גן ילדים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
גן ילדים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

העירייה שלחה הורים לימים הפתוחים, הגנים נותרו סגורים

זה לא כל כך נעים לראות גן סגור: למרות שיו"ר ועד עובדי עיריית חיפה דוד וקנין הורה לסייעות לא לפתוח את גני הילדים ביום הפתוח, העירייה דווקא שלחה אותם לגנים. שם הם גילו שרק לגננות ולסייעות יש מפתח, ונאלצו לשוב מאוכזבים לביתם

פורסם בתאריך: 17.1.19 19:44

עיריית חיפה קראה להורים להגיע לימים הפתוחים בגני הילדים בעיר למרות שיו"ר ועד עובדי העירייה דוד וקנין הורה לסייעות לא לפתוח את הגנים, והורים שנענו לקריאה והגיעו לגנים מצאו אותם נעולים. נציגי עירייה שנשלחו לוודא שהגנים פתוחים המתינו בחוץ ואמרו להורים כי רק לגננות ולסייעות יש מפתח לגן.

כבר לפני שנה הודיעה הסתדרות המורים לגננות לא להגיע לגן בימים הפתוחים שנקבעים על ידי העירייה מכיוון שהן אינן מתוגמלות. לאחר שהורים רבים התלוננו על כך שנמנע מהם להתרשם מהגן לפני תחילת שנת הלימודים החליטה העירייה לעקוף את הוראת הסתדרות המורים ולפתוח את הגנים רק עם הסייעות, אך אז התערב ועד עובדי העירייה בנושא והורה לסייעות לא להגיע לימים הפתוחים.

 

 

שרית פרץ, אם לילד שמיועד ללמוד בגן טרום חובה בשנת הלימודים, הגיעה אתמול לגן הרדוף בקרית חיים אך גילתה שהוא סגור. "כדי לא ללכת סתם בדקתי במוקד הרישום העירוני אם הימים הפתוחים אכן בוטלו. שאלו אותי לאיזה גן הבן שלי שייך, השבתי שמדובר בגן הרדוף, ונאמר לי שהיום הפתוח מתקיים. למרות מזג האוויר הסוער הלכתי עם בני לגן מכיוון שזה חשוב לי, אבל כשהגענו ראינו שהגן נעול וחשוך. ליד הגן עמדה מישהי ששאלה אם הגעתי ליום הפתוח, וכשעניתי שכן היא סיפרה לי שהיא עובדת עירייה וששלחו אותה לוודא שהגן פתוח אבל אף אחד לא בא לפתוח את הגן. לאחר שפרסמתי פוסט בפייסבוק התקשרו אלי מהעירייה ואמרו לי שהם אכן שלחו נציגים לגנים אך הסייעות שהיו אמורות להגיע ולפתוח את הגנים לא באו. שאלתי אם לאף אחד חוץ מהסייעות ומהגננות אין מפתח לגן ואמרו לי שלא. זה מרגיז ומקומם. העירייה נהגה בחוסר אחריות כלפי ההורים".

תגובת העירייה לדברים לא התקבלה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ובמילה אחת: #מביחיפה

    "ליד הגן עמדה מישהי ששאלה אם הגעתי ליום הפתוח, וכשעניתי שכן היא סיפרה לי שהיא עובדת עירייה וששלחו אותה לוודא שהגן פתוח אבל אף אחד לא בא לפתוח את הגן."
    אוזלת יד מערכתית וטוטאלית של העירייה.
    לא יודעים מכלום ולא מסוגלים לכלום.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר