אורי גרינברגר. הוא עוד ישוב? (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)
אורי גרינברגר. הוא עוד ישוב? (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

סופית: גרינברגר יגיש היום את התפטרותו

מועצת העיר נשר אישרה פה אחד את מינויו של אורי גרינברגר לתפקיד היועץ המשפטי של עיריית נשר, והיום הוא יגיש את התפטרותו ממועצת העיר חיפה. מחליפו יוסי שלום, שיחל בקדנציה השנייה שלו במועצה: "אמשיך מהמקום שממנו הפסקתי ואפעל למען התושבים"

פורסם בתאריך: 28.3.19 09:44

עכשיו זה סופי: חבר מועצת העיר עו"ד אורי גרינברגר מסיעת יונה יהב וצעירי חיפה יגיש היום (חמישי) את התפטרותו מהמועצה. כזכור, גרינברגר זכה במכרז לתפקיד היועץ המשפטי של עיריית נשר ונדרש להתפטר מכל תפקידיו הציבוריים בעיריית חיפה עד 31 במרץ, וזאת לקראת כניסתו לתפקידו החדש ב-20 במאי.

ביום שלישי פורסם כאן כי גרינברגר יתפטר רק לאחר שמינויו יאושר על ידי מועצת העיר נשר ומשרד הפנים, אך אתמול התכנסה המועצה לישיבה שלא מן המניין, ועל סדר יומה עמד בין השאר נושא העסקתו. חבר המועצה שלומי זינו העלה הסתייגות שבה הוא הדגיש כי המינוי ייכנס לתוקפו בכפוף להתפטרותו ממועצת העיר חיפה גם אם הוא יאושר במועצה, וראש העיר נשר רועי לוי הבהיר: "הוא לא יכול להיכנס לתפקיד היועץ המשפטי כל עוד הוא חבר מועצה. בעזרת השם הוא יאושר היום, ומחר הוא יגיש מכתב התפטרות ממועצת עיריית חיפה".

 

 

לאחר מכן עלה הנושא להצבעה ומינויו של גרינברגר אושר פה אחד. בעקבות זאת, היום כאמור יגיש גרינברגר את התפטרותו ממועצת העיר חיפה.

את המקום שהתפנה במועצה ימלא יוסי שלום, מספר 5 בסיעת יונה יהב וצעירי חיפה, שייכנס לקדנציה השנייה שלו. שלום, שצפוי להשתתף כבר בישיבת מועצת העיר הקרובה שתתקיים ביום שלישי, מסר: "אני מאחל לגרינברגר בהצלחה. אמשיך מהמקום שממנו הפסקתי ואפעל למען התושבים".

גרינברגר סירב להתייחס לדברים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אחד שיודע

    הכל מינויים של חברים. גם ראש העיר רועי לוי וגם אורי גרינברגר וגם יוסי שלום היו באגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה. הסתייגות אחת, רועי לוי לא היה באגודה עצמה כי התא שלו לא נבחר, אבל הם מכירים אחד את השני.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר