עיריית חיפה (צילום: יפית שקאלו)
עיריית חיפה (צילום: יפית שקאלו)

ארגון עובדי העירייה משהה את הצעדים הארגוניים

בהודעה שפרסם ארגון עובדי עיריית חיפה נכתב כי "לאחר ישיבה שהתקיימה בין מנכ"ל העירייה לנציגי ארגון העובדים, ולנוכח הודעתה של העירייה כי היא תימנע מצעדים חד צדדיים, משהה הארגון את הצעדים הארגוניים"

פורסם בתאריך: 19.5.20 16:07

ארגון עובדי עיריית חיפה משהה לעת עתה את הצעדים הארגוניים שבהם הוא החל אתמול (שני). בהודעה שפרסם הארגון נכתב: "לאחר ישיבה שהתקיימה בין מנכ"ל העירייה לנציגי ארגון העובדים, ולנוכח הודעתה של העירייה כי היא תימנע מצעדים חד צדדיים, משהה הארגון את הצעדים הארגוניים".

כזכור, אתמול פתחו עובדי אגף התברואה בעיצומים שבמסגרתם הם לא ביצעו איסוף אשפה. העיצומים הפתיעו את הנהלת העירייה שכן לטענתם לא הודיעו העובדים על כוונתם זו ולא הסבירו מהי העילה לצעד שאותו הם נקטו. מאוחר יותר שלח יו"ר הארגון אמנון עידו שלושה מכתבים למנכ"ל העירייה אוהד שגב, שבהם הוא פירט את הסיבות לעיצומים ואת דרישותיהם של העובדים.

 

 

מהמכתבים עולה כי הסיבות לנקיטת העיצומים הן כוונתו של שגב לשנות את הרכב ועדת המכרזים שבה יושב נציג של הארגון בזמן שזו תדון במשרות בכירות, הנחיות לשינוי מבני באגף התברואה שנקבעו לטענתו באופן חד צדדי, ודרישה לתשלום עבודה מלא לסייעות בגני הילדים.

לפני פרוץ משבר הקורונה הכריזה ההסתדרות על סכסוך עבודה בעירייה. בחסות משרד העבודה ניסו הצדדים להגיע לפשרה ואף פתחו בערוץ הידברות ישיר, אך זה לא הניב תוצאות, וסכסוך העבודה עדיין תקף.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. סוף סוף מנכל שיודע שהעובדים זה הנכס של העירייה

    ולא האוייב שלה. שיצאו לדרך חדשה עם שיתוף הבנה וכבוד.

  2. בובה על חוט

    בואו לא נשכח שהמנכ״ל החדש אוהד שגב הוא לא יותר מבובה של צוקליש, הצמד לא חמד שמנהל בחובבנות יומרנית ומתנשאת את העיר. הם ההוגים והמתכננים, והוא זה שמוציא לפועל וסופג את האש במקומם. חבורת פחדנים. עינת קליש, הגיע הזמן שתפסיקי להסתתר מאחורי המנכ״ל ותנהלי הידברות ישירה, ישרה ולא עקומה, עם העובדים.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הפוף. ארגון העובדים בודק את המנכל וכרגיל רואה שאין לו קייס ומולו עומד מנכל שמכיר את העבודה, הארגון מתקפל…

  4. יגיל

    עינת קליש זו הבעיה של העיר הזאת ולא אף אחד אחר.
    כל מה שעשתה בשנה וחצי מסתכם בנזקים לעיר, חוף ים לכלבים ורכישת מתקני האכלה לחתולים.
    תושבי העיר וילדיה לא מעניינים אותה מה שכן זה טיפוח בעלי החיים: חזירי בר, תנים, כלבים, חתולים השלב הבא יהיה דאגה וטיפוח עכברים ושאר מקקים שהשנה לא דאגו להדביר כבשנים קודמות.

  5. יהב וחזירי בר

    תודה ליהב, שאיפשר לנו להגדיל את המשפחה. בקרוב, נבוא בדברים עם עידו, כך, שכל חיפה תהיה בשליטתינו. ה"בןבה על חוט" הוא מאנשינו, וזה תפקידינו. יגיל , עזוב שטויות ! מסכה יש לך? חזירי הבר לא צריכים מסכהו! אנחנו, החזירים צריכים לרחרח…כל הזמן.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר