שי אבוחצירה ויאיר לפיד. "הבחירות האלה הן על עתידה של מדינת ישראל"
שי אבוחצירה ויאיר לפיד. "הבחירות האלה הן על עתידה של מדינת ישראל"

אבוחצירה ינהל את מטה הבחירות של יש עתיד בחיפה

"הצבנו לעצמנו יעד שלפיו יש עתיד תזכה במספר הקולות הרב ביותר מבין כל המפלגות בחיפה", מצהיר חבר מועצת העיר שי אבוחצירה שינהל את המטה של יש עתיד לקראת הבחירות לכנסת ב-9 באפריל

פורסם בתאריך: 6.1.19 17:21

חבר מועצת העיר חיפה שי אבוחצירה ינהל את מטה הבחירות של יש עתיד בחיפה בבחירות הארציות שיתקיימו ב-9 באפריל. אבוחצירה, שהתחיל את הקריירה הפוליטית שלו כיו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה, התמנה בשנת 2012 ליו"ר סיעת יש עתיד בעיר, ובבחירות המוניציפליות של 2013 התמודד מטעמה ברשימה מאוחדת עם צעירי חיפה. במהלך הקדנציה הקודמת הוא שימש כסגן ראש העיר וכמחזיק תיק החינוך.

גם בבחירות האחרונות, לאחר איחוד סיעתו של אבוחצירה עם סיעתו של יונה יהב, הוא נתמך על ידי יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, שאף העביר תקציב לטובת ריצתו של יהב לראשות העיר. יצוין שבבחירות לכנסת שהתקיימו ב-2015 היתה יש עתיד המפלגה השלישית בגודלה בחיפה וגרפה 11.25 אחוז מהקולות.

 

 

אבוחצירה, אכן יש עתיד?

"הבחירות האלה הן על עתידה של מדינת ישראל. לפיד ויש עתיד הם היחידים שיכולים להוות אלטרנטיבה לשלטון הליכוד ובנימין נתניהו. אנחנו מתכננים קמפיין גדול בעיר שבמהלכו צפוי לפיד להגיע לחיפה ולקרית חיים. במקביל ייערכו כנסים עם חברי כנסת ועם מועמדים נוספים מהרשימה. הצבנו לעצמנו יעד שלפיו יש עתיד תזכה בחיפה במספר הקולות הרב ביותר מבין כל המפלגות, ואני משוכנע שנעמוד במשימה זו ונביא את השינוי המיוחל למדינה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. רני

    פעמיים קודמות בחרתי לפיד.
    בהצלחה ליאיר לפיד עם הרכש ׳החדש׳
    המושחת והשחצן.
    אנו לא נבחר בך יותר!!!

  2. סרור רוברט

    צריך להעמיד לדין את ראש העיר יונה יהב על הלנת שכר שהוא היה צריך לשלם תמורת יום עבודה ביום הבחירות של העירייה הובטח להם 800₪ ושלם להן רק 600₪ ואיחור של חודש

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר