סגן ראש עיר. אביהו האן (צילום: מירב שדה)
סגן ראש עיר. אביהו האן (צילום: מירב שדה)

האן דורש לקיים בדחיפות את ישיבת המועצה שנדחתה

יו"ר סיעת הירוקים אביהו האן דורש מראש העיר עינת קליש רותם לקיים בדחיפות את ישיבת מועצת העיר שאמורה היתה להתקיים היום אך נדחתה בשלושה שבועות כדי להתאים את האולם לדרישות התו הסגול: "לעסקים הקטנים אין את הלוקסוס של דחיית הישיבה בשלושה שבועות"

פורסם בתאריך: 5.5.20 12:24

יו"ר סיעת הירוקים במועצת העיר אביהו האן דורש מראש העיר עינת קליש רותם לקיים בדחיפות את ישיבת המועצה שאמורה היתה להתקיים היום (שלישי) אך נדחתה בשלושה שבועות ל-26 במאי. אתמול, 24 שעות בלבד לפני הישיבה המתוכננת, הודיעה מזכירת המועצה דיאנה רוי על דחייתה בטענה כי יש להתאים את התנהלות המועצה ואת סדר הישיבה באולם לדרישות התו הסגול.

במכתב ששלח האן לקליש רותם נכתב: "חמור מאוד שדוחים ישיבת מועצת עיר חשובה הכוללת הצעות לסדר לסיוע לעסקים הקטנים בחיפה הישיבה תוכננה לביצוע באמצעות אפליקציית זום שמאפשרת קיום ישיבה בצורה סבירה. במסגרת הישיבה אמורה לעלות הצעתי לסדר הכוללת 12 הצעות אופרטיביות מיידיות לסיוע לעסקים הקטנים בחיפה (הצעה נוספת שאמורה היתה לעלות היא זו של יוסי שלום לביטול אגרות שונות; ב"כ), ואני משוכנע שיש הצעות נוספות שיעזרו לעסקים לצאת מהמשבר העמוק שהם נקלעו אליו עקב נגיף הקורונה".

 

 

האן הוסיף כי "העסקים הקטנים נמצאים במשבר עצום, וחלקם לא ייפתחו מחדש אם העיר לא תתגייס ותסייע להם בצורה משמעותית. כפי שכתבתי, יש לתת תעדוף קריטי לסיוע לעסקים הקטנים בחיפה. לעסקים אלה אין את הלוקסוס של דחיית הישיבה בשלושה שבועות. קיום ישיבת המועצה נדרש בדחיפות, כולל קבלת החלטות אופרטיביות לסייע להם מיידית. אבקשך לבחון מחדש את החלטת הדחייה ולקיים כבר בימים הקרובים – ואם ניתן, כבר השבוע או מקסימום בתחילת שבוע הבא – ישיבת מועצה דחופה לדיון בהצעותי ובהצעות נוספות שייתכן שיעלו תוך כדי הדיון. אסור לנו להישאר שאננים למצוקות הקשות של העצמאים והעסקים הקטנים בתקופה קשה זו".

מהעירייה נמסר בתגובה: "דחיית הישיבה נדרשה לשם התאמת התנהלות המועצה וסדרי הישיבה באולם לדרישות התו הסגול. בתוך כך, העירייה לא המתינה לישיבת מועצה אלא מקדמת ומפעילה מאז פרוץ מגיפת הקורונה והשבתת המשק שורה ארוכה של צעדים שנועדו לסייע לעסקים הפועלים בעיר בהתמודדות עם המשבר ועם השבתת המשק".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אליעד

    הבקשה תיפול (כרגיל, יש לומר) על אוזניים ערלות. ככה זה כשהעבריינית המורשעת לא יודעת להשיב על שאלות קשות. לפחות הפעם היא לא תימלט מדלת צדדית…

  2. חיפאי

    קאליש דואגת רק לליכודניקים ולדתיים- השותפים הטבעיים של מטורללת כמוה. וד"א – בזמן שקורונתם אז קליש החליטה שבחיפה להחנות בים יעלה לכם הרבה כסף.

  3. קליש נמאסה

    כל הכבוד לאביהו. גם סופי נקש מסתמנת כהבטחת האופוזיציה. מזל שיש את האן ונקש במועצה!

  4. אבי

    לאף אחד אין את הלוקסוס שיש לראש העיר וסגניה.
    לא עבדו חודשיים ומקבלים שכר.
    אל תדאגו יום הדין יגיע.

  5. שני גרועים

    מן הפח אל הפחת. האן וקליש צריך לומר לכם בי, ויפה שעה אחת קודם.

  6. מיכאל

    גרועים זה לא מלה לא עשו כלום כבר כמעט שנתיים גם הן וגם קליש תמיד להגיד רק לא מה כן הם לא יודעים נמאס

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר