יאיר לפיד. על שם מי לכתוב את הצ'ק? (צילום: אמיל סלמן)
יאיר לפיד. על שם מי לכתוב את הצ'ק? (צילום: אמיל סלמן)

יש עתיד תממן רבע מהקמפיין של יהב וצעירי חיפה

בפגישה שנערכה בין שי אבוחצירה לחבריו לסיעה לבכירי מפלגת יש עתיד נקבע כי המפלגה תממן 25 אחוז מקמפיין הבחירות של הרשימה החדשה יונה יהב וצעירי חיפה. תקציב הקמפיין של יהב מוערך בארבעה מיליון שקל, ולכן חלקה של יש עתיד יהיה מיליון שקל

פורסם בתאריך: 8.8.18 15:18

בפגישה שנערכה במשרדי יש עתיד בנוכחותם של סגן ראש העיר שי אבוחצירה וחבריו לסיעת יש עתיד-צעירי חיפה אורי גרינברגר ויוסי שלום ובכירי המפלגה חה"כ מאיר כהן ועופר שלח ומנכ"ל המפלגה גיל סגל, נדון עניין התקציב שהמפלגה תעביר לקמפיין המשותף של יש עתיד-צעירי חיפה עם יונה יהב.

 

 

כזכור, בחודש יוני חתמו אבוחצירה ויהב על הסכם איחוד בין שתי הרשימות, והרשימה המאוחדת נקראת יונה יהב וצעירי חיפה. חתימת ההסכם נתנה ליהב רוח גבית בדמות תקציב ממפלגת יש עתיד לקמפיין הבחירות שלו, הן למועצת העיר והן לראשות העיר.

בסיכום הפגישה נקבע כי יש עתיד תממן 25 אחוז מהקמפיין של הרשימה המאוחדת למועצה ולראשות העיר. מכיוון שתקציב הקמפיין של יהב מוערך בארבעה מיליון שקל, הרי שיש עתיד תקצה לכך מיליון שקל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. בני

    המון כסף כדי לשכנע שקשיש בן 74 וגבר בן 40 שהרסו בעיר כל חלקה טובה, הם צעירים חסרי מנוח שיבנו לנו כאן מה שלא עשו 15 שנה.
    ילא-הביתה ויונה, לך לגור ליד הילדים שלך שעזבו מזמן את חיפה.

  2. רק עציוני.

    יהב, זלצמן, בורובסקי.
    בית אבות שוקרי פינת ביאליק.
    הגיל המצרפי שלהם ביחד מעל 200 שנה.
    אנחנו רוצים צמרת צעירה ודינאמית באמת, רק עציוני.
    הצעירים של יהב בני 50-60 בחייאת

  3. די עם אבוחצרה

    אבוחצרה כסגן בשכר לא עושה כלום כבר עשור די לבזיון כל תפקידו זה להכניס את הכסף של יש עתיד לכיסי יונה ואז חמש שנים לא שומעיםמממנו הוא שיאן ההעדרויות מישיבות המועצה. אי אפשר להמשיך ככה. אבוחצרה הביתה!! (לקרית אתא, הוא לא חיפאי)

  4. יעקב אתגר

    שי אבוחצירה הוא כלום ושום דבר…חוץ מלהסתובב לא עשה כלום מפני שאינו מסוגל לכלום יהב קשיש ש25 שנה בהנהגת חיפה 10 שנים סגן של מצנע ועוד 15 ראש עיר ששתל פרחים בערגוגות. נא לפנות המשרד לעחנת קליש.

  5. יונה

    יש עתיד- לא יותר להפנות את הכספים למטרה נעלה כמו ניתולי שואה/קשישים עריריים/נכים . במקום זה מנסים להריץ מועמד שמפגישה מקרית בשוק והשיחה הקצרה עימו התברר כי המועמד אינו יודע כלל מה קורה ברחובות חיפה אשר נמצאים באזור כסא הכבוד ( אשר הוא רוצה בכל מאודו) ,למסור את מפתחות העיר למועמד כזה הינו גזר דין מוות סופי על העיר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר