דוד עציוני. לידיעת הקורא שמשון עידו (צילום: מיכה בריקמן)
דוד עציוני. לידיעת הקורא שמשון עידו (צילום: מיכה בריקמן)

עציוני מתכנן השתלטות על סניף הליכוד בחיפה

על אף מינויו של דוד עציוני לראש מטה הבחירות של מפלגת כולנו בחיפה, לאחרונה פוקדים מקורביו ותומכיו של סגן ראש העיר חברים חדשים לסניף החיפאי של הליכוד. המטרה: השתלטות על הסניף וריצה מטעמו בבחירות עתידיות

פורסם בתאריך: 25.2.19 14:47

האם סגן ראש העיר דוד עציוני מעוניין להשתלט על סניף הליכוד בחיפה? ל"כלבו – חיפה והצפון" נודע כי בשבועות האחרונים פוקדים מקורביו ותומכיו של עציוני חברים חדשים לסניף החיפאי של הליכוד, וגם עציוני עצמו, באמצעות מקורביו, עובד מתחת לפני השטח כדי להגדיל את מספר המתפקדים לסניף של המפלגה. המטרה: כאשר תגיע שעת השי"ן הוא ישתלט על סניף הליכוד, יעמוד בראשו ואף ירוץ מטעמו בבחירות עתידיות לראשות העיר.

כזכור, עציוני התמודד בבחירות האחרונות באופן עצמאי במסגרת סיעת חיפה מתחדשת, ללא תמיכה מפלגתית. אם יצליח להשתלט על סניף הליכוד הוא יזכה בתקציבים מהמפלגה. במערכת הפוליטית יש הסבורים כי מהלך כזה עשוי לסייע גם לראש העיר עינת קליש רותם, שיחסיה עם הליכוד עלו על שרטון, ויפתח בפניה דלתות של משרדי ממשלה.

אמנם בשבועיים האחרונים לא נרשמו התפקדויות חדשות בסניף החיפאי של הליכוד, אך הדבר מחזק את הסברה שלפיה עציוני ואנשיו אוספים חתימות במטרה להעביר אותם בהמשך במקבץ אחד גדול.

 

 

ממידע שהגיע לידי "כלבו – חיפה והצפון", עציוני נחשב כחבר ליכוד בסטטוס של מבוטל גבייה. משמעות הדבר היא שהוא הפסיק לשלם את דמי החבר למפלגה אך לא העביר הודעה רשמית על ביטול חברות, כך שמבחינה חוקית הוא נחשב כחבר מפלגה. זאת ועוד, אם הוא יתקן את אמצעי התשלום שלו הוא עשוי להפוך לחבר מרכז מכוח כהונה בזכות מעמדו כסגן ראש עיר.

למרות מינויו לראש מטה הבחירות של מפלגת כולנו בחיפה, הדבר לא אמור להוות בעיה מכיוון שלכולנו אין מוסדות מפלגה ואין בה חברים. עם זאת, אם עציוני היה מוצב ברשימת כולנו לכנסת – כפי שקרה לחבר הליכוד משה רן שהוצב ברשימה בבחירות הקודמות כמחווה של כבוד – יכול היה בית הדין של הליכוד לפסוק כי עליו להתפטר מרשימת כולנו. במקרה כזה, הוותק שהוא צבר במפלגה היה מאופס. כמו כן, על פי חוקת הליכוד, אם חבר מפלגה מתמודד בבחירות לראשות העיר ולא רק למועצת העיר, הבחירות בסניף יכולות להפוך לבחירות על ידי המתפקדים ולא על ידי חברי מועצת הסניף אשר מונה 131 חברים בלבד. דבר זה אינו נסתר מעינו של עציוני ונותן לו ארכה לתכנן את מהלכיו.

עציוני: "אעשה הכל כדי שמשה כחלון ימשיך להיות שר האוצר בממשלה הבאה שתקום, וכל מאמצי מופנים להגדלת כוחה של מפלגת כולנו, ועל ידי כך לסיוע לכל תושבי העיר".

יו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר שמשון עידו מסר בתגובה: "אני לא מבין איך ראש המטה של כולנו בחיפה, שחתום מאחד ממייסדי המפלגה, פוקד אנשים לליכוד. זה נשגב מבינתי. אנחנו לא מתרגשים מהמהלך. אין לי ספק שמה שעומד מאחורי זה לא יצלח".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אמי בר זיו

    כולנו לא עוברת את אחוז החסימה, היא שייכת להיסטוריה, ללא עתיד

  2. בני

    עושה רושם שיותר ממה שחיפה ובעיותיה מעסיקות את עציוני אז עציוני עסוק בעצמו וברצונו להיות ראש העיר של חיפה. מה קליש עושה בנידון?

  3. העירייה מדחי אל דחי

    כחלון לא תמך בעציוני.
    הכינוי שלו אצל כחלון היה עציציוני – קישוט.
    ואת זה מינו ליו"ר החברה הכלכלית חיפה אז אתם מבינים שלא ייצא כלום.

  4. אופרטוניסט שרק מחפש לקדם את עצמו

    בקושי חודשיים סגן ראש עיר וכבר בוחש בקלחת הפוליטית עבור עצמו.
    לקח את כל הניהול הכלכלי ומה בדיוק הוא עושה עם זה? איזה הישגים הביא בדיוק? מה הוא מתכנן עבור חיפה? למה הוא לא משתף את התושבים?

    אני מקווה שהחיפאים יזכרו טוב טוב איך עציוני פועל למען עציוני ולא למען חיפה ותושביה.

  5. מתי טיקטינסקי

    אני מקוה שיצליח להניע את הקיפאון של הליכוד בחיפה .שנים לא הצליחו להביא מעומד לראשות העיר,תמיד הפלגנות שיחקה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר