יונה יהב ויאיר לפיד. "ליש עתיד חשוב להשאיר את חיפה עיר חופשייה ללא כפייה דתית" (צילומים: רמי שלוש, אוליבייה פיטוסי)
יונה יהב ויאיר לפיד. "ליש עתיד חשוב להשאיר את חיפה עיר חופשייה ללא כפייה דתית" (צילומים: רמי שלוש, אוליבייה פיטוסי)

יש עתיד הגדילה את המימון למטה יהב

במפלגת יש עתיד חוששים מהחבירה של דגל לתושב אל עינת קליש רותם ומכפייה דתית, ובפגישה בין סגן ראש העיר שי אבוחצירה למנכ"ל המפלגה גיל סגל סוכם כי יש עתיד תגדיל את תקציב המימון למטה של יונה יהב לקראת הימים האחרונים של קמפיין הבחירות

פורסם בתאריך: 25.10.18 15:04

חמישה ימים לפני פתיחת הקלפיות, במטות הבחירות של המועמדים לראשות העיר ושל הרשימות למועצת העיר נערכים לשעת השי"ן ועוסקים בלוגיסטיקה ובניסיונות שכנוע שיביאו מצביעים פוטנציאליים אל הקלפי. במטה של ראש העיר יונה יהב נדרש מימון נוסף להגדלת סדרי הכוחות בשטח, ולצורך זה נפגש היום (חמישי) סגן ראש העיר שי אבוחצירה – יו"ר סיעת יש עתיד-צעירי חיפה שחברה לסיעת חיפה שלנו להקמת הרשימה החדשה יונה יהב וצעירי חיפה – עם מנכ"ל מפלגת יש עתיד גיל סגל וביקש ממנו להגדיל את תקציב מימון הקמפיין של הרשימה המאוחדת.

כזכור, בחודש אוגוסט נחשף כאן כי מפלגת יש עתיד תממן רבע מקמפיין הבחירות של הרשימה המאוחדת שתקציבו נאמד בארבעה מיליון שקל. בפגישה בין אבוחצירה לסגל הסכים המנכ"ל לבקשה להגדלת סכום המימון, ובמטה של יהב מייעדים את כל הסכום לפעילות השטח לקראת יום הבחירות.

 

 

סגל, איפה הכסף?

"אנחנו רואים את המומנטום, ולכן אנו עוזרים".

אבוחצירה, מומנטום? 

"למפלגת יש עתיד חשוב לשמור על הצביון של חיפה ולהשאיר אותה עיר חופשייה ללא כפייה דתית. הם מבינים את המערכה שמתנהלת עכשיו על העיר ונתרמו לסייע. אנחנו רואים את הניצחון של יהב בבחירות הקרובות ומאמינים שב-30 באוקטובר נחגוג ברוממה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

23 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תגובה לא יעזור כלום, חבל על הכסף, יונה כנראה לא יהיה ראש העיר הבא

  2. צילה

    יונה יהב שחתם עם ש״ס של דרעי המושחת ועם הבית היהודי לא חושש מכפיה דתית אלא מעינת קליש רותם.
    הוא הולך להפסיד בגדול

  3. לגייס עוד בוחרים בשכר זה לא חופש

    יונה יהב שמדרדר את העיר ומבריח את הצעירים ובעלי ההשכלה הגבוהה, הוא זה שישמור לנו על העיר חופשית?!

  4. מרק כהן

    ראש עיר צריך להיות ראש עיר של כולם..לפית ויהב תקועים בסטיגמא נגד יהודים שבחרו לשמור על דתיותם
    …רותם קליש תנצח ותהיה ראש עיר של כולם.. יהודים וערבים .. דתיים וחילונים
    בהצלחה למאחדת ולא לצרי המוחין שעודם תקועים בהעדפת המבדיל

  5. אווירת ברזינה במטה יהב לאחר פרסום הסקר האחרון

    יהב חושב שהמצביעים אינפנטילים. מסדר מופעי בידור לבעלי אי.קיו גבולי בגן האם. מציב מצלמות ברחובות הפקוקים ומאיים עלינו שנקבל דו"ח אם נחסום את הרחוב הפקוק. כל העיר מלאה במשאיות בטון ומערבלי בטון ויש שעות שבהן פשוט אי אפשר לצאת מהבית או מהמשרד עם מכונית. הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה פרוייקטים איומים על הכרמל שמקלקלים את חיי התושבים וגררו אותם נגד רצונם להליכים משפטיים. הקמפיין שלו יהיר ומתנשא – לדוגמה: מציג את עצמו עם אווירון כיבוי אש על רקע תמונות השריפה בחיפה לפני שנתיים ומנכס לעצמו את ההישגים של ר"מ יוון אלקסיס ציפראס ששלח את צי מטוסי כיבוי האש האמיתיים (לא האווירון המגוחך שיהב מצטלם איתו) של יוון והציל לנו את הבתים על הכרמל / אגב גם לר"מ ממשלת קרואטיה ששלח שני מטוסים מגיעה ג"כ תודה על הצלת חלק מהבתים על הכרמל. אחרי שקרא את הסקר האחרון הוא מאיים עלינו בכפיה דתית – כאילו שהוא לא נתמך ע"י חרדים משלו. בקיצור הגיע הזמן להחליף אותו ואת כל החבורה שמסביבו ונאחל לו יציאה נעימה לפנסיה.

  6. תושב מודאג

    מבזקים כסף ומפסידים הקלפי. אם זה לא מצליח אחרי קדנציה אחת אז אחרי השניה. ומי שעדיין לא תפס מתעורר ומתקן אחרי השלישית. מספיק. להחליף.

  7. צבי

    קליש מקצועית ומתאימה ביותר לראשות עיריית חיפהיונה אוסף את הפייקלה ונוסע לתאילנד ומשם לבית וגן. קליש לוקחת בגדול וחיים בחיפה הופכים להיות נעימים. מתי הראיון עם הפופיק של….

  8. ברי

    יש עתיד, יהב לא מקדם את חיפה לעיר מודרנית ותוססת, הוא עשה את שלו, מספיק , רבי הקומות לאורך קו החוף יהיו זיכרון ממנו, ההטבות המפליגות לעידן עופר …
    הגיע הזמן לראש עיר מיקצועי מודרני , ורענן כמו עינת קאליש….
    בחיפה לא פוחדים שכפיה דתית-אנו חיים בשלום עם החרדים ועם הערבים…
    בחיפה אנ

  9. שפי

    אויש ,ליאור אתה שוב מחליף קמפיין מרגע האמת לחרדים וקרני עגל , תרגע חיפה לא בקטע שלך ושל יהב, שחרר, חלאס

  10. המתינה טיקטינסקי

    לפיד אתה תל אביבי ואינך חש מה שחיפוי חש שמור את הכסף חבל עליו

  11. זאבון

    לשמחתינו יונה הוא מקרה אבוד. הוא לא יבחר וכלום לא יעזור לא כסף ולא קומבינות נגמר המשחק המושחת. נגמרו הערבובים לתושבים!!!! רק קאליש תביא לנו חיפה נקיה ובלי מסרטנים. בדוקקקק!!!!

  12. רועה חשבון

    יאיר לפיד פוחד שגבאי יביס אותו בקרב הראשון בינהם ולכן שולח עוד מזומנים לצמד חסר הסיכוי יונלה ואבוחצירא

  13. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ליאור חורב מאבד את העשתונות. הקמפיין שלהם הופך גרוע מרגע לרגע. קטסרטופה.

  14. יואב

    תודה יש עתיד עכשיו אני יודע בוודאות שלעולם לא אצביע עבורכם
    פעם עוד היו לי לבטים.
    אתם פתטים

  15. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שקלתי להצביע לד"ר קליש רותם. אך לאחר שנכחתי בחוג בית, לאחר שעקבתי אחריה במדיה וראיתי את הופעתה השבוע בפייסבוק והאזנתי לה ברדיו, הגעתי להחלטה. לדעתי יונה יהב יותר טוב לעיר חיפה. ד"ר קליש רותם מגיעה מעולם תיאורטי שלכאורה רחוק אלפי מונים מהמציאות. דמותה במציאות – לא סוחפת, אפילו מיצאת אנטגוניזם ולא משרה אווירת כריזמה ויכולת ניהול. יונה יהב אמנם מבוגר, אבל קידם את העיר בשנותיו – אסור לשכוח זאת. והוא מודע לדבשותיו ובפרט גילו, ואף חונך דור המשך באופן מוצהר. אני חסיד של ניתוח אובייקטיבי (ככל הניתן) וקבלת החלטות מושכלות.
    יונה יהב – אני אצביע לך.
    מקווה ומאמין, בעיקר בשביל עתיד העיר שיהיו עוד רבים כמוני.

  16. הכפייה הזיהומית

    יהב חתם עם שס ויהדות התורה למסור עוד בתי ספר שייסגרו לחילונים כמו הקישון ימעלה הכרמל שעהב סגר 2009. אבוחרטטני לא מספר מאיפה תקציבי יש אמיד אז נספר לכם שזה מהטייקונים של בתי הזיקוק בתרומה סיבובית להמשיך גם את הכפייה הזיהומית

  17. חייבים להחליף את השקשוקה

    יהב וסביון בפאניקה. ברור שהסרטונים וההכפשות מטעמם. אין להם במה להתגאות. הארנונה הכי גבוהה. ההגירה השלילית. ההזנחה. שליש חינוך מופרט. שקשוקת הרחבת בתי הזיקוק והתחלואה העולה. התרומות ממשפחת עופר בקומבינה סיבובית שבה הם מכניסים אחרכך את הכסף לחשבונות של מפלגת יש אמיד. מה שנשאר לו לנסות להשמיץ את אלו שרוצים כיוון אחר ובריא. יהב בכיסי ליצמן, דרעי, משפחת עופר ושאר המזהמים. זה אסון

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר