ישראל סביון (צילום: אורלי זיילר)
ישראל סביון (צילום: אורלי זיילר)

סביון מציע 10,000 דולר למוסר מידע על מתקפת סייבר

שנתיים לאחר יום הבחירות מציע סגן ראש העיר לשעבר ישראל סביון פרס של 10,000 דולר למי שימסור מידע מהימן על העומדים מאחורי מתקפת הסייבר ששיתקה את הטלפונים הסלולריים שלו, של ראש העיר לשעבר יונה יהב ושל חבר המועצה לשעבר רמי לוי: "הצדק חייב להיעשות והעבריין חייב לבוא על עונשו"

פורסם בתאריך: 11.11.20 16:15

ישראל סביון, לשעבר סגן ראש העיר, מציע פרס של 10,000 דולר למי שימסור מידע על העומדים מאחורי מתקפת הסייבר ששיתקה את הטלפונים הסלולריים שלו, של ראש העיר לשעבר יונה יהב ואנשי מטהו, ושל חבר המועצה לשעבר רמי לוי ביום הבחירות לראשות העיר ולמועצת העיר באוקטובר 2018.

כזכור, ביום הבחירות הגישו סביון ויהב תלונות במשטרה בטענה שאלמונים השתלטו על הטלפונים הסלולריים שלהם ושל חברים ברשימותיהם. חבר מועצת העיר לשעבר אורי גרינברגר מרשימתו של יהב אמר אז ל"כלבו – חיפה והקריות": "ידוע לנו שהטלפונים שמהם בוצעה המתקפה נרכשו בחנות בבני ברק. אנחנו יודעים מי מנסה לעזור לחרדים להשתלט על העיר".

 

 

כעת, בחלוף שנתיים, מעלה סביון את המקרה שוב לסדר היום. "ביום הבחירות הזמין עבריין צמרת מתקפת סייבר שגרמה לשיתוק הטלפונים הסלולריים שלי, של יהב, של לוי ושל עשרות פעילי בחירות", הוא אומר, "זוהי עבירה פלילית על חוק טוהר הבחירות ועל הוראות חוק אחרות. הסלולריים הוצפו באלפי שיחות פיקטיביות ובמסרונים מחו"ל ומישראל, ועבודת המטה שותקה למשך כמה שעות".

לדבריו של סביון, "בזמנו הוגשו תלונות במשטרה, ולצערנו לא היתה התקדמות בחקירה. המשמעות היא שבמסדרונות הפוליטיים מסתובב עבריין שהזמין את העבודה ושהיה לו עניין רב בתוצאות הבחירות בחיפה. אינני זוכר מקרה כזה בתולדות העיר שבו מישהו פגע במכוון בבחירות דמוקרטיות. יש מצב שאותו עבריין ינסה לפרוץ לסלולריים או למחשבים למטרות שונות, והיוזמה שלי באה למנוע הישנות של פשע כזה ואולי לגלות מי עומד מאחוריו. הגורם שיחשוף בפני מידע מוכח על מזמין העבודה יזכה בפרס של 10,000 דולר, וזהותו תישמר בסוד עם חתימת הסכם אצל עורך דין. מי שמחזיק ברשותו במידע כזה מוזמן לפנות אלי בטלפון או במסנג'ר. הצדק חייב להיעשות ולהיראות, והעבריין חייב לבוא על עונשו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

13 תגובות
  1. סיגל צ.

    האם ידם של המהגרים מפיצי המחלות מבני ברק, תומכיה של העבריינית המורשעת, במעל?

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שישאל את ביבי שאחראי על הסייבר.
    יכול להיות שהאיראנים ???

  3. דניאל קאהן

    גם אני נחסמתי על ידי הסייבר שכתבתי ליבחור ביונה יהב עקב היותי גם אזרח גרמני היצלחתי ליפתוח את החסימה.לא רק אני נחסמתי ביום הבחירות.

  4. גידי .א .

    אולי למדינה היה אינטרס להעיף את כל הראשי ערים הזקנים שלא עשו כלום לעיר שלהם ???? לא שמתם לב שהרבה ראשי ערים צעירים זכו בבחירות? בבת ים בראשון לציון בקריית שמונה בירוחם ועוד ועוד … אז השבכ בא ביצעה מתקפת סייבר כדי לעזור לאחרים להיבחר !!!!!!! אני מתפלא על העם החכם שלא שם לב זה

  5. עוזי

    היה כתבה לא מזמן על כמה ערבים תושבי חיפה שמבצעים מקפות סייבר בעולם משכונת חליסה בחיפה אולי זה אותם חברה ???

  6. קצה חוט?

    שמישהו יבדוק על מה דיברו סגן וממלא מקום ראשת העיר חיפה, מר נחשון צוק (אז עדיין בתפקיד מנהל הקמפיין שלה) וסגן ראש עיריית בני ברק בפגישה שקיימו מספר ימים לפני הבחירות לרשויות המקומיות. שמישהו גם יבדוק מדוע החליפה קליש ברגע האחרון את נציגיה בועדת הבחירות בנציגים חרדים שבאו מבני ברק וממודיעין עלית. אתם מבינים? נציגים חרדים מחוץ לעיר הוזמנו על ידי קליש לפקח על יום הבחירות בחיפה! הוכחה נוספת לכך שקליש לא ראויה, לא ישרה, מסכנת את אופיה ועתידה של חיפה.

  7. גל

    בשביל זה הם יצאו במחולות וריקודים בהיכל הספורט עם הישמע תוצאות הבחירות .
    זה היה הזוי…. ולא ברור בזמנו. עכשיו הכל ברור.
    החרדים הפילו את חיפה לפח שטמנו לה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר