אליפות יש, חגיגות אין (צילום: ראובן כהן)
אליפות יש, חגיגות אין (צילום: ראובן כהן)

סופית: המשטרה ביטלה את חגיגות האליפות של מכבי חיפה

הסיבה לביטול החגיגות, לדברי המשטרה: המבקשים מטעם המארגנים לא עמדו בדרישות הבטיחות, האבטחה והרישוי אשר הוצבו להם בהתאם לחוק. העירייה: "מארגני האירוע עמדו בכל הדרישות, לרבות אבטחה מוגברת ודרישות מהנדסים. נבחן את האפשרות לקיים את החגיגות במועד אחר"

פורסם בתאריך: 1.6.21 17:22

משטרת ישראל הוציאה צו סגירה לחגיגות האליפות בחיפה, שאמורות היו להתקיים הערב.

מהמשטרה נמסר, כי תחנת חיפה קיימה שימוע בליווי מקצועי של הייעוץ המשפטי המחוזי ותובע רישוי מחוז חוף, והוציאה צו סגירה מכוח סעיף 78(א) לפקודת המשטרה לאירוע חגיגות אליפות לקבוצת מכבי חיפה. הסיבה לביטול החגיגות לדברי המשטרה: המבקשים מטעם המארגנים לא עמדו בדרישות הבטיחות, האבטחה והרישוי אשר הוצבו להם בהתאם לחוק.

בהחלטת השימוע שנערך לנציגי המארגנים ציין סגן מפקד תחנת חיפה, סנ"צ עמית פולק, כי אי עמידה בתנאים והדרישות לקיום האירוע והסכנה הממשית לשלום הציבור הביאו להחלטה על צו הסגירה.

 

 

מהעירייה נמסר: "משטרת חיפה החליטה אחר הצהריים לבטל את חגיגות האליפות שתוכננו להערב. מיד עם הזכייה, פעלנו כל הגורמים, כולל קבוצת מכבי חיפה, להפיק את החגיגות. כמובן שאי אפשר היה להתחיל לארגן את האירוע רגע אחד קודם. אתמול (שני) בבוקר קיבלה העירייה מהמשטרה דרישות ותנאים חסרי תקדים. למרות הכל, מארגני האירוע עמדו בכל הדרישות, לרבות אבטחה מוגברת ודרישות מהנדסים. הדרישות השתנו השכם והערב ולמרות שחזרנו עם פתרונות, הדרישות השתנו שוב ושוב. לצערנו, במשטרת ישראל בחרו בסופו של דבר לבטל את האירוע שתוכנן ולאכזב עשרות אלפי אוהדים ירוקים. עיריית חיפה לא חסכה במשאבים ובמאמצים על מנת לקיים את האירוע שתוכנן עם מכבי חיפה. אנו נבחן את האפשרות לקיים את החגיגות במועד אחר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דני בכנר

    ביטחון ובטיחות קודמים לכל שיקול אחר וטוב עושה המשטרה שנוקטת ביד קשה ומדקדקת בקלה כבחמורה .

  2. אהרון

    מה שמדהים שכולם מצאו פתרון לבעיות שלהם ותמיד מוצאים את המשטרה אשמה…????!!!!
    אולי הגיע הזמן שיתחילו להסתכל על עצמם

  3. מיכל

    רק לא נכתב איפה היה אמור להיות האירוע, אני אמורה לנחש.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר