עינת קליש-רותם, צילה ברוך (צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה, עצמי)
עינת קליש-רותם, צילה ברוך (צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה, עצמי)

כמעט בחשאיות: פגישה ראשונה של קליש-רותם עם יו"ר ועד קרית חיים, צילה ברוך

השתיים לא מיהרו לחשוף את דבר הפגישה בשל רגישותה, שכן ברוך הייתה ברשימתו של יונה יהב בבחירות ב-2013. ברוך: "זו הייתה שיחה מאוד כללית עם פנים לשיתוף פעולה. כרגע יש את עיריית חיפה והיא ראש העיר. היא הקשיבה"

פורסם בתאריך: 23.3.22 02:23

ראש העיר עינת קליש-רותם קיימה פגישת היכרות עם יו"ר ועד קרית חיים, צילה ברוך. עבור השתיים היה זה המפגש הראשון מאז הבחירות לוועד שהתקיימו בחודש יולי האחרון, שבהן ניצחה סיעת "תנופה" שבראשה עומדת ברוך.

שני הצדדים לא מיהרו לחשוף את דבר הפגישה, בעיקר בשל רגישותה לאור הביקורות שסופגת קליש-רותם בטענה להיעדר השקעה בקריה. יתרה מכך, בבחירות ב-2013 הייתה ברוך ממוקמת במקום השמיני ברשימתו של יונה יהב.

בראיון ל"כלבו – חיפה והקריות" ביוני בשנה שעברה, ערב הבחירות לוועד, שיגרה ברוך מסר לקליש-רותם, כשאמרה: "אמנם הייתי מאנשי יונה יהב, אבל אחרי שראש העיר החדשה נבחרה אמרתי 'יש ראש עיר חדשה, היא הבטיחה המון דברים ונקווה שיהיה טוב'. התאכזבנו קשות. שום דבר לא זז. בעבר, גם אם היו יושבי ראש שלא תמכו בראש עיר מסוים, היה שיתוף פעולה בין הוועד לעירייה, יש דברים שעושים ביחד".

 

 

אחת הנקודות, עליהן התמקדה ברוך בריאיון, הייתה היפרדותה של קרית חיים מחיפה. על כך היא אמרה: "נכון שאחד העקרונות שהצבנו הוא היפרדות הקריה מחיפה, לזה אנחנו שואפים, כי אנחנו מבינים שקרית חיים נשארה מאחור".

מי שאירגנה את הפגישה בין קליש-רותם לברוך הייתה יו"ר הקרן הקהילתית, עינת בזק, ונכחו בה גם סגן יו"ר הוועד פסח טבק ומ"מ יו"ר ועד קרית חיים ברוך שמאילוב.

ברוך: "זו הייתה פגישת היכרות. להכיר לה את ועד קרית חיים ולהבהיר לה שלנו חשובה טובת הקריה והתושבים. זו הייתה שיחה מאוד כללית עם פנים לשיתוף פעולה. כרגע יש את עיריית חיפה והיא ראש העיר. העלינו את הנושא והרצון של התושבים בהיפרדות, ומנגד אמרנו שיש מקום להקמת מינהלת עבור קרית חיים. היא הקשיבה".

מוסיפה ברוך: "דיברנו גם על כך שיש צורך שתהיה לנו דלת פתוחה אצל מנהלי האגפים בעירייה. אנחנו רוצים לקיים מפגש קבוע אחד לרבעון או אחד לחודשיים עם מנכ"ל העירייה. זה מה שביקשנו. זה באמת היה משהו מאוד התחלתי ולא שיחת עבודה ממש".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר