איתמר צ'יזיק. ניגוד אינטרסים?
איתמר צ'יזיק. ניגוד אינטרסים?

נפסל מינויו של צ'יזיק ליו"ר חברת האיצטדיון

משרד הפנים פסל את מינויו של איתמר צ'יזיק ליו"ר דירקטוריון חברת האיצטדיון העירוני בטענה לניגוד עניינים. צ'יזיק: "אין לי ספק שבסופו של דבר הכל יהיה בסדר". סגן ראש העיר דוד עציוני: "אנחנו יוצאים למלחמה על מינויו"

פורסם בתאריך: 14.4.19 07:55

הלם במסדרונות עיריית חיפה: מינויו של איתמר צ'יזיק לתפקיד יו"ר דירקטוריון חברת האיצטדיון העירוני נפסלה על ידי הוועדה לאישור דירקטוריונים במשרד הפנים.

מינויו של צ'יזיק, שהתמודד על מקום במועצת העיר ברשימת חיפה מתחדשת של דוד עציוני, אושר על ידי המועצה כבר בחודש דצמבר 2018, זמן קצר לאחר הבחירות לעירייה, אך בסוף השבוע הוא התבשר על ידי מנהל לשכת התאגידים בעירייה ישראל בן שלום על הפסילה בטענה לניגוד עניינים. לרשותם של צ'יזיק והעירייה עומדת הזכות לערער על ההחלטה, וכך הם צפויים לעשות.

 

 

צ'יזיק פרש מתפקיד מנכ"ל מכבי חיפה כבר לפני כשלוש שנים, והוא יועד לתפקיד יו"ר דירקטוריון חברת האיצטדיון בזכות מעורבותו הרבה בתכנון האיצטדיון ובהקמתו.

עציוני הגיב לדברים ואמר ל"כלבו – חיפה והצפון": "אנחנו יוצאים למלחמה על מינויו של ציזיק ונפעל בכל הערכאות כדי להביא לבחירתו".

צ'יזיק עצמו נשמע בטוח בכך שהוא ימונה לתפקיד ואמר: "אין לי ספק שבסופו של דבר הכל יהיה בסדר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אלכס

    כבתה ברמה של תלתיד כיתה ד׳. לפחות היה צריך לפרט באיזה ניגוד עניינים מדובר

  2. תזכורת לגבי ציזיק

    גם אין לו שום נסיון רלוונטי בניהול מתקנים בסדר גודל כזה. וכמנכל מכבי חיפה היו בלי סוף מחדלי ניהול בהעברות, פקסים שלא נשלחו, חוזים בעייתיים ועוד.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר