גרפיטי "רובי מת" ברחוב יעקב חזן (צילום טל שדה)
גרפיטי "רובי מת" ברחוב יעקב חזן (צילום טל שדה)

כתובות "רובי מת" רוססו בנוה שאנן

בסיומו של שבוע מתוח בין מחנות האוהדים של מכבי והפועל חיפה התעוררו תושבי רחוב יעקב חזן בנוה שאנן וגילו כי אלמונים השחיתו תחנות אוטובוס, פחי זבל ורכוש ציבורי נוסף בכתובות נאצה נגד הפועל ובעד היריבה העירונית מכבי. בין הכתובות שרוססו: "רובי מת"

פורסם בתאריך: 24.9.22 14:56

תושבי רחוב יעקב חזן בנוה שאנן התעוררו אתמול (שישי) וגילו כי אלמונים השחיתו תחנות אוטובוס, פחי זבל ורכוש ציבורי נוסף בכתובות נאצה נגד הפועל חיפה ובעד היריבה העירונית מכבי חיפה. בין הכתובות שרוססו: "רובי מת".

טל שדה, תושב השכונה, נחשף לוונדליזם ותיעד את הכתובות לאורך הרחוב. "זה קרה בשישי לפנות בוקר", הוא מספר, "הסתובבתי עם הכלב ונחרדתי לגלות את הוונדליזם ואת השחתת הרכוש הציבורי לאורך הרחוב. זה קטע של כמה מאות מטרים. ראיתי שיש גם ברחוב גדליהו כתובות כאלה. זה חמור מאוד כי מדובר גם בכתובות נאצה וגם בהשחתת רכוש ציבורי. אני מתכוון לפנות ולעדכן את עיריית חיפה. כאוהד מכבי אני מתבייש בכתובות הנאצה האלו ומגנה את השחתת הרכוש".

לדבריו של שדה, לאחרונה הותקנה לאורך הרחוב תשתית של מצלמות עירוניות, אך הן לא את המצלמות עצמן: "לצערי, עוד לא הציבו מצלמות, ולכן אני בטוח שיהיה קשה לאתר את המבצעים".

 

גרפיטי "רובי מת" ו"מכבי חיפה" ברחוב יעקב חזן (צילום: טל שדה)

גרפיטי "רובי מת" ו"מכבי חיפה" ברחוב יעקב חזן (צילום: טל שדה)

 

 

כזכור, בשבוע האחרון מגיע המתח שבין מחנות האוהדים של שתי הקבוצות לשיאים חדשים עם הפריצה למחסן הציוד של אוהדי מכבי באיצטדיון סמי עופר והפרסום של סרטון הווידאו שבו נראים אנשים עם לפידים ליד הציוד.

רחל שפירא, אלמנות של רובי שפירא ז"ל: "אני נגד אלימות, בין אם פיזית או מילולית, ולא חשוב מאיזו קבוצה באה האלימות. מי שנוהג באלימות אין לו קיום בעולם הזה. אני לא מתייחסת לדברים האלה, כי מדובר בסתם חוליגנים. זה פוגע בי כעם ישראל, וכעם ישראל אני לא אוהבת את זה".

 

גרפיטי "מכבי חיפה" ברחוב יעקב חזן (צילום: טל שדה)

גרפיטי "מכבי חיפה" ברחוב יעקב חזן (צילום: טל שדה)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר