שמחת המנצחים מרשימת "תנופה"
שמחת המנצחים מרשימת "תנופה"

ניצחון סוחף לרשימת "תנופה" בראשות צילה ברוך בבחירות לוועד קרית חיים

ניצחון סוחף הערב (שלישי) לרשימת "תנופה" בראשות צילה ברוך בבחירות לוועד קרית חיים, שזכתה ב-33 מושבים במורשון. רשימת "כן", בראשותו של חבר מועצת העיר חיפה מסיעת הליכוד אלי בן דיין, זכתה ב-12 מושבים. ב-12 מושבים זכתה גם רשימת "קרית חיים 1" בראשותם של יצחק פיטרמן וחבר מועצת העיר מסיעת הירוקים מוטי בליצבלאו. ברוך: "האנשים הצביעו בעד שינוי"

פורסם בתאריך: 27.7.21 22:13

ניצחון סוחף הערב (שלישי) לרשימת "תנופה" בראשות צילה ברוך בבחירות לוועד קרית חיים, שזכתה ב-33 מושבים במורשון. רשימת "כן", בראשותו של חבר מועצת העיר חיפה מסיעת הליכוד אלי בן דיין, זכתה ב-12 מושבים. ב-12 מושבים זכתה גם רשימת "קרית חיים 1" בראשותם של יצחק פיטרמן וחבר מועצת העיר מסיעת הירוקים מוטי בליצבלאו. הסיעה המשותפת "עצמאות" ו"עבודה" בראשותו של פסח טבק זכתה ב-9 מושבים, ואילו רשימת "לב לקרית חיים" בראשותו של עו"ד משה פרץ תסתפק ב-5 מושבים. רשימת "עתיד לעצמאות קרית חיים" בראשותו של אלברט עזימי לא עברה את אחוז החסימה ותישאר מחוץ למורשון.

צילה ברוך אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות" עם היוודע התוצאות: "אמנם לא היה אחוז הצבעה גבוה אבל הגיעו אנשים שאף פעם לא הצביעו ובאו להגיד 'הפעם אנחנו רוצים שינוי, אנחנו רוצים למנף את הוועד ולעשות משהו יותר טוב'. אותם אנשים שבדרך כלל הצביעו כנראה לא באו הפעם, והגיעו משפחות צעירות שרוצות שינוי בקרית חיים, שרוצות דם חדש בוועד, שרוצות אור בקרית חיים, שדברים יזוזו ויראו אחרת".

 

 

הבחירות לוועד, או בשמו הרשמי "אגודה הדדית בע"מ קרית חיים ארלוזורוב", הן בחירות למורשון שמונה 71 חברים. מתוך המורשון נבחרת מועצת הוועד שמונה 45 חברים. חברי המועצה בוחרים מתוכם את הוועד שמונה תשעה חברים, והוועד בוחר מתוכו את יושב הראש.

כוססים ציפורניים בעת ספירת הקולות. חברי רשימת "תנופה" (צילום: בועז כהן)

כוססים ציפורניים בעת ספירת הקולות. חברי רשימת "תנופה" (צילום: מיכל מגן)

השנה נערכו הבחירות ב-20 קלפיות – שמונה קלפיות בקריה המערבית ו-12 במזרחית – שהוצבו בשישה מוקדים: בבית הספר דגניה, במרכז הנוער "צ'רנה", במרכז הקהילתי "בית היינה", בבית נגלר, בתיכון קרית חיים ובבית הספר ארלוזורוב.

הקלפיות נסגרו בשעה 20:00 ולאחר ספירת הקולות במוקד הקלפיות, הובאו הקלפיות לבית ועד קרית חיים. ועדת הבחירות, עליה נמנו יו"ר הועדה עבד אל-סלאם זועבי, דורית גרשון, קובי עירוני, משה פיטרמן, ראובן זילברמן, חיים סגל ועו"ד יחיאל טל, קיבלו את התוצאות ובדקו את כשרותן ורק לאחר אישורן פורסמו התוצאות לעיל באופן רשמי. בועדת הבחירות ציינו את ההתנהלות התקינה בבחירות לאורך כל שעות היום ללא כל אירועים חריגים במהלכן.

מתוך ניתוח נתוני ההצבעה עולה כי בבחירות היו 17,387 בעלי זכות הצבעה אולם רק 2,819 מתוכם מימשו את זכותם להצביע. מתוך כלל המצביעים 10 קולות לא היו כשרים כך שסך הקולות הכשרים עמד על 2,809.

סיעת "תן – קבוצת תנופה" בראשותה של צילה ברוך קיבלה את מירב הקולות – 1,265 קולות; אחריה, בסדר יורד, סיעת "קרית חיים 1" בראשות איציק פיטרמן ומוטי בליצבלאן קיבלה 451 קולות; סיעת "כן לקרית חיים" בראשותו של חבר מועצת העיר חיפה, אלי בן דיין, קיבלה 442 קולות; הסיעה המאוחדת "עצמאות ועבודה" בראשות פסח טבק קיבלה 333 קולות; סיעת "לב לקרית חיים" בראשותו של משה פרץ קיבלה 213 קולות; ואילו סיעת "עתיד לעצמאות קרית חיים" בראשותו של אלברט עזימי קיבלה 105 קולות, שכאמור לא הספיקו לה לעבור את אחוז החסימה.

בשלב הבא ידרשו חברי המורשון, שנבחרו ומונים 71 חברים, לבחור מתוכם את מועצת הוועד שתמנה 45 חברים. חברי המועצה הם אלו שיבחרו מתוכם תשעה חברי ועד (הנהלה), והוועד הוא זה שממנה מתוכו את יושב הראש.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר