עינת קליש רותם, מוטי בליבלצאו ויואב רמתי (צילומים: ראובן כהן, אלדד צלמים, בועז כהן)
עינת קליש רותם, מוטי בליבלצאו ויואב רמתי (צילומים: ראובן כהן, אלדד צלמים, בועז כהן)

בליצבלאו הגיש תלונה במשטרה נגד קליש רותם ורמתי

חבר מועצת העיר מוטי בליצבלאו לא הסתפק בעתירה המינהלית נגד עינת קליש רותם ויואב ויואב רמתי בבקשה להורות על ביטול מינויו של רמתי ליו"ר דירקטוריון יפה נוף, והגיש נגד השניים תלונה בתחנת משטרת זבולון ויאח"ה בחשד לעבירות פליליות לכאורה

פורסם בתאריך: 14.7.20 08:49

חבר מועצת העיר מוטי בליצבלאו מסיעת הירוקים, אשר משמש חבר דירקטוריון וחבר בוועדת הביקורת של התאגיד העירוני יפה נוף, הגיש אתמול (שני) תלונה במשטרת זבולון נגד ראש העיר עינת קליש רותם וחבר המועצה יואב רמתי מסיעת הבית היהודי, המשמש גם יו"ר דירקטוריון יפה נוף.

לדבריו של בליצבלאו, הסיבה להגשת התלונה היא חשד לעבירות פליליות לכאורה בהתנהלותו של רמתי כיו"ר הדירקטוריון. תלונה זו מצטרפת לעתירה המינהלית שהגיש בליצבלאו אתמול לבית המשפט המחוזי ביחד עם עמותת שומרי הסף נגד עיריית חיפה, קליש רותם, יפה נוף ורמתי, בבקשה להורות לעירייה ולראש העיר לבטל את מינויו של רמתי לדירקטור וליו"ר הדירקטוריון של יפה נוף, להורות ליפה נוף להשעות את רמתי ולהורות לו לציית להמלצותיה של הוועדה למניעת ניגוד עניינים של נבחרי ציבור ברשויות המקומיות במשרד המשפטים ולהתפטר מהדירקטוריון.

אל התלונה צירף בליצבלאו את העתירה המינהלית ומכתב תלונה ליאח"ה – היחידה הארצית לחקירות הונאה – נגד עיריית חיפה, קליש רותם ורמתי. את המכתב ליאח"ה שלח בליצבלאו באמצעות עו"ד אורי שילה ממשרד א.שילה ושות' עורכי דין.

 

 

בליצבלאו: "בעקבות דוח הוועדה לניגוד עניינים במשרד המשפטים, אשר מצאה כי רמתי אינו יכול לכהן כדירקטור ביפה נוף בשל ניגוד עניינים מהותי, ולנוכח פניות רבות שלי לראש העיר בדרישה להשעות את רמתי מחברותו ביפה נוף שעליהן לא קיבלתי מענה, הוגשה אתמול העתירה. התלונה הוגשה כדי שהמשטרה תחקור לעומק את הפרשה מכיוון שיש חשש לכאורה לעבירות פליליות. לא ברור מדוע ראש העיר לא השעתה את רמתי מתפקידו ביפה נוף מיד כשהתקבלו ההמלצות של הוועדה כי היא לא יכולה לטעון שהיא לא שמעה ולא ידעה. מכיוון שהתרעתי בפניה כמה פעמים ולא נעניתי, לא נותרה הברירה אלא לבקש מבית המשפט שיורה על הדחתו של רמתי מתפקידו ביפה נוף, ומהמשטרה לבדוק אם אין כאן חשש לכאורה לעבירות פליליות מצדם של קליש רותם ורמתי".

רמתי בחר למסור את אותה התגובה שמסר בעקבות הגשת העתירה: "מדצמבר 2018 פועל הדירקטוריון בראשותי כדי לייצב את התאגיד. חשפנו תרבות ארגונית כושלת שכללה התקשרויות ורכש ללא נהלים מסודרים. התנהלות זו קיבלה בעבר גיבוי בשתיקה מצד גורמים שונים, ודוחות ביקורת שיפורסמו בקרוב יחשפו זאת. הובלנו רפורמה שכללה חיזוק של התשתית הארגונית בתאגיד, מינוי של מנכ"לית מנוסה בתחום, גיוס מומחים לבניית לוחות זמנים ולהכנסת סדר בפרויקטים, והטמעת נהלים ושקיפות. בהובלתי נעשו מאמצים אדירים להאריך את ההסכם עם משרד התחבורה באמצעות פגישות, שיחות רבות ומכתבים לשר הקודם, לשרה הנוכחית, למנכ"ל ולכל גורם ממשלתי רלוונטי, והכל מתועד. כמו כן רתמתי את ראשי הערים באזור לפעול להשארת פרויקטי התשתיות בחברה. אנחנו מיישמים כעת את הפיכתו של תאגיד יפה נוף לחברה שממוקדת בקידום פרויקטים במרחב חיפה למען 300,000 תושבי העיר".

עיריית חיפה סירבה להגיב.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. שמואל בן נעים

    העובדה שעיריית חיפה לא מגיבה היא הודאה במעשה, בשחיתות !
    ראש העיר הזו רק פלילים, בתי משפט, שינאה, קרע בעיר, מאשימה את הקודמים. במה בחרנו לעזאזל.

  2. שלמה איינוביץ'

    יואב רמתי הוא איש ישר,
    הגיע למאורת נחשים – והנחשים תוקפים אותו.
    נמאס מתרבות המעטפות מתחת לשולחן של הקבלנים, ונמאס מתרבות התארגן לי ואני אארגן לך… וכשמגיע מישהו לחברה ופתאום המנכ"ל בתוך מעצר בית, ויש דוחות בדרך… אז יש נחשים ויש להם תרגילים…

    תקשיבו לשלמה – אל תאמינו בצורה עיוורת – לא לתקשורת ולא לעתירות… איך שאני מכיר את יואב יש לו מסמכים ונתונים שמפריכים את הכל.

    אני עם יואב

  3. יהודה

    כל פעם שאני שומע אותו ברדיו – את יואב, אני מבין שיש כאן אדם שאומר אמת ובתכל'ס.

    משהו מריח לי לא טוב בכל הסיפור הזה.

    הוא לא פוליטיקאי – זו הטעות שלו. יותר מדי ישר – אז תוקפים אותו

  4. יאיר

    מעולה שהמשטרה תכנס לתמונה – אבל לגמרי!
    בלי שטיקים ובלי שטויות,

    נראה מי היה בקדנציה הקודמת שותף למנכ"ל שיושב עכשיו במעצר בית, למה נלחמים עכשיו במי שחשף את השחיתויות…

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בלחצבלאו כנראה שחסר לך תואר ראשון ככלל וביחסים בפרט. ישבת בדריקטוריון של יפה נוף ובתקופתך חגגו כל המנהלים. למה לא נלחמת על האמת לאמיתה? היה לך נוח לתמוך בהנהלה שחגגה על חשבון משלם המיסים? הגיע יואב רמתי, יהודי בכל רמח אבריו ועושה סדר "במכבסה" זה מפריע לך? זה לא יעזור לך, הצדק ייצא לאור ויזכרו אותך "כחלף עם הרוח" ולירוקים שיתעסקו במה שהיה מקור לבחירתם.

  6. מספרי סיפורים וגנבים רעבים.

    המנהל הבכיר בחברת יפה נוף ובעלים של חברת תכנון תשתיות.

  7. מה לגבי מנהל התאגידים בעירייה? בזיון

    היום פורסם דו"ח קטלני של מבקר המדינה על ההתנהלות של תאגיד אתו"ס.
    כל הניהול בו היה כושל לא היה תקנון לא היה מנגנון מסודר לא היו נהלים.
    בעיריית חיפה יש מנהל תאגידים שזה בדיוק התפקיד שלו לבדוק שהתאגידים מתנהלים בצורה תקינה.
    מנהל התאגידים הזה כשל בצורה איומה האם זה כשלון ניהולי או עצימת עיניים משחיתות רבת שנים?
    צריך לדרוש חקירת משטרה למה מנהל התאגגידים בעירייה איפשר לאתו"ס להתנהל בחוסר סדר כזה שנים???

  8. רמי

    מוטי בליצבלאו הוא מאנשי הציבור האחרונים שפיו וליבו שווים, איש ישר, שפועל למען חיפה, שעושה נטו ובאופן נקי וטהור למען הציבור.

    יישר כוח המשך להילחם בשחיתות ובעוולות!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר