שפרסמה סגל גרינברג: "גברת סגל היקרה, על פי דברייך, אני גדי מרגלית, מנכ"ל עיריית חיפה במשך שנתיים וחצי, הייתי שותף ב'כנופייתו' של מר יונה יהב, ראש העיר לשעבר. מדברייך עולה שהייתי 'קומבינטור', 'מאכער' ו'מקבל שוחד'. היה לי כבוד גדול לשרת את תושבי חיפה, בקור, בחום, בשריפות, בהצפות ובאיומים מהותיים. החליט ציבור הבוחרות והבוחרים תושבות ותושבי חיפה החלטה מהותית בחודש אוקטובר 2018. יחדיו עמי שירתו את התושבים 5,000 עובדות ועובדי עירייה יקרות ויקרים. ניתן להתווכח על הישגים, על כישלונות ועל כל נושא. לא ניתן להשמיץ, לחרף ולגדף כפי שעולה מדברייך, לפסול בגסות נפש ולשלול בהינף יד עבודה מפרכת יום וליל. מעולם לא טענו כלפי שאני 'מושחת', 'קומבינטור' ו'מאכער'. אין בכוונתי לעבור לסדר היום על דברייך אלה. אני שוקל את צעדי. מר יהב והכותב, שהיה מ'ראשי כנופייתו', ראויים להוגנות שאינה עולה בלשון המעטה מדברייך, שעליהן ניתן לומר הפוסל במומו פוסל, ומי כמוך יודע במה מדובר. שלי נעלייך, בושה וחרפה".

עדכון (22:51): סגל גרינברג הסירה את הפוסט מדף הפייסבוק שלה. בתוך כך, בדקות האחרונות נשמעות טענות ברשתות החברתיות על כך שסגל גרינברג שיתפה פוסט של אדם אחר, אם כי בפוסט שלה אין כל אזכור או סימן לכך שמדובר בשיתוף.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

40 תגובות
  1. גל

    והמינוי שלך מהו? הגבינה החדשה של קליש והמנגנון המנופח והלא יעיל שהיא יוצרת
    לא יוצלחית שאוספת לא יוצלחים כמוה סביבה
    והעיר ברגרסיה

  2. משה

    לצערי הרב כל אדיוט אצל קליש נהיה מלך אין דוברות לעיריה כל אחד שחושב שהוא מבין משהוא כותב בושה להתנהלות העיריה

  3. אבי הראל

    מאחד מעובדי העיריה נודע לי שלמחצית מעובדי העיריה אין מה לעשות והם למעשה מיותרים. אני מניח שהאמירה הבוטה של מבוססת על מידע. שווה לבדוק.

  4. שיר

    ממשיכים שם בקו המבזה. רק להטיח האשמות ולדבר לא יפה על קודמיהם במקום להראות מה הם יכולים לשפר.
    יאללה מספיק עברה מעל שנה וכלום לא עשיתם מלבד לקלקל ולנבל אז מספיק .
    מנהל טוב בראש וראשונה צריך לדעת להתנהל פנימה עם העובדים שלו ולא לפטר את כולם ולהחליף גם לא לדבר אליהם לא יפה.
    קליש וגלי צריכות ללכת הבייתה.

  5. גארי

    כשראש העיר היא עבריינית מורשעת, למה ניתן לצפות מנושאי הכלים שלה?

  6. שלוימלה

    וואו…הבחורה למדה ללקק. בינתיים רואים רק קילקולים וחוסר שקיפות משווע. אם אין הוכחות, כדאי לשתוק אחרת ממה שאמרת/כתבת את עלולה לשלם הרבה הרבה על הוצאת דיבה. אם יש לך הוכחות, לכי למשטרה.

  7. גילה

    פויה . איך הן מדברות שם.
    נשים שעובדות בשוק מדברות יפה יותר.
    בושה של ראש עיר וצוות העוזרים שקיבצה סביבה.

  8. קרקס ממש

    קליש תחליפי את הצוות שלך הוא מייצר חלק גדול מהכשלונות והבלאגן
    הג'ינג'י, בעל הקיוסקים שובר וגרינברג וכל האנשים חסרי הנסיון וחסרי הרסן שהכנסת סביבך
    תביאי צוות מקצועי ובוגר יותר שכבר התנסה בניהול עיר ולשכה

  9. רמי

    לא מאמין שהמשוגעת הזו מסתובבת בלשכת ראש העיר,
    הייתי מתחיל בלפטר אותה, מנהלת מחלקה שיש לה זמן לעשות משרה נוספת…, מעניין חברה של מי את שתפרו לך תפקיד ניהולי של כלום.
    שומר נפשו ירחק!!!

  10. אילן א.

    מי יתן וקליש תעוף כמה שיותר מהר וכמה שיותר רחוק. ישמור האל את החיפאים מהצרה שנפלה עלינו

  11. כמו במתמטיקה כך בלשכה : האחד צובר את כוחו מכל האפסים שנצמדו אליו...

    מביך.

  12. מיקו חיפאי עצוב.

    לפחות מר יהב דאג לעיר ,היה מעורה בה ולא התנתק ושיסה בתושבים כמו ביבי.השעון מתקתק לסיום הקדנציה הכושלת של ראשת העיר המנותקת מהעיר בה גרה.

  13. עצוב

    הפוסט שכתבה גלי סגל, מנהלת הלשכה החדשה של ראש העיר עינת קליש, ובת בריתה של מחזיקת תיק החינוך בעירייה סיגל ציוני, שערורייתי! ההתנהלות השלילית כנגד עובדי העירייה, ההנהגה הקודמת, וכמובן (איך לא) התקשורת – נמשכת. פוסט רווי השמצות, נאצות, וגידופים. שפת ביבים. לשון גסה ומכפישה. בושה וחרפה. מה לעזאזל קורה פה? עד מתי ימשך טירוף המערכות שמתרחש בחיפה בשנה האחרונה? אין ספק, קדנציה אומללה שהלוואי וכבר היתה מגיעה לסופה. לא קל להיות תושב חיפה בימים אלה- בהתנסויות היום יומיות ובשם הרע שיוצא לעיר. עצוב לי.

  14. הצבענו בשביל לפוצץ את המוגלה שנרקבה במשל 15 שנה

    וזה מה שקליש עושה.
    בהצלחה גברת ראש העיר!

  15. שדרנית לשעבר

    סגל שכחה איך נכנסה לתיאטרון העירוני (נישליס) ואיך נכנסה לעירייה. היא עוד יכולה לדבר?????

  16. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    העיר חיפה מוזנחת תראו את התשתיות כבישים בעיר משובשים שנים ולאף אחד לא איכפת ואתם עסוקים הרכילות ורפש בין העיריה הנוכחית לקודמת על שחיתות שלטונית במקום לדאוג לתושבים ולנקיון העיר שפעם היתה אחת הערים היפות התיירים בורחים לערים אחרות בארץ ולא מעדיפים את חיפה זו צריכה להיות הדרך חיפה עדיפה!!!זו צריכה להיות מטרתכם נבחרי הציבור בעיר הזו!!

  17. דין דין

    סגל צודקת יהב השאיר אחריו תהום וקאליש מנסה בכל כוחה לא ליפול לתוכה ללא סיוע.מי שהיה לו מגע עם העיריה הרגיש את הלא לעשות כלום על בשרו.

  18. חיפאית לשעבר

    לא מתמצאת מספיק במה שקורה בחיפה, אבל הסגנון של סגל גרינברג דוחה ומזכיר את ההשתלחויות חסרות הרסן בפוליטיקה הארצית. ההסתה הפרועה של הראש באמצעות שלוחיו הנרצעים והנלוזים. ראשת העיר הנוכחית איננה עושה כלום והעיר הולכת ודועכת.

  19. יאיר

    לכל המשמיצים: יהב השאיר עירייה מתפקדת למופת עם חוסן כלכלי וניהול שזכה לשבחים והצטיינות.
    תפסיקו ללכלך ותראו מי הבאתם עלינו . רק יודעת ללכלך ולהשתלח. בושה של ראשת עיר והעוזרים שקיבצה סביבה.
    לא יעזור לכם להשמיץ, תפקחו את העיניים ותראו את האמת. ראש העיר החדשה אין לה יכולות ושיורים לנהל בטח ובטח שלא עיר.

  20. דניאלה

    שפת רחוב זולה. נשמע כמו יציאות של כנופיה שהשתלטה על טריטוריה של כנופיה אחרת.

  21. אמי

    לא יכול להיות !!! יהב איש תמים רודף צדק, עוזר לזקנות לחצות את הכביש ושם צלוחיות מים לכלבים עזובים….
    בכיית אמנון עידו, החיפאים היו מטומטמים 3 קדנציות ואתם עשיתן את הון חייכם על חשבון החיפאים, הפכתם את חיפה לעירייה הכי מושחתת בארץ ברמה שלא הייתה מביישת גם מדינה בדרום אמריקה. קחו את המשכורות והפנסיות השמנות שלכם ולכו הבייתה. המשחק נגמר

  22. הבושה התאבדה ב-30 באוקטובר 2018

    ועכשיו טוענים מטורללי הכת שסגל לא כתבה את הפוסט אלא העתיקה אותו מפוסט אחר. נניח לרגע שהם צודקים (וגם זה בספק רב), בפוסט תויגו העבריינית המורשעת ו"האמא של כל הילדים". מדוע קולן לא נשמע מאז העלאת הפוסט ועד הסרתו?

  23. מימי

    כנראה שהבחירה של סגל להעלות את הדברים שנכתבו כי "הגיעו מים עד נפש". מצטרפת לדבריה של חלי ואבי הראל בתגובות שנכתבו.

  24. ניצה

    נראה לי שזה המקום להזכיר כיצד סגל נכנסה לעבודה בתיאטרון ואחר כך בעירייה. כמו שכתב גדי מרגלית: הפוסל במומו פוסל. וזה וואחד מום.

  25. סטודנט

    עצוב שהכנופייה של יהב עדיין לא הפנימה שהחיפאים זרקו אותם. יהב והחבורה הכושלת שלו אחראים לדירדור חיפה בכל הפרמטרים. אז כעת קליש מנסה לשקם את מה שניתן לשקם (לא בטוח שזה בכלל אפשרי) והם יוצאים נגדה.

  26. חן

    סגל הייתה פעילה מרכזית בצוות הקמפיין של יהב. יורקת לבאר ממנה שתתה.

  27. המרחק בין חיפה לירושלים

    מסתבר שהמרחק בין חיפה לירושלים קצר יותר ממה שאנחנו חושבים. בדרכה לראשות העירייה נעזרה עינת קליש בשירותיו של עמית חדד, עורך הדין האישי של נתניהו, ובאלה של עופר גולן, יועץ התקשורת של נתניהו (זה שהחליף את ניר חפץ, ושעמד במרכזה של פרשת הטלפונים הניידים). חברה צעירים שחושבים שהם הבנים של אלוהים. האחרון, אחראי במידה רבה על התגובות האגרסיביות לתקשורת ועל המתקפות ברשת נגד עיתונאים ופוליטיקאים יריבים, ולעיתים גם על מתקפות נגד רשויות החוק, אנשי משטרה ושופטים. הנאמנות ל״בוס״ מקדשת את כל האמצעים וגם את הסגנון. לדאבוני, אולי בהשראת אותם אנשים, ואולי לא, בהנהגה החדשה של חיפה שוררת עכשיו רוח דומה. מחכה שאותה רוח רעה תחלוף כבר.

  28. אמן

    יונה יהב, התושבים איתך! מספיק ודי! נמאס! יש גבול לאי הדיוקים, להשמצות, להכפשות הבלתי פוסקות. אמן שגלי סגל (מי זאת בכלל?) תתנצל ותשלם. שיתנצלו גם ראשת העירייה, ממלא מקומה, ושלל העוזרים, היועצים והסגנים שממלאים פיהם מים ולא מגנים, ומי יודע, יתכן שחלקם בעצמם עומדים מאחורי הדברים. גם אתם אחראים. דרדרתם את העיר הזאת לתהומות של פילוג, קיטוב ושנאה שלא נראו כאן קודם. בושה וכלימה.

  29. כפטריות אחרי הגשם

    אין הפתעה בכך שרוב עובדי העירייה ניצלו את מעמדם הקודם וכשהזיזו להם את הגבינה זה כואב להם. קאליש עושה עבודת צדיקים ומנשה את השטח. דרך אגב, מה קורה עם גברת אטס והדוקטורט המזוייף?

  30. רפי.ג

    בושה עוד פח אשפה בנוסף למדורה. לפי מיטב זכרוני הייתה קודם בצד של השמנת וכשהשמנת נגמרה עברה לחמאה. זה דומה לאישה שעוברת מאחד לשני.

  31. המרחק בין חיפה לציריך

    בפוסט שפירסמה גלי סגל היא כותבת: ״נבחרה ראש עיר … ששונאת פרסום ולא מונעת מהופעה על במות … מתוכניות רדיו או מגזירת סרטים״. ראש עיר ששונאת פרסום – האמנם? בדיקה קצרה מגלה שעינת קליש היא אולי ראש העיר המצולמת ביותר מבין ראשי הערים במדינה (תבדקו את דף הפייסבוק שלה), ראש עיר שמצטלמת עם כמעט כל מי שנתפס בעיניה כמשהו או כמישהו שיכול לשרת את מטרותיה, ראש עיר שבמהלך קמפיין הבחירות שלה צילמה את עצמה בעשרות רבות של סרטונים, ראש עיר שמכל הצלמים שמסתובבים בברנז׳ה, בחרה להצטלם לקמפיין שלה דווקא אצל צלם האופנה עדי ברקן, בפוזה של דוגמנית, בתמונות פוסטר ענקיות שרוטשו ונמרחו כמעט בכל פינת רחוב בעיר (ואח״כ הלינה על כך שהתקשורת והציבור מתייחסים למראה שלה – סליחה עינת, הרווחת את ההתייחסות הזאת ביושר), ראש עיר שמחרימה בצורה עקבית, ילדותית ונקמנית את התקשורת המקומית, אבל מעניקה בלב חפץ ראיונות (יזומים?) לכלי תקשורת בארץ ובעולם שנתפסים בעיניה כחשובים (ואפשר למנות את הראיונות שהעניקה לעיתונים הארץ וגלובוס, ולהבדיל לערוץ 7, ולאחרונה אפילו לעיתון השוויצרי הנפוץ בליק, בעת שביקרה בשבוע שעבר בציריך). שונאת פרסום? רודפת פרסום, יהיה אולי מדוייק יותר, ובלבד שהפרסום נערך ומתקיים בתנאים שלה. ואגב, סביר להניח שראש עיריית ציריך שעימה נפגשה, משקיעה פי כמה מונים בנקיון העיר ובטיפוח הגנים, לא מגלה יחס עויין ומזלזל כלפי התושבים, ועונה בנימוס על כל שאלות העיתונאים, גם אלה המקומיים.

  32. חיפאי מיואש

    במקום לבלבל את המוח תתחילו מלנקות את הרחוב מזבל. המדרכות והגינות מלאות בזבל כמו בעולם שלישי.
    יהיה יותר טוב אם הגברת פשוט תצא עם שקית זבל ומטאטא במקום לבלבל את המוח ברשתות החברתיות

  33. שלומי

    ורק טתמול הפח הזו נפגשה עם היועצת המשפטית של העירייה כדי לקבל המלצות או הגנה על חשבון משלם המיסים. לכי הביתה יגועל.

  34. חזירי חיפה

    יהב, תודה לך ש-14 שני הפשרת לנו להתרבות וליהנות מהגנים הציבוריים והפרטיים. כואב לנו שהכבישים בדניה צרים מדי, וקשה לנו להסתובב שם. תושבי דניה, אנחנו באים אליכם, לגנים, כי בכבישים קשה להסתובב. תשאירו את הזבל בחוץ. בבקשה מכם.

  35. עורב שחור עדיף על יונה מושחתת

    האמת כואבת ועיריות חיפה לא מצליחה להתאושש מעומק הרוע השחיתות והתרבות הרקובה. קליש נאבקת בידיים חשופות ברקבון וכמובן שהתקשורת שהייתה חלק
    חלק מהשחיתות המקומית המימסדית קשה לה לעכל.
    אני יודע מבפנים שכאשר הדברים ייצאו החוצה והם ייצאו. תושבי העיר יתביישו בשלטון הקודם שהיה מושחת בכל הפרמטרים. רק ארמוז שישנם חדרים ללא דלתות בגלל כל מיני דברים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר