אבי ג'מאל ושמשון עידו. המלחמות לא נעצרו לאחר הבחירות לעירייה (צילום: ארז שטיינר)
אבי ג'מאל ושמשון עידו. המלחמות לא נעצרו לאחר הבחירות לעירייה (צילום: ארז שטיינר)

המאבקים הפנימיים בסיעת הליכוד בחיפה עוברים לכנסת

לקראת הבחירות על המקום המשוריין ברשימת הליכוד לכנסת מתגברים המאבקים הפנימיים בתוך הסיעה החיפאית. היו"ר שמשון עידו תומך בחזי עיני, יריבו אבי ג'מאל מריץ את אריאל קלנר

פורסם בתאריך: 1.1.19 14:00

המאבקים הפנימיים בסניף הליכוד בחיפה עוברים כעת, לאחר שנקבע כי הבחירות הארציות יתקיימו ב-9 באפריל, אל המרוץ על המקום המשוריין למחוז חיפה ברשימת המפלגה לכנסת. כזכור, בבחירות המקומיות האחרונות נחלקה סיעת הליכוד לשני מחנות – זה בראשותו של שמשון עידו, וזה שנקרא מטה הליכוד חיפה 1 אשר בראשו עמד יניב בן שושן שנתמך על ידי חבר המרכז אבי ג'מאל, יריבו המושבע של עידו. בבחירות הפנימיות ניצח עידו בפער קטן מאוד ונבחר לעמוד בפעם השנייה בראש הסיעה.

כעת, כאשר המקום ה-28 ברשימת הליכוד הכנסת משוריין לנציג מחוז חיפה, מריצים ג'מאל ואנשיו את אריאל קלנר, בעוד שעידו ומחנהו מטילים את כובד משקלם על חזי עיני. כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והצפון", על המקום המשוריין יש לא מעט קופצים – מימון טולדנו, שמעון שראל, חזי עיני ואריאל קלנר, ואליהם הצטרף בימים האחרונים גם עו"ד אלון סיסו. את זהותו של נציג המחוז בוחרים חברי מרכז הליכוד (בשונה מהרשימה הכללית שאותה בוחרים מתפקדי המפלגה), ומאחורי הקלעים כבר נרקמים הדילים שבהם חבויים לא מעט יוקרה וגם הרבה מאוד אגו.

 

 

ג'מאל, העימותים נמשכים?

"קלנר הוא אדם רהוט, אהוד ואינטיליגנטי, והוא ראוי לכהן בכנסת ה-21. זו השאיפה שלנו”.

יש לו סיכוי מול עיני שנתמך על ידי יו"ר סיעת הליכוד בעיר?

"אני מזכיר שבבחירות הפנימיות לראשות הסיעה הפסדנו על חודם של קולות בודדים והוכחנו לכולם שעידו לא שולט בסניף. הוא מחזיק בטייטלים של יו"ר הסיעה וסגן ראש עיר בדימוס. בין קלנר לעיני – אם נבחן רזומה מול רזומה – הראוי ביותר הוא קלנר. אני לא מזלזל חלילה בעיני שהוא אדם נחמד שרוצה להתברג בפוליטיקה הישראלית, אך לדעתי קלנר עולה עליו בכמה פרמטרים".

עידו, קלנר עולה על עיני?

"אנחנו תומכים בעיני ויש לי ביטחון מוחלט שהוא ינצח בבחירות לנציג המחוז במפלגה. יש לו תמיכה רחבה לא רק בסניף החיפאי, אלא גם במחוז ובארץ כולה. התמיכה הרחבה הזו תבוא לידי ביטוי, והפערים לא יהיו קטנים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עדיאל

    לקלנר יש עשייה ציונית ברמה הארצית כבר שנים. מגיע לו, צריך להכניס דם צעיר וציוני.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר