אלון סיסו וגדעון סער. "אני משאיר את תוכן השיחה לעצמנו"
אלון סיסו וגדעון סער. "אני משאיר את תוכן השיחה לעצמנו"

סיסו נפגש עם סער וביקש את תמיכתו

במסגרת הניסיונות לרתום את התותחים הכבדים של הליכוד לתמיכה במתמודדים על המקום ה-28 שמשוריין למחוז ברשימת המפלגה לכנסת, נפגש המועמד אלון סיסו עם השר לשעבר גדעון סער שחוזר לפוליטיקה

פורסם בתאריך: 8.1.19 08:09

ההתמודדות על המשבצת המשוריינת למחוז חיפה ברשימת הליכוד לכנסת הולכת ומתעצמת. כזכור, על המקום ה-28 המשוריין למחוז מתחרים חמישה – חזי עיני שנתמך על ידי יו"ר סיעת הליכוד בחיפה שמשון עידו; אריאל קלנר שנתמך על ידי מטה הליכוד 1 בהובלתו של אבי ג'מאל; מימון טולדנו, סגן וממלא מקום ראש העיר קרית אתא; שמעון שראל; ואלון סיסו, סגן ראש העיר קרית ים ויו"ר סניף הליכוד בעיר.

במסגרת הניסיונות לרתום את התותחים הכבדים של המפלגה לתמיכה במועמדים נפגש אתמול (שני) סיסו עם גדעון סער, לשעבר שר החינוך ושר הפנים, שהודיע על חזרתו לפוליטיקה. הפגישה נערכה בחשאי, ועוזריו של סער לא נכחו בה.

 

 

סיסו, שהידידות שלו ושל סער היא ארוכת שנים, ניסה לזכות בתמיכתו של השר לשעבר כנציג מחוז חיפה. כמו כן דנו השניים בענייני הפריימריז, וסיסו ביקש מסער להפעיל את השפעתו על מנת שנציגי המחוזות המשוריינים לא יידרדרו מטה ברשימה, וזאת בעקבות השמועות על שריונים שראש הממשלה בנימין נתניהו מתכוון לבצע.

סיסו, השגת את התמיכה של סער?

"זו היתה שיחה אישית שבה דיברנו על עניינים אישיים וגם כמובן על עניינים פוליטיים. אני משאיר את תוכן השיחה לעצמנו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר