מועצת העיר חיפה
מועצת העיר חיפה

בקשה לישיבה שלא מן המניין: להחזיר את השידורים החיים

יו"ר סיעת הירוקים אביהו האן החתים את כל 11 חבריו לאופוזיציה על בקשה לכנס ישיבת מועצת עיר שלא מן המניין בדרישה להחזיר את השידורים החיים מישיבותיה. האן: "עינת קליש רותם הפכה לחיקוי של יונה יהב"

פורסם בתאריך: 20.9.19 07:56

חברי האופוזיציה במועצת העיר הגישו בקשה לכנס ישיבת מועצה שלא מן המניין בנושא השקיפות והשידורים החיים מישיבות מועצת העיר. את הבקשה הגיש אתמול (חמישי) יו"ר סיעת הירוקים במועצה אביהו האן למזכירות העיר לאחר שהחתים את כל 11 חבריו לאופוזיציה.

בבקשה נכתב: "אין חולק על כך שהשקיפות היא פרמטר חשוב במאבק נגד השחיתות השלטונית והמוניציפלית. העלאת השקיפות היא חלק ממיגור השחיתות. בחודש פברואר הועלתה הצעה במועצת העיר לשידור ישיבות מועצת העיר וישיבות ועדות העירייה בשידור חי בדיגיטל. הצעה זו נפסלה בקולות ראש העיר והקואליציה העירונית. תושבי חיפה זכאים לבחון מקרוב את פעילות נבחרי הציבור והנהלת העיר. בחודשים האחרונים שודרו ישיבות מועצת העיר בלייב בפייסבוק של עיריית חיפה, וטוב שכך. אמנם לא התקבלה החלטת מועצה בנושא אך השידורים בוצעו בפועל. לצערנו, בחודש האחרון קיבלה ראש העיר החלטה להפסיק לשדר את ישיבות המועצה ולהחזיר את נושא השקיפות והפתיחות של העיר לחשיכה מוחלטת".

חברי האופוזיציה מתייחסים להודעתה ראש העיר עינת קליש רותם מ-7 באוגוסט על הפסקת השידורים החיים של ישיבות מועצת העיר בעמוד הפייסבוק של עיריית חיפה "מלבד נושאים מהותיים שאותם נבחר להציג לציבור". החלטה זו התקבלה לאחר פיצוץ ישיבת המועצה יום קודם לכן.

 

 

בבקשתם לכנס ישיבת מועצה שלא מן המניין כתבו חברי האופוזיציה: "אנו חושבים שהחלטה זו טעות ביסודה. השקיפות והשידורים החיים של ישיבות המועצה משקפים את הפעילות של הנהלת העירייה ושל חברי המועצה בפני תושבי העיר". בסיום הבקשה הוצגה הצעת החלטה ולפיה "מועצת העיר רואה חשיבות גבוהה בשקיפות עירונית ומחליטה לשדר בלייב את ישיבות מועצת העיר בדף הפייסבוק של עיריית חיפה".

האן: "לא יכול להיות שישאירו את חדר ישיבות המועצה בחשיכה מוחלטת ויקבלו החלטות שתושבי חיפה לא יהיו חשופים אליהן. בתקופתו של יונה יהב הצביעה קליש רותם ביחד איתי כשהעליתי הצעה לשידורים חיים מישיבות המועצה, אבל אז היא היתה באופוזיציה. עכשיו, כשהיא ראש העיר, היא הפכה לחיקוי של יהב".

 

אביהו האן (צילום: מירב שדה)

אביהו האן (צילום: מירב שדה)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. רונן

    צודק אביהו, התנהלות קליש לא ראויה, אי אפשר לתת לחתול לשמור על השמנת. שתחליט, או לשדר הכל או חושך? לא יכול להיות שהיא מחליטה על דעת עצמה מה לשדר.

  2. יןאב ד

    בסך הכל חיפשו בעירייה תירוץ כדי להפסיק את השידור, ואז זה הגיע באותה התפרצות

  3. לא !!!

    לא. לא צריך את ההצגות והסיבה היחידה לבקשה זה הרצון לעשות הצגות ולפוצץ ישיבות. זה מה שעשתה האופוזיציה עד עכשיו.

  4. צודק, החלטה הזויה לעצור את השקיפות רק כי לא מתאים לה

    אביהו האן צריך להיות ראש העיר!
    בבקשה תרוץ בפעם הבאה תזכה ברוב ענק של כל תושבי חיפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר