עיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)
עיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)

יפה נוף: צפי לגירעון של שישה מיליון שקל

התאגיד העירוני יפה נוף איבד הכנסות הנאמדות בשישה מיליון שקל והוא צפוי לסיים את שנת 2020 בגירעון של ב-4,621,000 שקל במקום בעודף של יותר ממיליון שקל. למרות הסערה במועצת העיר שובץ הדיון במצבו הפיננסי של התאגיד בסדר היום של ועדת הכספים העירונית

פורסם בתאריך: 17.8.20 12:47

הדיון במצבו הפיננסי של התאגיד העירוני יפה נוף יתקיים בישיבת ועדת הכספים ביום חמישי, וזאת למרות הסערה שהתחוללה בישיבת מועצת העיר האחרונה.

כזכור, בישיבת המועצה שנערכה ביום שלישי שעבר העלה מ"מ ראש העיר נחשון צוק הצעה לסדר, שלפיה מצבו של התאגיד, אשר מצוי בתקופת שפל לאחר ביטול ההתקשרות עם משרד התחבורה, יידון בוועדת הכספים העירונית ולא במועצה. חברי האופוזיציה זעמו, וכאשר צוק חשש כי הצעתו לא תאושר הוא הודיע על הסרתה מסדר היום.

אלא שכעת מתברר שהדיון יתקיים בכל זאת בוועדת הכספים, אשר בסדר היום שלה מופיע הנושא "היבטים תקציביים והשלכותיהם על תקציב העירייה עקב סיום ההתקשרות עם משרד התחבורה".

 

 

במצגת שתוקרן בפני חברי הוועדה מופיע שקף שבו נכתב: "ב-2 ביולי התקבלה החלטה על ידי משרד התחבורה להעביר את כל הפרויקטים המתוקצבים על ידי המשרד לחברות הממשלתיות הכפופות אליה. בשנים 2019 ו-2020 הועברו פרויקטים אשר החל תכנונם בחברה לחברות אחרות אשר בשליטת עיריית חיפה, ולא הועברו לחברה פרויקטים חדשים לתכנון ולביצוע. החברה ממומנת באמצעות תקורה הנגבית מביצוע הפרויקטים". משום כך, "במצב שבו מרבית הפרויקטים הוצאו מהחברה והועברו לחברות אחרות, החברה למעשה עלולה להיות גירעונית, ויידרשו צעדים משלימים כדי למנוע מצב זה".

לפי המצגת, יפה נוף איבד הכנסות הנאמדות בשישה מיליון שקל והוא צפוי לסיים את שנת 2020 בגירעון של ב-4,621,000 שקל במקום בעודף של יותר ממיליון שקל.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אלירן

    העבריינית המורשעת והמפעיל שלה פועלים בשיטות של המאפיה. כך נראה קצ הדמוקרטיה

  2. משה

    איך מצליחים ל"גנוב" כספים בתאגיד כזה גדול האם אין מבקר האם אין יועץ משפטי שזה תפקידם למה לא חוקרים אותם מה קרה לנו איפה האחריות שלהם שילמו להם משורת

  3. הבטיחו שקיפות והתיעלות וזו התוצאה

    תוך פחות משנתיים הרסו תאגיד בעל חשיבות עירונית אדירה באמצעות מינויים לא כשרים והתנהלות מטומטמת מול משרד התחבורה. כעת מונעים דיון בנושא במועצת העיר ומעבירים לדיון בוועדת הכספים על מנת להסתיר ולהקטין את ההד הציבורי.
    מעניין מה תהיה תגובת תושבי חיפה…

  4. אבי

    זו התנהלות של גנבים.
    יש לחייב את ראש העיר יו"ר הדירקטוריון הרמתי שגרמו לגרעון זה.
    אסור להסכים שחיוב זה יפול כמו תמיד על האזרחים.

  5. בלצבלאו צדיק בסדום

    לחקור את כל הדרקטורים שאחראים למצב ואת הרמתי בראשם.

  6. מירה

    המנכל הקודם של יפה נוף אבישי כהן עומד לפני הגשת כתב אישום על שחיתות, כך פורסם באתר הזה. כנראה שבשנים הקודמות היתה בחברה בעיה ועכשיו הגיע יו"ר דירקטוריון חדש לעשות טיפול שורש בחברה. כשעושים טיפול שורש זה קצת כואב בהתחלה אבל זה מבריא.

  7. קליש היא הMRI של חיפה. המחלה קשה וכשחותעים בבשר החי זה כואב רק אל תירו ברופאה!

    15 שנות יונת הרקב ואחרי זה מכת השרה רגב!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר