דוד עציוני והשר יואב גלנט
דוד עציוני והשר יואב גלנט

עכשיו זה רשמי: עציוני חוזר לליכוד

סגן ראש העיר דוד עציוני התפקד באופן רשמי למפלגת הליכוד והודיע על כך לשר העלייה והקליטה יואב גלנט. כעת הוא צפוי להפוך לחבר מרכז מכוח כהונה בשל היותו סגן ראש עיר

פורסם בתאריך: 5.9.19 14:10

סגן ראש העיר דוד עציוני התפקד היום (חמישי) באופן רשמי למפלגת הליכוד. לפני דקות אחדות נפגש עציוני עם שר העלייה והקליטה יואב גלנט והודיע לו על כך.

כפי שנחשף ב"כלבו – חיפה והצפון" כבר בחודש פברואר, עציוני, שהיה מהבולטים באנשי מפלגת כולנו בחיפה ושימש כיועצו של שר האוצר משה כחלון, הגביר את כוחו בסניף הליכוד בחיפה בזמן ששימש ראש מטה כולנו בעיר לקראת הבחירות לכנסת שהתקיימו בחודש מרץ. הוא אף פעל מתחת לפני השטח כדי לצרף מתפקדים חדשים לליכוד במטרה להגביר את כוחו במרכז הליכוד כפוקד מרכזי ולהפוך לכתובת של חברי הכנסת של המפלגה בחיפה, ובכך גם לסנדל את יו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר שמשון עידו, שנחשב לבעל מהלכים במפלגת השלטון. התקרבותו של עציוני לליכוד עוררה את השטח, ובעקבות כך גם את חברי הליכוד הבכירים בסניף שחוזים בהתנגשויות בין עציוני לעידו בעירייה.

 

 

עם חזרתו של כחלון לשורות הליכוד נסללה למעשה גם דרכו של עציוני אל המפלגה. כפי שנחשף ב"כלבו – חיפה והצפון", עציוני נחשב עד כה לחבר ליכוד בסטטוס של מבוטל גבייה, כלומר כמי שהפסיק לשלם את דמי החבר למפלגה למרות שלא העביר הודעה רשמית על ביטול חברותו בה. נוסף על כך, אם עציוני יתקן את אמצעי התשלום שלו הוא יהפוך לחבר מרכז מכוח כהונה בשל היותו סגן ראש עיר – תהליך שאותו הוא צפוי להתחיל כעת.

 

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עציוני, תחזור לשרת את כחלון ותעזוב אותנו בשקט

    בילבל את המוח בבחירות, לאחר שקיבל ג'וב עסוק בקידום עצמי ולהגיד אמן לקליש

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר