עיריית חיפה
עיריית חיפה

שני מיליון שקל ליועצים בתחום איכות סביבה

מבול היועצים נמשך: במכתב ששלח גזבר עיריית חיפה רוני בן חיים לחברי מועצת העיר הוא מבקש מהם לאשר בקשה של ראש העיר עינת קליש רותם לייעד סעיף תקציבי חדש בסך של שני מיליון שקל לביצוע פעולות בסוגיות בריאות וניקיון במפרץ חיפה, והדגיש כי "סעיף זה בעיקרו מיועד להתקשרות עם יועצים שונים"

פורסם בתאריך: 29.11.20 16:16

חברי מועצת העיר מתבקשים לאשר תקציב חדש בסך של שני מיליון שקל לבקשתה של ראש העיר עינת קליש רותם לצורך "טיפול בנושאים הקשורים בסוגיות בריאות וניקוי אזור מפרץ חיפה" – כך עולה ממכתב שנשלח לחברי המועצה לקראת ישיבת המועצה שתתקיים ביום שלישי. במכתב ששלח גזבר העירייה רוני בן חיים למזכירת העיר ברכה סלע הוא מבקש ממנה "להגיש לאישורה של מועצת העיר בקשה של ראש העיר לביצוע פרויקט פעולות להסדרה ולטיפול בנושאים הקשורים בסוגיות בריאות וניקיון במפרץ חיפה".

עוד כתב בן חיים כי "לצורך כך מנחה מועצת העיר את גזבר העירייה לייעד סעיף תקציבי חדש – תקציב פיתוח לשנת 2021 בסך של שני מיליון שקל כתקציב התחלתי לצורך יישום החלטה זו", וכי "סעיף זה בעיקרו מיועד להתקשרות עם יועצים שונים המומחים לנושא, לפעולות הסברה ועוד".

 

 

גורמים בעיריית חיפה קובלים על כך שקליש רותם בוחרת שוב להקצות תקציבים לשכירת יועצים במקום לטפל בנושאי תשתיות בוערים: "ראש העיר, שכעת מבקשת לשכור יועצים ולממן פעולות הסברה בנושא, היא זו שהפסיקה את עבודתו של אבי בניהו שנשכר על ידי יונה יהב בשנת 2016 לסייע במאבק במפעלים וזיהום האוויר".

עבודתו של בניהו הופסקה בחודש מרץ 2019. בניהו נשכר על ידי יהב והעירייה לתת שירותי ייעוץ אסטרטגי במאבק במפעלים המזהמים, במיכל האמוניה ובהרחבת הבנייה בשטח של מתחם בז"ן.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

12 תגובות
  1. חיפאית זועמת

    יועצים יועצים. מרוב יועצים שהגיעו עם הכניסה שלה לתפקיד כבר היינו צריכים להיות דובאי. או מינימום ברצלונה

  2. סיגל צ.

    העבריינית המורשעת ממשיכה לשדוד את הקופה הציבורית. וחדלי האישים במועצת העיר ממשיכים לתת לזה יד. כספי הארנונה שלנו מפרנסים מקורבים ואינטרנסנטים במקום את הציבור.

  3. תושבת הדר

    עוד יועצים???? כמה עוד אפשר? זה מה שקורה שבוחרים דמויות חסרות ניסיון בניהול ובפוליטיקה. רק לחשוב אם כל הכסף שאנחנו ממנים לה ליועצים מרגע שנכנסה לתפקיד היו הולכים לכבישים, לסיוע לעסקים שנפלו בקורונה, לרווחה, לדאגה לקשישים עריריים שמתים ונמצאים בעיר אחרי כמה ימים, לחניה נורמאלית ליד בתי חולים… אלוהים. מתי זה יפסק?????

  4. חדווה

    יהב הביא את היועץ אבי בניהו ונכשל. מקווה שקליש תביא יועצים מוכשרים יותר.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ביום שישי התראיינה ברדיו חיפה והכריזה שלא תתיצב בוועדת המנכלים, לפינוי המפרץ מתעשיות מזהמות, כיון שהיא ראש עיר וככזאת היא נפגשת רק עם שרים. הסביר יוסי חכם בית מנהלים למה זה נסגר לי לא נסגר לך נ כמה מסובך

  6. רק על הפיגוע ההסברתי בשם אלירן טל שהכניסה לחיינו

    למי ששאל – רק על זה צריכה לעוף

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם מינויים מיותרים הם זיהום הסביבה במקרה הזה סביבת כספי הארנונה שלנו.

  8. חיפאי תושב מרכז הכרמל מוריה

    חיפה מוזנחת המון שניםוזה כולל חריגות בניה איומות בכרמל שהפיקוח נהג לא להתייחס לתלונות .האם יש סיכוי שעינת קאליש תתגבר על כל הברדק שהיא ירשה?אני מקווה מאוד שכן.

  9. דין דין

    מה שלא עושה הטבע עושה הצבע.עיריה לא מתפקדת זקוקה ליועצים מבחוץ.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר