אוהד שגב (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
אוהד שגב (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

מינהל חדש בחצי מיליון שקל כדי להקל על המנכ"ל

בזמן שעיריית חיפה צופה ירידה בהכנסות ועתידה לבקש הלוואות ענק מהבנקים, היום היא תפרסם מכרז פנימי לראש מינהל חדש שיפעל תחת המנכ"ל אוהד שגב. המינהל יאגד תחתיו את אגף התרבות, אגף הקהילה, רשות הספורט ורשות הים, והוצאות השכר ללשכה של ראש המינהל יהיו 520,000 שקל

פורסם בתאריך: 3.9.20 16:12

עיריית חיפה תפרסם היום (חמישי) מכרז פנימי לראש מינהל חדש שיפעל תחת המנכ"ל אוהד שגב. המינהל יאגד תחתיו את אגף התרבות, אגף הקהילה, רשות הספורט ורשות הים, ומטיוטת התקציב לשנת 2021, שאושרה בוועדת הכספים ביום חמישי שעבר ואמורה לעבור את אישור מועצת העיר, הוצאות השכר השנתיות ללשכה של ראש המינהל יהיו 520,000 שקל.

במכרז לתפקיד ראש המינהל יוכלו להתמודד רק עובדי העירייה, והוא מצטרף למכרז לראש מינהל ארגון ושירות לציבור שפורסם לפני חודש, כאשר ברקע עומד הצפי לירידה בהכנסות העירייה בשנה הבאה.

לפי המכרז שיתפרסם היום ושהגיע לידי "כלבו – חיפה והקריות", תפקידיו של ראש המינהל יהיו ייזום פעולות ופרויקטים לפיתוח ולקידום שירותים בתחומי הקהילה והפנאי ולעידוד יוזמות קהילתיות במרחב העירוני, בשותפות עם הציבור, עם גורמים עירוניים, עם עמותות ועם ארגונים חיצוניים; ניהול, תיאום והפעלת תחום החברה והקהילה על יחידותיו, תחום התרבות, תחום הספורט, תחום הים ומרכזים קהילתיים, ובתיאום עם מינהלת 2030 בכל התחומים שבהם היחידה מגבשת אסטרטגיה עירונית; תכנון, ייזום וניהול תכני תרבות ברמה העירונית לפי מדיניות העירייה וצורכי התושבים בתחום התרבות בהתאם לחזון של ראש העיר; פיתוח, תכנון וארגון תחומי השיט והספורט הימי בעיר על כל ענפיהם ומוסדותיהם, בהתאם לתקנות השיט, הצלילה והספורט הימי, בכפוף לנוהלי העירייה ובתיאום עם מינהלת 2030; אחריות לקידום אירועי ספורט ומפעלי ספורט עירוניים וארציים ומפעלי הספורט של משרד החינוך, בתיאום עם התוכניות האסטרטגיות של מינהלת 2030 בתחום; אחריות להכנת תוכנית עבודה מקושרת תקציב ומתואמת, לרבות מעקב ובקרה אחר מימושה בגופים הנמצאים בתחומי אחריותה, כולל גיוס תקציבים מגורמים חיצוניים, ממשלתיים ואחרים; ואחריות לתכנון, ניהול, פיתוח, הקמה של היחידה לפיתוח עסקי-קהילתי, הכוללת קהילות ייעודיות במתחמים עירוניים מסחריים או אחרים ברחובות או בשווקים, כגון שוק תלפיות, שוק ואדי ניסנס ושוק הפשפשים, ובמרחבים בעלי יחוד אחר כמו מרכז הכרמל, רחוב הרצל ורחוב החלוץ, לפי המדיניות של ראש העיר והאסטרטגיה של מינהלת 2030.

 

 

לפי דרישות המשרה, המתמודד במכרז צריך להיות בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד שמוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל, רצוי במדעי החברה או במדעי הרוח או בלימודי תרבות, חינוך וספורט, או בעל תעודת סמיכות לרבנות לפי אישור הרבנות הראשית לישראל, או בעל אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל במשך שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ושינוי איסור והיתר), עם ניסיון של עשר שנים לפחות בעבודה ובארגון, בפיתוח ובהובלה של פרויקטים קהילתיים ו/או תרבותיים, או הנדסאי רשום עם ניסיון של 11 שנים לפחות בעבודה ובארגון, בפיתוח ובהובלה של פרויקטים קהילתיים ו/או תרבותיים, או טכנאי רשום עם ניסיון של 12 שנים לפחות בעבודה ובארגון, בפיתוח ובהובלה של פרויקטים קהילתיים ו/או תרבותיים.

דרגת המשרה תהיה בהתאם לחוזה בכירים בהיקף של 85-75 אחוז משכר מנכ"ל, בדומה לשכר של ראש מינהל התפעול אוהד דורפמן שנכנס לתפקידו ביולי האחרון ולשכר המתוכנן לראש מנהל ארגון ושירות לציבור.

גורמים בעירייה מציינים כי המטרה בהקמתו של המינהל החדש היא לצמצם עד כמה שניתן את מספר יחידות העירייה שמולן עובד שגב ולאחד אותן למינהלים כדי להקל עליו את הביזור שלטענתם ירשה הנהלת העירייה מההנהלה הקודמת. אותם גורמים מציינים עוד כי למרות שהמכרז הוא פנימי, כעת תידרש העירייה לממן ראש מינהל ולא מן הנמנע שגם עובדים נוספים כמו מזכירות – כאמור בסך של 520,000 שקל – הוצאה שעדיף היה להימנע ממנה בתקופה הנוכחית, כאשר הכנסות העירייה צפויות לרדת והיא עתידה לבקש הלוואות נוספות בסך של 70-60 מיליון שקל מהבנקים.

מעיריית חיפה נמסר כי הם לא יגיבו על דברים שטרם נחתמו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. דר׳ קליש ומיסטר צוק.

    רחמים על המנכ״ל המוכשר. משרתם של שני אדונים.
    עוד 36 חודשים למסיבת סיום הבזיון.

  2. תושב העיר שמכיר מערכת

    יפה מאוד! רואים שיש חשיבה לעשות סדר בניהול הגוף הזה שלא ידע להתנהל שנים

  3. גליה

    עבדו מצויין ועכשיו הכל קורס.
    סתם שמועות שווא שהפיצה קליש כדי לגנוב את התפקיד ולהרוס את העיר
    כמה חבל ועצוב שתושבי העיר הלכו שבי אחר הקלישאות של קליש
    או שבחרו בה רק כי היא אישה.
    הרבה יותר חשוב זה כישורים ויכולות ולא עבר מפוקפק והרשאה בבית משפט.
    ביבי רק מועמד למשפט וכבר יוצאים נגדו ובחיפה בחרו עבריינית מורשעת אף על פי שידעו על עברה.
    חיפאים צבועים!

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גליה בחרו ברבין למרות פרשת חשבון הדולרים, בחרו בלפיד למרות התואר הפיקטיבי בבר אילן,
    בחרו בגנץ למרות המרמה במימד החמישי, בחרו בפרץ למרות מפקדי הארגזים והפעלת מטה פסול בהסתדרות
    את לא מבינה שכל השמאל צבוע

  5. בועז

    אף אחד ב"שמאל" לא מכר את בטחון המדינה לטובתו האישית (צוללות).
    וגם אף אחד ממי שהזכרת לא הביא את המדינה למצב בה היא נמצאת היום: פילוג על סף מלחמת אחים, ניהול כושל ופוליטי של המשבר, בור כלכלי ששנים יקח לצאת ממנו.
    נוסף לזה (למרות שזה פחות קשור), לאף אחד מהם לא היתה אישה משוגעת שמתעללת בעובדים ובן פרזיט שהולך למועדני חשפנות ומפיץ פייק ניוז.
    אז תמשיך להיות חבר בכת, שמסנוור רק בגלל היכולת דיבור של ביבי השקרן הכי גדול שנולד פה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר