קלפי בחיפה
קלפי בחיפה

תלונות על מתקפת סייבר: סביון ויהב התלוננו במשטרה

ישראל סביון ומועמדים נוספים לראשות העיר מתלוננים על השתלטות עוינת על הטלפונים הסלולריים שלהם. סביון בדרכו להגיש תלונה במשטרה. שיעור ההצבעה קפץ ל-30 אחוז. עדכונים חיים לאורך כל היום

פורסם בתאריך: 30.10.18 11:26

על אף שיעור ההצבעה הנמוך בחיפה, שנכון לשעה 11:00 עומד על שישה אחוז בלבד, יום הבחירות ממשיך להיות סוער וייצרי כמו כל המערכת שקדמה לו. בשעה זו עושים המועמד לראשות העיר ויו"ר רשימת אוהבי חיפה ישראל סביון ומספר 2 ברשימה ד"ר איתי גלבוע את דרכם למשטרה בטענה שאלמונים השתלטו על הטלפונים הסלולריים שלהם.

 

 

זמן קצר אחר כך הגיש גם המטה של ראש העיר יונה יהב תלונה במשטרה על מתקפת סייבר על הטלפונים הסלולריים שלו, של שי אבוחצירה ושל פעילים במטה.

אורי גרינברגר מרשימתו של יהב: "ידוע לנו שהטלפונים שמהם בוצעה המתקפה נרכשו בחנות בבני ברק. אנחנו יודעים מי מנסה לעזור לחרדים להשתלט על העיר".

 

 

התלונה שהגיש יונה יהב במשטרה

 

יהב: "מערכת הבחירות הזו ירדה לתחתיות עמוקות. שום טייקון לא יכול להלך עלי אימים. יש לי חשד מי עומד מאחורי זה, ומסרתי את זה למשטרה".

 

 

 

עדכון (13:49): עינת קליש רותם וסיגל ציוני, שהוצבה במקום הרביעי ברשימת חיים בחיפה, בסיור בקרית חיים. התחנה הבאה: נוה יוסף.

 

עינת קליש רותם וסיגל ציוני בקרית חיים

 

עדכון (13:33): לדבריו של ראש מינהלת הבחירות יהודה כהן, שיעור ההצבעה כעת עומד על כ-20 אחוז. (שושן מנולה)

עדכון (13:05): ח"כ שולי מועלם הגיעה למטה הרשימה בחיפה לחזק את היו"ר יואב רמתי ואת מספר 3 ברשימה פז גליקמן. (בועז כהן)

 

ח"כ שולי מועלם במטה רשימת הבית היהודי

 

עדכון (12:53): שיעור הצבעה נכון לשעה 12:00: שכונות רמות הכרמל מובילות עם 25 אחוז, הדר עם 21 אחוז, קרית חיים וקרית שמואל עם 24 אחוז, הכרמל עם 20 אחוז, נוה שאנן ויזרעאליה עם 16 אחוז, מערב חיפה עם 13 אחוז והעיר התחתית עם שמונה אחוזים. (שושן מנולה)

עדכון (12:53): יו"ר ועדת הבחירות בחיפה עו"ד יוסי חכם: "אוזלת יד של משרד הפנים שלא העמיד לרשות הבוחרים אתר אינטרנט מתפקד שיסייע להם לדעת איפה מצביעים. אני בסיור בקלפיות ונתקל באנשים שבאו להצביע והם חסרי אונים ולא יודעים לאיזו קלפי לגשת. במאה ה-21 לא מסוגלים להעמיד אתר מתפקד". (בועז כהן)

עדכון (12:32): יונה יהב הגיע למטה ש"ס בעיר. (בועז כהן)

 

יונה יהב במטה ש"ס עם נתנאל חייק ועם הרב שי פרי

יונה יהב במטה ש"ס עם נתנאל חייק ועם הרב שי פרי

 

עדכון (12:00): שי אבוחצירה מסיעת צעירי חיפה פרסם הודעה שלפיה דווח לו על קלפיות שבהן הוציאו את הפתקים של רשימת יונה יהב וצעירי חיפה ואת הפתקים עם שמו לראשות העיר. אבוחצירה פרסם מספר טלפון שאליו ניתן להתקשר כדי לדווח על מקרים של קלפיות שמהן נעלמו הפתקים. (בועז כהן)

עדכון (11:33): רשימת הבית היהודי הפיצה בין תומכיה קריאה לומר פרק תהילים. בפנייה נכתב: "אנו קוראים לכם בין שיחה לשיחה ובין הצבעה להצבעה לקריאת תהילים משותפת. כל אחד קורא פרק אחד, וביחד משלימים את ספר תהילים להצלחת הבית היהודי בחיפה". יו"ר הרשימה יואב רמתי: "זו איננה אמירת תהילים מתוך מצוקה אלא באה מתוך בקשה לסיעתא דשמיא להצלחת דרכנו ומתוך הלל ותשבחות לקב"ה על מה שכבר עשה ועל מה שעוד יעשה".

עדכון (11:31): שיעור ההצבעה עלה ל10.3%. (בועז כהן)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. דניאל קאהן

    אלו המעשים של קליש אותם בטרור מנסה להישתלט על העיריה.לא לבחור בה היא תואם מיצנע ושחיתויות עם גדי זאבי.זו אזהרה לתושבי חיפה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חמוד אתה דניאל…אבל לא כולם טיפשים…קליש ישרה והצעירים שרוצים עתיד אמיתי בחיפה מאחוריה. גם הטקסטים שלך הם סוג של ספאם.

  3. חיפה האדומה לפוטין

    זו מתקפת סייבר רוסית מבית מדרשו של פוטין. רוצה להשתלט על העיר האדומה.
    בחייאת אתם פאתטיים…

  4. 106 זמינים עלק

    והעיקר כל התושבים מקבלים sms שהמתקפה היא גם על המוקד לשעת חירום וש 106 עובד כרגיל אך הפלא ופלא ב 106 לא עונים. כולם יצאו לעבוד בשביל יהב

  5. גם סרטונים אנונימיים נגד קליש. יהב וסביון-תתביישו !

    גם אני קיבלתי המון סמס ממספרים אנוניים נגד קליש.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר