ראיית חשבון (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
ראיית חשבון (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

העירייה תעסיק משרד רואי חשבון ל"ביקורת חקירתית"

אל כוונתה של עיריית חיפה לשכור חברת חקירות שתבדוק תלונות אנונימיות נגד עובדים מצטרף כעת מכרז לקבלת הצעות ממשרדי רואי חשבון למתן שירותי ביקורת חקירתית. מהמכרז עולה כי "הביקורת החקירתית תכלול איתור, מניעה וכימות של אי סדרים מתוך פעולות העירייה ותאגידיה"

פורסם בתאריך: 26.5.20 09:13

עיריית חיפה פרסמה מכרז לקבלת הצעות ממשרדי רואי חשבון למתן שירותי ביקורת חקירתית. מהמכרז עולה כי "הביקורת החקירתית תכלול איתור, מניעה וכימות של אי סדרים מתוך פעולות העירייה ותאגידיה; חקירות חשבוניות וכלכליות, הכנת חוות דעת מומחה לבית המשפט והכנת דוחות ליחידות אכיפה ממשלתיות; הגשת דוחות מפורטים הכוללים הליכי עבודה, מסקנות והמלצות לביצוע; ביצוע כל מטלה נדרשת בהתאם לדרישת העירייה; והשתתפות בישיבות עבודה בעירייה לפי הצורך".

בסעיף תנאי הסף שבהם צריכים המציעים לעמוד נכתב כי "רשאים להשתתף במכרז מציעים – יחידים או תאגידים (לרבות שותפויות רשומות) – העומדים במועד הגשת ההצעות בכל התנאים המפורטים להלן והעומדים בדרישות הקבועות בהם: המציע הוא משרד רואי חשבון המתמחה בעריכת ביקורת חקירתית; למציע ניסיון של שלוש שנים לפחות (בשנים 2020-2018 לפחות) בעריכת ביקורות חקירתיות ברשויות מקומיות וברשויות ממשלתיות (חברות ממשלתיות ומשרדי ממשלה); המציע מעסיק לפחות עשרה רואי חשבון, שמהם שישה רואי חשבון לפחות בעלי ניסיון מוכח של לפחות שלוש שנים, כל אחד, בעריכת ביקורת חקירתית; המציע ערך לפחות שלוש ביקורות חקירתיות בכל אחת משלוש השנים האחרונות (2018 ,2019 ,2020) בשלוש רשויות מקומיות לפחות בעלות 100,000 תושבים כל אחת; המציע ערך לפחות שלוש ביקורות חקירתיות בכל אחת משלוש השנים האחרונות (2018, 2019, 2020) בשלוש רשויות ממשלתיות".

 

 

תנאי נוסף הוא ש"אם המציע הוא תאגיד, הרי שהתאגיד, מנהלו, בעל שליטה בו וכל אחד מהמועסקים על ידי המציע במתן שירותי ביקורת חקירתית עבור עיריית חיפה לא הורשעו בפלילים בעבירה פיסקלית ו/או בעבירה על חוק ההגבלים העסקיים ו/או בעבירה מסוג פשע וטרם חלפו ארבע שנים מיום פסק הדין החלוט, או בעבירה שיש עמה קלון וטרם נסתיימה תקופת הקלון".

המועד האחרון להצעה הוא 6 ביולי.

יצוין כי בחודש מרץ שכרה העירייה את שירותיהם של שלושה משרדי רואה חשבון להכנת תקציבה לשנת 2020. בעקבות כך נקטו עובדי מינהל הכספים עיצומים. המכרז שפרסמה העירייה כעת מצטרף אל כוונתה של העירייה לשכור חברת חקירות שמטרתה, כך לפי בכירים בעירייה, היא לבדוק תלונות אנונימיות נגד עובדים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. הויה פראנויה

    החקירות תכלולנה גם העסקת מקורבים של העבריינית המורשעת וסגנה במינהלת שחיתות 2030 וברשות הים?

  2. עובד עצות

    כל היום חקירות מצלמות מעקבים
    והשטח בוער
    אין אחזקה במוסדות חינוך מעל לחצי שנה לא מטפלים ולא מתקנים מפגעים
    דוחי בטחות לא מטופלים כבר הרבה זמן
    אין תקציב לשום דבר הכל עומד

    אבל המערכת ממשיכה לתת שירות בלי תמיכה ותקציב
    בושה של התנהלות
    תראו לי מה היא עשתה מאז שנבחרה

  3. עוד יועצים ,סגנים ,לוחשי סתרים , עוזרים , ועזרים חיצוניים...

    שזוללים את הקופה הציבורית של כספי המיסים מתושבי חיפה.
    ניפגש בבחירות הבאות !! "נגלגל אתכם מכל המדרגות"

  4. חיפאי ותיק

    מעולה ! סוף סוף יבדקו מה באמת עושים העובדים ! כיום מנגנון מנופח של בטלנים !! ברחוב דישראלי עשו שיפוץ . בזיון של עבודה .התלוננתי אצל המפקח ובמו עייני ראיתי שהוא מדבר עם העובדים . לאחר יומיים הוא בכה לי שאם הוא לא יפסיק לפקח ישלחו אותו הביתה !! לדוגמה : גרדו וסללו את הכביש פעמיים ! רק פעולה זו היתה בזבוז של 500,000 שח ! ועוד בזבוזים רבים !!!

  5. מוסר כפול

    בראשות העיר חיפה עומדת אישה שהורשעה בפלילים, בזמן שאחד התנאים הנדרשים מהמשרד לביקורת חקירתית המיועד לתת שירות לעיריית חיפה הוא ש״התאגיד, מנהלו, בעל השליטה בו וכל אחד מהמועסקים בו … לא הורשעו בפלילים״. לא הורשעו ב-פלי-לי-ם? מה שאתם שומעים. חבל מאוד שתנאי דומה לא חל על ראשת העיר המכהנת של חיפה. מוסר כפול? ובכן, זאת לא הפעם הראשונה שעינת קליש מוכיחה שמה שהיא דורשת מזולתה היא לא דורשת מעצמה.

  6. השקוף.

    ראש עיר הזויה!!!!!!אישה מורשעת בפלילים שוכרת חברה לרגל אחרי עובדים!!!!ביזיון שלא נגמר.ועל זה נאמר ….על ראש הגנב בוער הכובע!!!!!

  7. מבין עניין

    היא לא תיבחר שוב .
    יותר מדי חוסר מיקוד , חוסר אמון ,חוסר חיבור לציבור התושבים לצורכיהם … והכי בולט – חוסר הבנה .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר