האקר (צילום: Shutterstock/Gorodenkoff)
האקר (צילום: Shutterstock/Gorodenkoff)

פרצת האבטחה: עובד עירייה הושעה מעבודתו

התפתחות בפרשת פרצת האבטחה שהתגלתה בחשבון הדואר האלקטרוני של מנכ"ל עיריית חיפה אוהד שגב: עובד העירייה שנחקר במשטרה הושעה מעבודתו בתום שימוע. גורם בעירייה: "מתנהלת חקירה משטרתית בנושאים שקשורים לעבודתו, ובזמן הזה הוא לא יכול לעבוד בעירייה"

פורסם בתאריך: 30.12.20 08:02

עובד עיריית חיפה הושעה מעבודתו בשל חשד למעורבות בפרשת פרצת האבטחה שהתגלתה בחשבון הדואר האלקטרוני של מנכ"ל העירייה אוהד שגב. על השעייתו של העובד הוחלט בתום שימוע שנערך לו. עובד זה גם נחקר בפרשה במשטרת ישראל לאחר שהעירייה הגישה תלונה מיד עם גילוי פרצת האבטחה.

כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והקריות", בחודש אוקטובר התעורר חשד כי גורמים פרצו לחשבונות מייל של בכירים בהנהלת העירייה, וזאת לאחר שמידע פנימי דלף ופורסם בתקשורת. בבדיקה פנימית שערכה העירייה התגלתה פרצת אבטחה בחשבון הדואר האלקטרוני של שגב, ובסיומה הוגשה תלונה בתחנת משטרת חיפה.

כעבור ימים אחדים, במקביל לחקירת המשטרה, שכרה העירייה את חברת הסייבר Profero במטרה להתחקות אחרי מי שעומד מאחורי הפרצה, ובמסגרת הבדיקה לקחה החברה כמה מחשבים מהעירייה. חודש לאחר גילוי הפרצה עוכב לחקירה תושב הקריות בחשד למעורבות בפרשה.

 

 

גורם בעירייה אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "כל הסימנים מצביעים על העובד, ויש חשדות מוצקים מאוד נגדו. מתנהלת חקירה משטרתית בנושאים שקשורים לעבודתו בעירייה, ובזמן הזה הוא לא יכול לעבוד בעירייה".

מדוברות העירייה נמסר: "עיריית חיפה לא עוסקת בענייני כוח אדם בתקשורת".

תגובתה של משטרת ישראל תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יש הרבה עובדים שתולים של הוועד שמחפשים איך להזיק

    לא מפתיע. כמות העובדים בעירייה כמו הפקידים בממשלה שלא יכולה לקבל את החלטת הבוחר ולקיים את מדיניות ראש העיר היא עצומה. הוועד לא מבין שנגמרו הימים שבהם כל המשפחה עובדת בעירייה.
    כל הכבוד לקליש שלא נבהלת מהעובדים והוועד. אין טיפה החוצבת בלסלע מכח עוצמתה אלא מכוח התמדתה.

  2. וועד עובדי הקבלנים

    הנוכחות של קליש מפריע לכמה גורמים בעירייה לבצע את הקומבינות.

  3. א א.חיפה

    עינת קליש מצד אחד חד מקצצת אוקיי. אבל מצד שלה אין קיצוץ יש שםיזור כספים ביטדף של יטעצים שהאינטרס העיריה לא במעייניהם כי חא חיםה ובעיותיהנמטרידות אותם. כי עינת חא דוגלת בעובדים באמתחתה לא מחיפה בכלל . הם לא יקירי חיפה . צעד שיונה יהב דגל. כל עובדי חיםה היו תושהי חיפה. יונה יהב דאג לתושבי חיםה להעסקתם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר