אוטובוסים של אגד (צילום: שושן מנולה)
אוטובוסים של אגד (צילום: שושן מנולה)

משרד התחבורה פועל לעדכון האפליקציות לתיקוף נסיעה

הרשות הארצית לתחבורה ציבורית העבירה את נושא שיבושי ה-GPS שמונעים תיקוף נסיעות לאגף הטכנולוגיות במשרד התחבורה, שם אומרים כי הם פועלים לעדכון היישומונים על מנת שנוסעים יוכלו לתקף את נסיעותיהם גם ללא שירותי GPS

פורסם בתאריך: 19.5.24 12:20

האם נמצא פתרון לבעיית שיבושי ה-GPS בתחבורה הציבורית בחיפה והקריות? כזכור, נושא האפליקציות הסלולריות לתשלום בתחבורה הציבורית, שפועלות באזור באופן חלקי בלבד, מטריד מאוד את הנוסעים שאינם מצליחים לתקף את הנסיעה. במשך חודשים רבים לא סיפק משרד התחבורה כל פתרון, ובסוף חודש מרץ פנתה הוועדה המיוחדת של הכנסת לפניות הציבור לשרת התחבורה מירי רגב בבקשה להנחות את מפעילי התחבורה הציבורית בחיפה ובקריות להקפיא את השימוש באפליקציות סלולריות לתשלום באוטובוסים, במטרוניות וברכבות.

כעת, במענה לפניית "כלבו – חיפה והקריות" בנושא, הודיעה הרשות הארצית לתחבורה ציבורית כי הנושא הועבר להתייחסותם של הגורמים המקצועיים באגף הטכנולוגיות במשרד התחבורה. ממשרד התחבורה נמסר כי הם "פועלים לעדכון היישומונים (אפליקציות) מוביט והופ און על מנת שנוסעים יוכלו לתקף עבור הנסיעה בתחבורה ציבורית גם ללא שירותי GPS".

יצוין כי היום ניתן להשתמש באפליקציות הייעודיות בתחנות הרכבת בעיר שבהם הותקן ציוד נגד שיבושי GPS, ובפרקי זמן שונים ברחבי העיר.

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. יוסי

    ומישהו שאל את עצמו איך יתכן שהשיבושים האלה מתרחשים רק בחיפה והאזור ?!
    אתם לא רואים איך המדינה עובדת עליכם ?!

  2. אלי קופטר

    שהרקובה תטפל במונופול שקוראים לו אגד נהגים נוסעים במהירות מופרזת ובולמים בבת אחת.

  3. תומר

    לא יודע איזה אמצעי טכנולוגי הוטמע בתחנות הרכבת כדי להתגבר על שיבושי GPS, אבל לפחות בתחנת לב המפרץ (בכניסה הראשית), שהיא המושפעת ביותר משיבושים, לא מרגישים שום פתרון ובאופן די תדיר אני נתקע בשער הכניסה כאשר האפליקציה מסרבת לזהות את התחנה.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר