סוכן ביטוח בצפון. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE
סוכן ביטוח בצפון. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

זאב רשף: סוכן ביטוח בצפון

כסוכן ביטוח ומשווק פנסיוני בצפון, מיישם זאב רשף ללקוחותיו גישה ביטוחית חכמה תוך ייעוץ בבחירת סוגי הביטוחים והפוליסות בהתאמה אישית. הידע והניסיון המקצועי שצבר נרתמים למתן פתרונות חכמים ויצירתיים ללקוחות

פורסם בתאריך: 13.12.20 17:04

זאב רשף, סוכן ביטוח ומשווק פנסיוני בצפון, מיישם גישה ביטוחית חכמה תוך ייעוץ בבחירת סוגי הביטוחים והפוליסות בהתאמה אישית ללקוח, על פי רצונותיו וצרכיו. רשף הינו בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול, טייס בחיל האוויר בעברו, שימש כמנהל תפעול בתעשייה ובעל 20 שנות ניסיון כסוכן ביטוח, רותם את הידע והניסיון המקצועי שצבר למתן פתרונות חכמים ויצירתיים ללקוחותיו.

הגישה המקיפה, המעמיקה והתאמת פוליסות הביטוח באופן מדויק לצרכי הלקוחות ובאופטימיזציה של תנאי הביטוח והזכויות, גובשה תוך עשרים שנות עבודה בעולם הביטוח ועדכון מתמיד בשינויים במדיניות ובחוק.

על היתרונות המתקבלים בעבודה מול סוכן עצמאי העובד עם חברות הביטוח הגדולות והמוכרות, אומר זאב רשף: "האפשרות לקבל הצעות מחברות ביטוח שונות עבור הביטוח הרצוי ללקוח, מעניקה יתרון משמעותי במציאת הכיסוי הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר. בפגישה עם הלקוח, אנו עוברים יחד עם צרכיו ורצונותיו הביטוחיים, ואני מתאים עבורו את הכיסוי הביטוחי שהוא הכי זקוק לו, בהתאמה אישית מלאה".

זאב רשף, סוכן ביטוח ומשווק פנסיוני בצפון. צילום: אלון לויטה

זאב רשף, סוכן ביטוח ומשווק פנסיוני בצפון. צילום: אלון לויטה

אילו יתרונות נוספים אתה מספק ללקוחותיך, כסוכן ביטוח עצמאי ומנוסה?

"כסוכן ביטוח עצמאי אני יכול להציע מגוון רחב יותר של תכניות מתאימות ללקוחות תוך השוואות מחירים וביצוע מו"מ בין חברות הביטוח. את אלו, עובדי חברת הביטוח המייצגים חברה מסוימת, לא יכולים להציע ללקוחותיהם.

"יתרון נוסף נובע מהיותי סוכן ביטוח עם מעל ל- 20 שנות ניסיון. הידע שצברתי מאפשר לי לבחון ערכים נוספים ללקוחותיי, כגון צפי לעליית מחירים בחברות ביטוח ובהתאם לכך להתחיל לאתר עסקה טובה יותר בטרם המחירים יעלו.

"כסוכן ביטוח עצמאי אני מלווה את לקוחותיי למשך שנים, גם באם הם עוברים בין חברות הביטוח השונות. סוכן עצמאי נשאר עם הלקוח ואינו מתחלף.

"יתרון משמעותי נוסף הוא האחריות שסוכן ביטוח עצמאי מספק ללקוחותיו בכל נושא הביטוח ושמירת האינטרסים של הלקוח תמיד. כבעל ניסיון רב בתחום, אני מכיר היטב את הפוליסות השונות והמורכבות ובקיא בהן, וכמובן יכול להשיג עבור לקוחותיי עסקאות טובות יותר מאלו שישיגו בעצמם.

"ביטוח הוא נושא מורכב. פוליסות הביטוח ארוכות מאוד, לרוב נפרשות על פני עשרות עמודים, וסוכן מנוסה יודע להבחין ב'הפתעות' ובאותיות הקטנות ולהבין את כל המשמעויות. גם אם אתה מבין את הביטוח ביסודיות, כשעוברים מחברה לחברה הכיסוי עשוי להיראות זהה אך בבחינה מדוקדקת הדברים עובדים קצת אחרת, בצורה שונה מאוד בחלק מהחברות ועשויים להכיל הוראות שישפיעו על המבוטח באופן מהותי, כך שסוכן ביטוח מנוסה יכול ממש להציל אתכם במקרה כזה".

עם אילו חברות ביטוח אתה עובד בעיקר?

"זה משתנה לפי סוג הביטוח. בתחום ביטוחי החיים, הבריאות והפנסיות, אני עובד בעיקר עם חברות מגדל ומנורה. היתרונות שלי בקשר הבלתי אמצעי והישיר עם החברות ועם מקבלי ההחלטות מספקים כמובן יתרונות רבים ללקוחותיי. עם זאת, נבחנות גם הצעות של חברות אחרות שלעתים ממומשות בהתאם לעלויות ולתנאים. בתחום הפיננסי:  קרנות השתלמות, קופות גמל וכד', אני עובד עם 3 חברות מובילות: אלטשולר שחם, אקסלס נשואה ומיטב דש".

איזה ביטוח הוא החשוב ביותר לעשות?

"במידה ויש ללקוח תקציב מוגבל לביטוח, אציע לו לעשות שני ביטוחי בריאות חשובים, שמחירם אינו גבוה במיוחד והערך שהם מספקים משמעותי וקריטי: ביטוח לתרופות שאינן בסל הבריאות וביטוח השתלות. ביטוח התרופות שאינן בסל, מספק אפשרות שחברת הביטוח תממן עבורו תרופות מתקדמות שלא נכנסו לסל הבריאות שמחירן עשוי להגיע לאלפי ואף לעשרות אלפי שקלים בחודש.

"ביטוח ההשתלות עוקף את התור להשתלות במקרה הצורך ואת הבירוקרטיה הסבוכה של קופות החולים שדורשות אישורי ועדות. הביטוח אף ומאפשר השתלות בחו"ל ללא המתנה ארוכה, כיוון שהקשרים של חברות הביטוח עם מרכזי ההשתלות בעולם הם ישירים, ולא דרך קופות החולים".

מה לגבי ביטוחי רכוש?

"ביטוחי רכוש כוללים ביטוחי רכב, דירה (מבנה, תכולה), ועוד. בתחום זה אני עובד עם 4-5 חברות גדולות ובוחן כל הצעה לגופה, כך שבסופו של דבר ההצעה שתתקבל תהיה זו שהכי טובה ללקוח – שתספק לו את הכיסוי הנרחב ביותר, במחירים ובתנאים הטובים ביותר עבורו".

זאב רשף – סוכן ביטוח ומשווק פנסיוני בצפון

כתובת המשרד: סוכנות שחם, צ'ק פוסט חיפה.

מגיע לבית הלקוח

אתר אינטרנט: www.reshef-ins.com

טלפון: 052-3455523

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר