עינת קליש רותם ודוד וקנין. תהיה או לא תהיה שביתה? (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
עינת קליש רותם ודוד וקנין. תהיה או לא תהיה שביתה? (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

קליש רותם קיבלה ארכה מוועד העובדים

בניסיון למנוע את השביתה ביום שני נועדה ראש העיר עינת קליש רותם עם יו"ר ועד עובדי עיריית חיפה וביקשה ארכה על מנת לבדוק את רשימת הדרישות שהוגשה לה. בסיום הבדיקה תחליט קליש רותם אם להיענות לדרישות ולהסיר את איום השביתה

פורסם בתאריך: 22.1.19 17:44

בתום פגישה בין ראש העיר עינת קליש רותם ליו"ר ועד עובדי עיריית חיפה דוד וקנין ביקשה קליש רותם לקבל ארכה על מנת לענות על הדרישות שהציב לה הוועד כדי למנוע את השביתה בעירייה שצפויה להתחיל ביום שני. הוועד נענה בחיוב לבקשה.

ביום שני שעבר הכריז הוועד, בתמיכת ההסתדרות, על סכסוך עבודה בעירייה. הצעד הראשון שנקט הוועד עוד לפני השביתה היה איסור על הסייעות בגני הילדים לפתוח את הגנים בימים הפתוחים שעליהם הכריזה העירייה. מאז ניהל וקנין שיחות עם סגן ראש העיר נחשון צוק ועם גזבר העירייה ג'אקי ואקים, אך הצדדים לא הצליחו להגיע לעמק השווה.

כאמור, לפני שעה קלה הסתיימה הפגישה בין קליש רותם לוקנין, ובה סוכם כי ראש העיר תבדוק את טענותיו של הוועד ותחליט אם להיענות לרשימת הדרישות שהוגשה לה. גורמים בוועד אישרו את הדברים.

 

 

עדכון (20:40): וקנין שלח הערב הודעה לעובדי העירייה ושה הוא כתב: "כידוע, אנו נמצאים בעיצומו של משא ומתן מול הנהלת העירייה וראש העיר. אנו רוצים לעדכן אתכם שדרישותינו נשארו כפי שהיו. ראש העיר ביקשה מאיתנו ארכה על מנת לבחון את הדברים לעומקם והביעה נכונות ללבן את הסוגיות על הצד הטוב ביותר. מתוך כבוד לתהליך, אישרנו את בקשתה".

בהמשך ההודעה הדגיש וקנין כי הוועד מבקש מהעובדים "לא להיות קשובים לשמועות לא מאומתות שחלקן לצערי מגיעות גם לפרסומים בתקשורת. למשל לא בוטלה השביתה מכיוון שלא הכרזנו על שביתה. עם זאת אנו קובעים שאנו שומרים את הזכות להפעיל כל סנקציה או פעולה אחרת שתתרום לתהליך ולא תזיק לו. נעמוד איתן על זכויותינו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אנחנו חיים בזמנים מעניינים

    נראה אם הפעם תלמד את הלקח בלי הסנקציה.
    נקווה שתענה לדרישות ההגיוניות ולהבא תתבטא בצורה מכובדת יותר. אלה העובדים שצריכים להוציא לפועל את המדיניות שהיא תתווה (אם וכאשר תסיים מתישהו "ללמוד את החומר" ותגיע למסקנות).
    או, כמו שהתרגלנו אצל הקיסרית "המומחית יודעת הכל", היא תיכנס עם הראש בקיר ורק אז תיכנע לו.

  2. קליש לבוחרים: " you had good. now you have me"

    בינתיים קאליש רק מוותרת על תקציבים ופרוייקטים, עוסקת במינויים מפוקפקים (זעתרא + סגנים עודפים בשכר מופקע – ומקצצת בעובדי הניקיון והסייעות), מייצרת סכסוכים במקום לייצר יחסי עבודה (גם עם העובדים, גם עם השרים, גם עם התקשורת….), ולא מביאה שום תכניות חלופיות לכל מה שהיא ביטלה…

    לצערי הציבור ועירינו משלמים את מחיר בחירתה של מועמדת אנונימית, שסגרה הסכמים מפוקפקים עוד לפני הבחירות, ושכבר הורשעה בבית משפט – גם זאת לפני הבחירות – על עבירות בניה. עצוב.

    ןגם: אדם חכם בכלל לא היה מתבטא כך בקשר לעובדים ולא בקשר לנושאים אחרים כמו משרדי ממשלה ("הרכבל זל"… ו… אין מטרונית, שבו בפקק).

  3. לא נורא,

    קליש, שכבר הוכיחה יכולות בינאישיות מצויינות, תפתור הכל.
    ועדה קרטאה, כבר אמרנו?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר