איתמר צ'יזיק
איתמר צ'יזיק

הוסרה ההתנגדות למינויו של צ'יזיק ליו"ר האיצטדיון

בזמן שאיתמר צ'יזיק מחלים בבית החולים מאירוע לב, ועדת העררים של משרד הפנים הסירה את התנגדותה למינויו לתפקיד יו"ר דירקטוריון חברת האיצטדיון העירוני, בכפוף להצגת אישור של ECA - ארגון הגג של מועדוני הצמרת של הכדורגל באירופה - על כך שהוא כבר לא חבר בו

פורסם בתאריך: 21.8.19 08:01

ועדת העררים של משרד הפנים התכנסה ביום חמישי והסירה את התנגדותה למינויו של איתמר צ'יזיק לתפקיד יו"ר דירקטוריון חברת האיצטדיון העירוני בחיפה. כעת על צ'יזיק, שמחלים בבית החולים רמב"ם מאירוע הלב שעבר, להציג אישור של ECA – ארגון הגג של מועדוני הצמרת של הכדורגל באירופה – על כך שהוא כבר לא חבר בו. מועדון כדורגל מכבי חיפה לקח על עצמו להשיג את האישור, ומיד כשזה יוצג לוועדה של משרד הפנים יאושר המינוי.

סגן ראש העיר דוד עציוני – ראש סיעת חיפה מתחדשת שבה רץ צ'יזיק למועצת העיר – הוא זה שהופיע בפני הוועדה והציג את הטיעונים לטובתו של צ'יזיק.

 

 

כזכור, כבר בתחילת חודש דצמבר 2018, זמן קצר לאחר הבחירות המקומיות, אישרה מועצת העיר את מינויו של צ'יזיק ליו"ר דירקטוריון האיצטדיון. "מבחינתי זו סגירת מעגל", הוא אמר אז ל"כלבו – חיפה והצפון", "השקעתי כ-15 שנים של מחקר בנושא איצטדיונים, ואני מקווה שאצליח להפוך את האיצטדיון העירוני להיות מה שהוא תוכנן במקור – קריית ספורט מרכזית בישראל ואחד ממכרזי התרבות והספורט של חיפה".

אלא שבחודש מרץ 2019 נפסל המינוי על ידי הוועדה לאישור דירקטוריונים במשרד הפנים. הסיבה לפסילה היתה ניגוד עניינים בשל היותו של צ'יזיק מנכ"ל מועדון הכדורגל מכבי חיפה במשך 15 שנה – תפקיד שממנו הוא פרש בשנת 2016. מיד עם היוודע דבר הפסילה ערערה עיריית חיפה על ההחלטה, ולאחר דחייה ארוכה של הדיון בעניין הוחלט כאמור ביום חמישי על ביטול הפסילה ועל אישור המינוי בכפוף לאישור מ-ECA.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נותר רק לאחל לאיתמר החלמה מלאה ומהירה וכניסה לתפקיד

  2. אלעד

    מה שנותר כעת לבקש הוא החלמה מלאה ומהירה לאיתמר צ׳יזיק וכניסה לתפקיד החשוב . אין אדם המתאים לתפקיד יותר מאיתמר. וכן שאפו לדוד עציוני שפעל כדי שהמינוי המכובד יצא לפועל

  3. הוא פשוט לא מתאים

    דרוש אדם רציני ורצוי גם בריא לתפקיד.
    צ'יזיק צא לפנסחה בביתך שלום תודה ודי.
    לאצטדיון הגרעוני הבעייתי דרוש מנהל מקצועי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר