אלי קרנדי, יונה יהב ופז גליקמן (צילומים: בועז כהן)
אלי קרנדי, יונה יהב ופז גליקמן (צילומים: בועז כהן)

פיצוצים ראשונים בלשכת ראש העיר

כבר אחרי חודש וחצי בתפקיד, יונה יהב הסתכסך עם הנהג הצמוד אלי קרנדי והתנגש עם ראש הלשכה פז גליקמן. שמח בחסן שוקרי

פורסם בתאריך: 20.5.24 07:53

חודש וחצי חלפו מאז שיונה יהב נכנס רשמית ללשכת ראש העיר – וכבר נשמעות חריקות בלשכה בחסן שוקרי.

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי שורר נתק בין יהב לבין הנהג שלו אלי קרנדי. קרנדי היה נהגו הצמוד של יהב גם בקדנציה הקודמת שלו ונחשב לאחד מאנשיו הנאמנים. בנאום הפרידה של יהב מעובדי העירייה לאחר ההפסד בבחירות בשנת 2018 הוא הודה לקרנדי והשניים הזילו דמעה. עם כניסתה של עינת קליש רותם לתפקיד ראש העיר היא בחרה בנהג אחר, וקרנדי הועבר לתפקיד באגף התברואה.

הקשר בין יהב לקרנדי לא נפסק גם בחמש השנים האחרונות, האחרון נכח באירוע הניצחון שערך מטה יהב לאחר הבחירות, ועד מהרה חזר להיות לנהג הצמוד של ראש העיר. אלא שבשבועיים האחרונים שורר נתק בין השניים. גורמים בעירייה מספרים כי קרנדי ביקש להכניס את בתו לעבוד בעירייה אך יהב סירב בתוקף, ובין השניים התנהלה שיחה שצעקותיה הדהדו במסדרונות בניין העירייה. קרנדי, כך מספרים, עשה שביתה איטלקית ויצא לחופשת מחלה, ויהב נאלץ להתנייד בכוחות עצמו, כשעוזרו האישי דורון שפיר משמש נהג לעת מצוא.

 

 

"יהב היה הכי בסדר איתו", אומרים גורמים בעיריית חיפה, "נתנו לו חדר שבו הוא יוכל לנוח ואפילו שדרגו את המשרה שלו. אבל קרנדי באמת הגזים. הוא רצה לסדר לבתו עבודה בעירייה, אבל יהב עמד בתוקף על כך שלא יהיה נפוטיזם בתקופתו. הוא אמר 'אני יוצא נגד נפוטיזם, אז אני יכול לעשות כזה דבר'. אז קרנדי ביקש לבתו עבודה באחד מהתאגידים העירוניים, ויהב אמר לו שזה לא יקרה. קרנדי נעלב ולא בא לעבודה".

ואם לא די בכך, חתול שחור עבר בין יהב לראש לשכתו פז גליקמן. הראיה לכך, אומרים גורמים בעירייה, היא שלדיון שהתנהל ביום חמישי בבית המשפט בתביעתה של עמותת תנו לחיות לחיות נגד העירייה ורשות הטבע והגנים הגיע יהב בפמליה שכללה את מנכ"ל העירייה גדי מרגלית, את הפרויקטור לטיפול בחזירי הבר דוד לוריא, את מנהל התפעול אוהד דורפמן ואת דובר העירייה אלירן טל, אך גליקמן לא היה שם.

"ליהב היה יום רע והוא צעק על כולם, גם על גליקמן", אומר גורם בלשכה, "הוא נפגע ממנו, ולא בפעם הראשונה, אבל העסק מתקרר באופן טבעי".

גליקמן סירב להגיב. קרנדי מסר: "אין תגובה".

 

תגובות

17 תגובות
17 תגובות
  1. לא רלוונטי

    האם ניתן גם לצרף לכתבות הבאות "גילוי נאות" מהעיתון?
    אני מודה שזה די חסר.

  2. אורנה

    כל הכבוד ליהב שלא הסכים להעסיק על בסיס קרבה משפחתית

  3. החילוני

    למה לקחת כהניסט לעבוד בעיריה? אין מספיק דתיים שפויים? ונהג יכול לקחת בחור צעיר אחרי צבא

  4. אלי קרנדי אחלה גבר.

    בסוף הכל יסתדר. יונה יודע גם פוליטיקה וגם מקצועי.
    גם אישי וגם חברי. הכל יבוא על מקומו בצורה מכבדת.
    אל חשש. זה לא הגברת שהיתה קודם….

  5. עמי מחיפה

    קרנדי לא הבין שחברת "יהב קומבינות" בע"מ שהכפילה את כמות עובדי העירייה פי 2 וסידרה משרות מפוברקות וג'ובים מיותרים למאות מקורבים כבר נסגרה בקדנציה הקודמת (אחרי שהציבור הבין את זה והעיף אותו…) אז הוא מספיק חכם לא לעשות את אותה טעות פעמיים..

  6. האמת והסרחון יוצאים

    הנהג צודק הוא היה שנים רבות נהגו של יהב והיה עד שמיעה איך יהב דוחף את בני משפחות החמולות והמקורבים שלו לתוך העירייה במאות תפקידים פיקציה ונפוטיזם
    זה מה שבחרתם

  7. האמת והסרחון יוצאים

    הנהג צודק הוא היה שנים רבות נהגו של יהב והיה עד שמיעה איך יהב דוחף את בני משפחות החמולות והמקורבים שלו לתוך העירייה במאות תפקידים פיקציה ונפוטיזם ודורש גם נתח לבת שלו..
    זה מה שבחרתם

  8. הגיע הזמן לנקות אורוות על באמת

    אם הנהג יכול לזמר על יהב טוב שתיפתח חקירת מבקר המדינה על מינויים בעיריית ליפה בין 2008-2018

  9. חיפאית

    בולט שטרם התגברתם על מפלתכם , שתו כוס מים ותרגיעו, רוחות של תקווה מנשבות בחסן שוקרי , די להתבונן בהתנהלות המועצה ופעילותה כדי להפנים

  10. חיפאית

    ומנהלת ההנדסה הייתה אחת המחלקות המושחתות בבניין וגם המבקר הבין זאת , חובה לבדוק חומרים ישנים על התנהלותם כדי להבין מה הלך שם

  11. חיפאי

    אותם השמות , אותם האנשים , אותם הפרצופים . אחר כך מתפלאים למה חיפה נראית ככה….

    צריך להעיף את כוווולם הביתה. אולי אז דברים ייארו קצת אחרת .

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר