עינת קליש רותם (צילום: שלומי כהן)
עינת קליש רותם (צילום: שלומי כהן)

קליש רותם הודיעה על הפסקת שידורי ישיבות המועצה

בעקבות המהומה שפרצה אתמול בישיבת מועצת העיר ושהובילה לפיצוצה הודיעה ראש העיר עינת קליש רותם כי השידורים החיים של ישיבות מועצת העיר בעמוד הפייסבוק של עיריית חיפה יופסקו לאלתר "מלבד נושאים מהותיים שאותם נבחר להציג לציבור"

פורסם בתאריך: 7.8.19 10:08

ראש העיר עינת קליש רותם הודיעה היום (רביעי) כי השידורים החיים של ישיבות מועצת העיר בעמוד הפייסבוק של עיריית חיפה יופסקו לאלתר לנוכח המהומה שפרצה אתמול בישיבת המועצה ושהובילה לפיצוצה.

בפוסט שהעלתה לדף הפייסבוק שלה כתבה ראש העיר: "בניגוד לעובדי ציבור, נבחרי ציבור יכולים ואפילו צריכים להניף את הדגלים המשקפים את זהותם. כך בדיוק מאפשרת הדמוקרטיה להסביר מי הם ולגייס את בוחריהם. זה היופי שבפוליטיקה. במועצת העיר חיפה יושבים נציגי ציבור שונים ומגוונים. אני חושבת שאין עוד קואליציה כל כך רב גוונית בארץ. למרות שעולם ערכי ודעותי האישיות הם מוצקים מאוד, אני מכבדת את אמונתם של כולם, גם אם מדובר בתפישות שונות משלי. לעולם לא אחשוב שאני טובה או צודקת יותר. רק דבר אחד הוא בלתי נסלח בעיני – חוסר כבוד עד אובדן עשתונות ואלימות. פריצת גבולות מועצת העיר כפי שהתרחשה אתמול בישיבה מרוקנת אותה מתוכן. זהו חורבן בית. אני מודה למ"מ ראש העיר נחשון צוק ולמזכירת העיר ברכה סלע שניהלו את הישיבה בקור רוח והחליטו לסגור אותה. מעתה ואילך, מלבד נושאים מהותיים שאותם נבחר להציג לציבור ועד שתרבות הדיבור תחזור למועצת העיר חיפה, לא יהיו יותר שידורים ישירים של הישיבות".

 

יואב רמתי ושרית גולן שטיינברג בעימות במועצת העיר (צילום: בועז כהן)

יואב רמתי ושרית גולן שטיינברג בעימות במועצת העיר (צילום: בועז כהן)

 

 

כזכור, בחודש נובמבר, ימים אחדים לאחר שנבחרה לראשות העיר, הבטיחה קליש רותם כי כל ישיבות המועצה יועברו בשידור ישיר בדף הפייסבוק של העירייה.

"הבשורה הראשונה היא שדיברנו עם גורמים בעיריית חיפה על כך שכל ישיבות המועצה הולכות להיות משודרות לייב", אמרה אז קליש רותם בשידור חי בדף הפייסבוק שלה, "זה הדבר הראשון שהודעתי – 'נא לדאוג לכל הסידורים'. המערכת העירונית הולכת להיכנס לעידן של שקיפות הרבה יותר גבוהה. זה יהיה אגב בעוד הרבה נושאים אחרים, אבל נתחיל משידור של ישיבות המועצה. כמו שאומרים – stay tuned – עוד מעט יהיה לכם את כל השעמום הזה ישר אל תוך הבית".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

19 תגובות
  1. רונן ג.

    וואו, פרצופה האמיתי של קליש מתגלה בכל יום! מדהים, אין שקיפות, אין תכנון, אין ניהול נכון של האירועים, שנאת זרים ולהט'בים. מה הבאנו על עצמנו?! איזו טעות!!

  2. אבי הראל

    נראה שאין מנוס מהחלטה זו לאור העובדה שחברי המועצה מנצלים את שידור הישיבות לצורך פרובוקציות שנועדו לפנות אל ציבור הבוחרים.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    השאלה, מה קדם למה !! הצבת דגלוני ה-להט'ב על-ידיי נבחרי ציבור בעמדותיהם, או חולצה שלבש, נבחר ציבור אחר !! לדעתי, החלטתה של קליש לסגור החלון, היא רק תירוץ, לתגובות הציבור הלא מחמיאות, שקיבלה מדי חודש, על התנהלותה שלה, בישיבות המועצה !! ורמז ראשון לכך היה, כשהעבירה את שרביט ניהול הישיבה
    ל-מ'מ, בעוד היא, נעדרת !!

  4. החתול הסקרן

    מילות המפתח הן:

    "בניגוד ל*עובדי ציבור*, *נבחרי ציבור* יכולים ואפילו צריכים להניף את הדגלים המשקפים את זהותם. כך בדיוק מאפשרת הדמוקרטיה להסביר מי הם ולגייס את בוחריהם."

    לא נראה שאף אחד מהצדדים מבין את ההבדל בין עובד ציבור לנבחר ציבור.
    כך נראת הכנסת וכך נראת המדינה.
    חבל.

  5. שולי

    ראש עיר מס אחת בארץ. הלוואי כמוה בתל אביב רמת גן טבריה וכו' ….איזה מנהיגה איזה ישרה ממש גורם רק להעריך עוד יותר את עינת קליש כל הכבוד עינת עלי והצליחי לא לפחד מהטרוריסטים שמהיום שנבחרת עושים לך תמוות אבל תדעי שהציבור איתך בכל צעד ושעל..היי חזקה אישה יקרה

  6. הפרובוקטורים ממרצ זה אסון

    יופי בגלל החלאות ממר"צ שמחפשים כל יומיים פרובוקציה מתחת לשטיח בשביל כותרות אז הציבור ינותק מהעשייה בניגוד לכל הבטחה שלה.
    קליש הגיע הזמן להוציא את הרב שרק רב עם כולם ואת מר"צ מהקואליציה.
    ליהב היה שכל העיף את הפרובוקטורים של מרצ מהקואליציות שלה והיה שקט ושלווה לפתע.

  7. לשולי

    שולי היקרה, מה את קשורה? לא אמרת כלום חוץ מכך שהיא 'מנהיגה', מה גורם לך להגיד את זה? מהם הטיעונים? הרי ברור שמדובר בבריחה שנוהעת מכך שבכל חודש קליש סופגת ביקורת מהציבור על ההתנהלות שלה. הביקורת המוצדקת אגב תיפסק כאשר לא ישדרו את המועצה, האם זה מנהיגות?

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אצל קליש אין שום דבר חדש תחת השמש. היא שולפת מהמותן בלי תכנון הכול חפר

  9. עמית

    למרות שאני לא מסכים פוליטית עם עינת קליש
    ואני חושב שהיא ראש עיר לא מוצלחת, לפחות עד עכשיו

    אני כן מסכים ומחזק את דבריה, יש משהו שברור כשמש בכל הדמוקרטיות בעולם
    עובד ציבור צריך לייצג את כלל הציבור, הוא לא יכול להביע את דעתו האישית בשום נושא!
    הוא כפוף לכלל הציבור, הציבור ששלח אותו מגיע מכל הסוגים, ולכן הוא מוגדר כ"עובד ציבור".

    לעומדתו, נבחר ציבור, הוא אדם שהציבור בחר בו למשרה או לתפקיד, הציבור שבחר בו, יכול להיות ציבור קטן
    הוא עדיין ציבור, והוא נשלח על-ידי אותו ציבור כדי לייצג אג'נדה כלשהי, להשפיע ולשנות
    לנבחר ציבור יש זכות מלאה להביע את דעתו בשם הציבור ששלח אותו, להניף דגלים, להציף נושאים
    ולא להסכים עם דעות נוגדות.

    לעובד ציבור המקבל את כספו מכלל הציבור יש כללים אחרים, הוא נשלח בשם כ-ל-ל הציבור, והוא צריך למלא
    באמונה את תפקידו ללא משוא פנים , ללא אפליה כלפי ציבור זה או אחר, הוא עובד הציבור

  10. המתפרע הקבוע

    רק נזכור שכל הפרובוקציה התחילה על ידי מר"צ וזאת רק אחת מיני אחרות (שבת ישראלית וכו') שהם עושים
    כקמפיין פוליטי מכוער ומיותר שמטרתו לייצר פלגנות במקום אחדות. זה מצחיק הם מאשימים את נתניהו, הם ה-פלגנים.
    אני קורא לעינת קליש להתעשת, להבין שיש לה גורם פראי מפריע ופרובוקטור קבוע בתוך הקואליציה ולטפל בכך.
    ההתפרעות שלהם במועצת העיר היא רק סימפטום.

  11. בדיחה רעה

    מדהים!!! הקואליציה הייתה אחראית על ההתפרעות וקליש מבטלת את השידורים, לא יותר פשוט לדבר עם חברי הקואליציה שלך גברת קלישה?

  12. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    החלטה שמראה לנו שוב שבחרנו ראש עיר שאין לה מושג בניהול בכלל ובניהול עיר בפרט

  13. רמ

    מדהים איך אפשר לומר בשלווה שוב ושוב דברים שפעם נלחמת נגדם ואפעלו מתוך אמונה מלאה שאת לגמרי צודק.

  14. א.א.חיפה..

    מאז עינת קלוש נבחרה מצב העיר רק התדרדר איל אךשר להעיף אותהמהתפקיד.כואב לי שהעיר נראית פח הזבל אחד גדול.אני מודה בחרתי בה בבחירות .פעם הראשונה הבנתי איזה טעות עשיתי שבחרתי בה טעות נוראית.יש מצב להעיף אותה מרשות העיר כי היא גורמת רק לנזקים איומים. כספים מה משחה בנושא תיירות לא יתנו לה.זה הפסד לעיר גם בנושא הנמל. פעם בקיץ היה פה הופעות לכולם.כלום.תסלחו לי מה קורה עם המיסים מדחמים ללא תמורה
    משרד נםנים יכול חהעיף אותה אם נאסןף חתימות שהיא לא תמשיך וכולנו רק סובלים.חא קידמה אלה החסירה את העיר אחורה.בריחה של צעירים במקום לעודד אותם לחיות בחיפה.צריל להתארגן לכשות עצומה נגד עינת קלוש עוד כמה שנים .אנחנו נראה כעיר עולם שלישי.במקום עיר תוססת בגלל הנמל ,הים יש המון פוטנציאל.שכחתי הכרמל יופיו.נוף מרהיב

  15. דניאל ראו

    מצנצל בפני קאלעש שבחרתי בה. עקרת בית קטנה. ולא מתכננת ערים!

  16. איציק

    קליש הציבה ברחובות המרכזיים מנורות לד מסרטנות אם תיסתכלו על נורות אלו תיראו שהן מסנוורות את העין בצורה מוגזמת נורות לד מסרטנות קליש יותר גרועה מיהב הזוועתי

  17. יזהר

    היא לא נוכחת באותה ישיבה בלי לתת הסברים. היא בורחת משאלות עתןנאים..התנהלות של ראש עיר? נחשון צוק מנהל במקומה את חיפה. כנראה לא תיארה לעצמה שלנהל עיר זה לא לשרטט עיר על לוח השרטוט. נפילה לא נורמלית… אכזבה גדולה לתומכיה הרבים בבחירות. פתיים שהאמינו להבטחות חסרות שחר. והעירנראית מוזנחת מתמיד.

  18. נהרי

    קלישות במקום שקיפות. אפילו לא נכחה בישיבה הזו. מי מנהל פה את העניינים?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר