ישי ריבו. שמישהו יחליט כבר היכן הוא יופיע (צילום: דודו בכר)

חיון החליט: אירועי העצמאות לציבור הדתי-לאומי – בקרית שמואל

מחזיק בתיק התרבות בעיריית חיפה הרב דובי חיון החליט לבטל את אירועי יום העצמאות למגזר הדתי-לאומי שאמורים היו להתקיים ברחבת היכל הספורט ברוממה ולקיימם בקרית שמואל בכיכובו של הזמר ישי ריבו. יו"ר הבית היהודי יואב רמתי דורש לקיים את שני האירועים ומאיים בפנייה לראש העיר

פורסם בתאריך: 26.3.19 13:28

אירועי יום העצמאות לציבור הדתי-לאומי יתקיימו בקרית שמואל, והחגיגות שתוכננו להיערך ברחבה של היכל הספורט ברוממה בוטלו – כך החליט סגן ראש העיר הרב דובי חיון המשמש מחזיק תיק התרבות בעירייה. עם זאת, יו"ר סיעת הבית היהודי במועצת העיר יואב רמתי מתנגד נחרצות להחלטה וקובע כי למגזר הדתי לאומי יתקיימו שני אירועים – האחד בקרית שמואל והשני בהיכל הספורט.

כזכור, בין השניים התגלעה מחלוקת קשה באשר לקיום אירועי יום העצמאות למגזר הדתי-לאומי. חיון טען כי ההחלטה לערוך את החגיגות ברחבת ההיכל ולא בקרית שמואל התקבלה לאחר בקשה של רמתי בעניין, ולעומתו טען רמתי כי התקציב שניתן לאירועים עבור הציבור הדתי-לאומי שאותו הוא מייצג מאפשר קיום של אירוע אחד בלבד, ודרש תקציב נוסף להפקת אירוע בקרית שמואל. תקציב זה, טען רמתי, צריך להתקבל מתקציב התרבות העירוני ולא מתקציב התרבות התורנית.

היום (שני) החליט חיון לבטל את האירוע בהיכל הספורט ולהפיק באמצעות חברת אתו"ס אירוע בקרית שמואל, שבו יופיע הזמר ישי ריבו, אך רמתי טוען כי יתקיימו שני אירועים במקביל.

 

 

חיון מסר ל"כלבו – חיפה והצפון": "מגיע לכל תושבי העיר לחגוג את יום העצמאות. תושבי קרית שמואל נמצאים רחוק מהבמות שיוקמו בחיפה, ומגיע להם שנשרת גם אותם. בחיפה כולם שווים".

רמתי מסר בתגובה: "באחריותו של חיון לאפשר אירועים בכל השכונות ולכל המגזרים מתקציב התרבות העירוני. אם הוא לא מצליח לנהל את זה הוא יכול להחזיר את המפתחות. האירוע ברוממה יתקיים וייתן מענה לתושבי השכונות נוה שאנן, אחוזה, הדר וגם קרית שמואל. נדאג לכך שהאירוע הזה יהיה מתקציב התרבות העירוני כפי שצריך להיות וכפי שסוכם בהסכמים הקואליציוניים. ככל שחיון יאפשר אירוע גם בקרית שמואל, כפי שצריך להיות, אני ודאי אתמוך מכיוון שזוהי מחויבותנו, שלי ושלו, לציבור. אם חיון יבטל את האירוע בהיכל הספורט, אנחנו כמובן נפנה לראש העיר עינת קליש רותם ונעמיד אותו על טעותו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. תושב חיפה

    שמעתי שהדובים מגן החיות גם רוצים במה! ״טוב , נשמה. ניקח אותך לטיול, בין קריית שמואל לרוממה״…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר