יונה יהב ובני משפחתו בטקס הפרידה מעיריית חיפה
יונה יהב ובני משפחתו בטקס הפרידה מעיריית חיפה

יהב נפרד מעובדי העירייה: "הכל בזכותכם" (וידאו)

עובדי עיריית חיפה נפרדו באופו רשמי מראש העיר היוצא יונה יהב ומסגניו. בטקס שטוף דמעות שהונחה על ידי מזכירת העיר ברכה סלע נפרדו העובדים גם מחדוה אלמוג, מיוליה שטראים ומשמשון עידו

פורסם בתאריך: 6.11.18 14:37

היום (שלישי) התכנסו עובדי עיריית חיפה באולם הכנסים בבניין העירייה כדי להיפרד באופו רשמי מראש העיר היוצא יונה יהב ומסגניו. בטקס המרגש, שבו נכחו ראשי האגפים ועובדי העיריה והונחה על ידי מזכירת העיר ברכה סלע, נפרדו העובדים גם מחדוה אלמוג, מיוליה שטראים ומשמשון עידו.

בנאומו בפני העובדים אמר יהב: "ביחד בנינו עירייה שהיא שם דבר בארץ. הכל בזכותכם. אתם השותפים והמבצעים של הרעיונות, לעתים המטורפים, שהצבנו בפניכם, וידעתם להוציא אותם אל הפועל ללא כחל וסרק. לא רק שעשיתם את זה בנאמנות, עשיתם את זה ביושר מופלג. חיפה היא העיר השלישית בגודלה בארץ ולא נכתבה עליה אפילו שורה אחת על שחיתות במשך 15 שנה. מה אתם חושבים, שלנהל שלושה מיליארד שקל כפי שעשה הגזבר ג'אקי ואקים ללא רבב זה דבר פשוט?".

יהב הודה למי שהלכו איתו לאורך כל הדרך – אלמוג, ראש מערך הדוברות צחי טרנו, עוזריו ערן מיכאל ועומרי שפרוני, עובדות הלשכה ונהגו אלי קרנדי שבמהלך דברי התודה לו הזילו השניים דמעות.

 

יונה יהב ונהגו אלי קרנדי מזילים דמעה

 

את נאומו סיים יהב באיחול לראש העיר החדשה עינת קליש רותם: "אני מאחל לה הרבה הצלחה ושהיא תעשה את מה שהיא מאמינה שהיא צריכה לעשות, אבל דבר אחד אנחנו מבקשים ממנה – לשמור על התלכיד הזה שכל כך שימרנו בעיר הזו וכל כך הצלחנו לפתח אותו". בהתייחסו לדו קיום בחיפה העביר יהב מסר לקליש רותם ואמר: "אם היא תמשיך בו ותמשיך להאדיר אותו היא תצליח כי אין לנו חיפה אחרת. אנחנו אוהבים את חיפה ואנחנו רוצים מאוד שהיא תצליח".

 

 

"התמודדנו מול כל הכוחות הרעים ויכולנו להם, וזאת בזכות המקצועיות שלכם", אמרה אלמוג בנאומה, "אין לי שום מילה להגיד על הבאים אחרינו למעט משפט אחד – שאני מקווה מאוד שהם יקחו את מה שהכנו פה ואת התשתיות לשנים הבאות ושימשיכו להצעיד את העיר הזאת. אותנו הפסיקו באמצע, אבל אני מקווה שלא יפסיקו אתכם. אני הולכת מכאן בעצב כי אני מרגישה שחתכו לי את החוט באמצע, אבל אני בטוחה כל כך שמה שעשינו כאן היה הדבר הנכון. גם אם היו שגיאות – ועשינו שגיאות – אחד מהדברים החשובים במנהיגות זה היכולת להגיד טעיתי, ללמוד ולתקן. אני מקווה שהצוות החדש וההנהגה החדשה יידעו להכיר בערך שלכם כאנשי מקצוע".

 

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. ראש העיר יצא לברצלונה בשבוע הבא - האם הוא מנסה לחטוף עוד נסיעה על חשבוננו ?

    מדוע חתכתם את הקטע הכי מעניין "ראש העיר יצא לברצלונה בשבוע הבא" – איזה ראש עיר יצא לברצלונה בשבוע הבא, והאם זה יהיה על חשבונו או על חשבון משלמי הארנונה שחיים בנווה שאנן וקריית חיים ?אם זה נכון שהוא לא ממן את נסיעתו, הרי זו בושה שאדם כל כך עשיר שגר בדניה לא נוסע על חשבון עצמו, עיריית חיפה זה לא סוכנות נסיעות.

  2. אם לא החיבור לחד"ש ולערבים בוואדי סביר שהיה ממשיך

    לחיפאים נמאס מהלקקנות הזו לערבים.דו קיום ושיוויון זה יופי,אבל קיפוח שכונות יהודיות לעומת אחרות זה כבר לא בסדר.שלא לדבר על שיעור קבלת עובדים לעירייה עפ"י לאום,כמעט ברור שיש פה אפלייה מתקנת ברמת קיפוח אוכלוסיה אחרת ואם אני טועה אדרבא שיוצג אחרת לציבור.הצבענו קליש משנאת המן ולא מאהבת מרדכי.

  3. לבטל את הנסיעה שלו

    הוא נוסע לברצלונה על חשבוננו בשבוע האחרון לכהונתו?
    אין בושה לבזבוזי הכספים?
    ראש עיר שמשאיר אדמה חרוכה כלכלית עם הגרעון הגדול בישראל מוטב שיפסיק עם מסיבות פרידה לכל מורשעיו נוסח טרנו ויאללה הביתה.
    לחקור את הנסיעה לברצלונה.

  4. חיפאי כבר לא מיואש

    הדברים שנאמרו בטקס הפרידה הזה מזכירים לי את הלכי הרוח במפלגת העבודה אחרי ההפסד בבחירות ב-1977. ניכר שעובדי העיריה הרגישו ש"העיר שלהם" והם כל כך משוכנעים שהם עשו את הדברים הנכונים שכנראה הם פשוט התנתקו מהאנשים ברחוב ומהצרכים האמיתיים שלהם. מי צריך את הבזבוז המשווע של כספי הארנונה על אירועי "צובחוץ" הדוחים שאף אחד לא נהנה מהצפיפות וחסימות הכבישים שלהם? למה לקח שנה ותשעה חודשים לתקן את נזקי השריפה בכרמלית ולפתוח אותה מחדש? למה לא ניצלו את הזמן הזה כדי להגות תכנית להארכת הקו עד לפחות כיכר ספר ולהפוך את הכרמלית ליותר רלוונטית? למה אנחנו נחנקים בפקקים המייאשים מדי בוקר ואחרי צהרים ובשישי בצהרים ושומעים את יונה יהב אומר ש"אין מה לעשות, העיר נבנתה כשמצב התחבורה היה שונה" ? לא הצבענו לקליש משנאת המן, הצבענו לה כי רוצים מישהו אחר כי ברור שמיהב כבר לא הייתה צומחת הישועה, ואם היא לא תספק את הסחורה גם היא תעוף בעוד חמש שנים.

  5. שלום ולא להתראות

    יהב הפך לגרוטסקי. מי שתקע לתושבי רמת גולדה אנטנה לא חוקית כגנב לילה בניצול ערב חג שלא יספר כמה הוא אוהב את חיפה ותושביה. בשנים האחרונות רק ג'ובים וטיולים לחו"ל ושקשוקת הרחבת בתי הזיקוק עניינו אותו

  6. דני דין

    חבל מאד שיהב לא לוקח איתו את האחראי על הלכלוך את האחראי לרשיונות את האחראי על הסיירת שלא עוזרת ועוד אחראים שהיריעה תקצר מלספור .היה שלום יהב נזכור אותך לטובה שלום ולא להתראות.

  7. יואב

    אין פינה שלא צבעת בכחול לבן,רק לסחוט כסף,אין כבר איפה לחנות בלי כסף,ובנוסף
    כול המדחנים החדשים לא מחזירים עודף.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר