שחקני מכבי חיפה חוגגים אליפות בנתניה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
שחקני מכבי חיפה חוגגים אליפות בנתניה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

חגיגות האליפות של מכבי: בעירייה רוצים את סטטיק

חגיגות האליפות של מכבי חיפה יופקו על ידי התאגיד העירוני אתו"ס וצפויות להתקיים ביום ראשון ברחבת הפסל שמחוץ לאיצטדיון סמי עופר. תקציב האירוע צפוי לעמוד על 1.3 מיליון שקל, כאשר 1.2 מיליון שקל מהם ימומנו על ידי העירייה וחלקה של מכבי יהיה 100,000 שקל. בעירייה מעוניינים שהאמן מרכזי יהיה סטטיק

פורסם בתאריך: 16.5.23 06:57

עיריית חיפה נערכת לחגיגות האליפות של מכבי חיפה. עוד לפני שהקבוצה הבטיחה את הזכייה באליפות השלישית ברצף, החלו בעירייה לתכנן את החגיגות, ול"כלבו – חיפה והקריות" הגיעו פרטים ראשונים של ההכנות. האירוע, שיופק על ידי התאגיד העירוני אתו"ס, צפוי להיערך ביום ראשון ברחבת הפסל שמחוץ לאיצטדיון סמי עופר, ובעירייה מעוניינים שהאמן מרכזי בו יהיה סטטיק. אמנים נוספים שמתוכננים להופיע הם נסרין קדרי, בניה ברבי ולהקת חוות מזור.

דובר העירייה אלירן טל פרסם אתמול (שני) פוסט, ולפיו נציגי מכבי והעירייה, ובהם מ"מ ראש העיר נחשון צוק והמנכ"ל העירייה ניר מריאש, נפגשו אתמול בשעות הצהריים כדי לדון בפרטים.

 

 

תקציב האירוע צפוי לעמוד על 1.3 מיליון שקל, כאשר 1.2 מיליון שקל מהם ימומנו על ידי העירייה וחלקה של מכבי יהיה 100,000 שקל. בשל לחץ הזמנים יתבקשו היום חברי מועצת העיר לאשר את התקציב בסבב מיילים. מכיוון שבמצב כזה נדרשת התייחסותם של כל 31 חברי המועצה שהם מסכימים להצבעה במייל, קיים חשש כי יהיו כאלה שלא יענו או יסרבו, ואז התקציב לא יעבור וקיומו של האירוע יהיה בסכנה. אם כך יקרה יידרש כינוס דחוף של מועצת העיר לישיבה שלא מן המניין כדי להצביע על התקציב.

חגיגות האליפות של מכבי בשנתיים הקודמות לוו באקורדים צורמים. בחגיגות שהתקיימו שנה שעברה התקבלה ראש העיר עינת קליש רותם בקריאות בוז בשל כעסם של האוהדים על כך שבשנה שקדמה לה לא התקיימו חגיגות. כזכור, החגיגות לאחר הזכייה בעונת 2021-2020 בוטלו, ובין העירייה למשטרה הוחלפו האשמות באשר לסיבות הביטול. משטרת חיפה טענה אז כי האירוע לא עמד בדרישות המשטרה לקיומו.

 

סטטיק (צילום: ישראל בידור, ויקישיתוף, CC-BY-SA-3.0)

סטטיק (צילום: ישראל בידור, ויקישיתוף, CC-BY-SA-3.0)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר