מועצת העיר חיפה
מועצת העיר חיפה

הצעה לסדר: פטור מאגרות לבעלי עסקים עד סוף 2020

מועצת העיר תדון בהצעה לסדר של יוסי שלום, שאליה צורפו חתימותיהם של שלושת חבריו לסיעת יונה יהב וצעירי חיפה, למתן הקלות לבעלי עסקים בעיר באמצעות ביטול של אגרות שונות עד לסוף שנת 2020. שלום: "אנו צריכים למצוא את כל הדרכים להקל על בעלי העסקים"

פורסם בתאריך: 4.5.20 12:21

חברי מועצת העיר יוסי שלום, חדוה אלמוג, סופי נקש ושי אבוחצירה מסיעת יונה יהב וצעירי חיפה הגישו הצעה לסדר למתן הקלות לבעלי עסקים בעיר באמצעות ביטול של אגרות שונות עד לסוף שנת 2020. ההצעה תעלה להצבעה בישיבת מועצת העיר שאמורה היתה להיערך מחר (שלישי) אך נדחתה בשלושה שבועות ותתקיים ב-26 במאי.

את ההצעה ניסח שלום, שצירף אליה את חתימתם של חברי סיעתו. "לנוכח התפשטות נגיף הקורונה בישראל ועל מנת לסייע לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים ולהקל עליהם בתקופה זו", כתב שלום, "אני מציע שכל התשלומים החלים על העסקים הקטנים והבינוניים בגין ארנונה, קנסות, אגרות שילוט, היתר לילה, היתר להוצאת שולחנות וכיסאות והיתר פרגוד וקירוי חורף יבוטלו לשנת 2020".

בהצעת ההחלטה מתבקשים חברי מועצת העיר לאשר "מתן פטור על אגרות שילוט לעסקים בעיר עד לסוף שנת 2020" ולאשר "מתן פטור לאגרות שונות".

 

 

שלום אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "בעת הזו, כאשר העסקים בעיר סגורים כבר יותר מחודשיים וכאשר התקנות החדשות מחייבות אותנו למציאות חדשה, המחויבות שלנו כלפי בעלי העסקים היא גדולה ואנו צריכים למצוא את כל הדרכים להקל עליהם. בעקבות ההנחיות החדשות המגבילות את מספר האנשים שיכולים לשהות בעת ובעונה אחת בבית עסק, אנחנו צריכים לתת להם אפשרות להוסיף שולחנות וכסאות , לוותר להם על המסים ולעזור להם ביחד להתאושש מהמשבר הקשה".

 

יוסי שלום (צילום: בועז כהן)

יוסי שלום (צילום: בועז כהן)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. כככככ

    הכי קל לשבת מהאופוזיציה ולבקש דברים. מאיזה כסף בדיוק העירייה תעשה את זה?

  2. דואגים רק לעסקים,מה עם התושבים?

    עם כל הכבוד לבעלי העסקים,הארנונה העסקית גם ככה הוצאה מוכרת ומתקזז להם בסוף השנה.
    מה עם כל האנשים המסכנים שיושבים בחלת עם פרוטות ובקושי יש להם כסף לקנות מזון?למה אותם לא לפטור חודשיים לפחות מארנונה?
    למסכנים האמיתיים אין לובי במועצה וככה זה נראה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר