איתמר צ'יזיק. "מבחינתי זו סגירת מעגל"
איתמר צ'יזיק. "מבחינתי זו סגירת מעגל"

צ'יזיק ימונה ליו"ר דירקטוריון חברת האיצטדיון

מועצת העיר חיפה צפויה לאשר מחר את מינויו של איתמר צ'יזיק ליו"ר דירקטוריון חברת האיצטדיון העירוני. צ'יזיק הוצב במקום הרביעי ברשימת חיפה מתחדשת של דוד עציוני, אך לא הצליח להיבחר למועצה

פורסם בתאריך: 3.12.18 13:38

מחר (שלישי) יובא לאישורה של מועצת העיר מינויו של איתמר צ'יזיק ליו"ר דירקטוריון חברת האיצטדיון העירוני. צ'יזיק שהיה בין מתנגדיו הגדולים של ראש העיר לשעבר יונה יהב והוצב במקום הרביעי ברשימת חיפה מתחדשת של דוד עציוני לאחר שוויתר על המקום השני ליעקב פינגולד ועל המקום השלישי לטובת תמי ברק, לא הצליח להיבחר בסופו של דבר למועצה, אך כעת הגיעה התמורה והוא מונה לתפקיד שאליו הוא לטש עיניים במשך תקופה ארוכה.

לצ'יזיק יש רזומה עתיר בתפקידי ניהול. בשנת 1991, אחרי שהשתחרר מצה"ל בדרגת אלוף משנה באגף המודיעין (במהלך שירותו הצבאי הוא איבד את רגלו) הוא מונה למנכ"ל החברה לתערוכות ישראל – חיפה, שהפכה בהמשך לחברה לאמנות, תרבות וספורט (אתו"ס), ושימש בתפקידו עד שנת 2001. בשנת 2002 הוא התמנה למנכ"ל מכבי חיפה בכדורגל והיה שותף לכמה מרגעי השיא של המועדון, ובהן זכייה באליפויות והעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות. במקביל, בשנים 2010-2008 הוא כיהן כאחד מ-14 נציגים בדירקטוריון ECA – ארגון הגג של מועדוני הצמרת של הכדורגל באירופה. במסגרת תפקידו במכבי הוא גם היה מיוזמיו של פרויקט האיצטדיון העירוני ופעל רבות להקמתו. בשנת 2016 עזב צ'יזיק את תפקידו כמנכ"ל מכבי חיפה.

 

 

צ'יזיק, משאת נפש?

"מבחינתי זו סגירת מעגל. השקעתי כ-15 שנים של מחקר בנושא איצטדיונים, ואני מקווה שאצליח להפוך את האיצטדיון העירוני להיות מה שהוא תוכנן במקור – קריית ספורט מרכזית בישראל ואחד ממכרזי התרבות והספורט של חיפה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיפה נכשלת בגלל שטויות כאלה

    מה הוא מבין בניהול אצטדיון? כלום
    איזה נסיון יש לו בניהול אצטדיון? כלום
    מה הוא מבין בפיתוח מתחם כזה? כלום
    "..אבל היה מנכל מכבי חיםה אז יאלחה בטח מתאים".
    כל מועצת העיר של חיםה היא בדיחה.
    מינויים לא מקצועיים, אחד אחרי השני

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר