ירון כפתורי
ירון כפתורי

מנכ"ל הסינמטק ירון כפתורי התפטר מתפקידו

לאחר מעט יותר משנה בתפקיד, מנכ"ל הסינמטק ופסטיבל הסרטים הבין לאומי ירון כפתורי הודיע על התפטרותו. כפתורי: "אני מנוע מלדבר על כך עד לשיחה עם מנכ"ל אתו"ס יגאל זאבי ועם יו"ר דירקטוריון החברה יעקב פינגולד". זאבי: "אתו"ס מאחלת לכפתורי הצלחה בדרכו החדשה"

פורסם בתאריך: 15.8.19 20:49

מנכ"ל הסינמטק חיפה ירון כפתורי התפטר לאחר מעט יותר משנה בתפקיד. כפתורי – קולנוען, במאי ומפיק – מונה ביוני 2018 למנכ"ל הסינמטק ופסטיבל הסרטים הבין לאומי, והחליף את אבישי כפיר.

ביום ראשון אמור כפתורי להיפגש עם מנכ"ל חברת אתו"ס יגאל זאבי ועם יו"ר דירקטוריון אתו"ס יעקב פיינגולד לשיחת סיכום. בשבועיים הקרובים יבצע כפתורי העברה מסודרת של תפקידו לירון שמיר, שנמנה זה שנים רבות עם צוות פסטיבל הסרטים.

 

 

הצעד שנקט כפתורי התקבל בהפתעה גדולה בעיריית חיפה ובאתו"ס, מה גם שרק לפני שבועות אחדים פורסם בדוח ראש העיר כי מספר המבקרים בסינמטק במהלך השנה עלה ב-30 אחוז. לאחר פסטיבל הסרטים שיתקיים בסוכות ייצא מכרז מסודר למציאת מחליף.

כפתורי: "אני מנוע מלדבר על כך בשלב זה, עד לשיחה עם מנכ"ל אתו"ס ויו"ר דירקטוריון החברה. ובזה אתמצת".

זאבי: "אתו"ס מאחלת לכפתורי הצלחה בדרכו החדשה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. פסטיבל הכספים

    פסטיבל הסרטים זולל תקציבי ענק של מליוני שקלים ולא מביא תיירים.
    אפילו לעיתונאים שבאים לסקר אותו העירייה משלמת על חדרי המלון.

  2. רמי

    הרוח שמשרה ראש העיר (מה לעשות היא רק מתכננת ערים) ו"השותפים" שבחרה לעבוד איתם שממשיכים בדאגה למקורבים ושהעיר תלך לעז… ניכרים בכל, גם במוסד התרבות הקטן שנקרא סינמטק.
    יש הבונים ויש המכלים כל חלקה טובה!

  3. ירון

    העיתונאים התל אביבים שבאים לפסטיבל הסרטים בחיפה מקבלים חדרי אירוח ופנסיון מלא ב"דן כרמל" וב"דן פנורמה", להם ולבני זוגם. אחרת גם הם לא היו באים לפסטיבל המיותר הזה. אגב, חלק מהם מעדיפים לבלות בבריכת במלון מאשר לצפות באסופת הסרטים הירודה של פסטיבל חיפה, כל הסרטים שלא הצליחו להתקבל לפסטיבל ירושלים המעולה.

  4. תשובה ל "פסטיבל הכספים"

    פסטיבל הסרטים הינו המוצלח ביותר בין ארועי התרבות שמציעה חיפה. מביא המונים לחיפה, ונחשב לאחד הגדולים והחשובים בעולם. זוהי חגיגה נפלאה לתושבי חיפה ולבאים מכל קצות הארץ. לשיטתך כדאי גם לבטל את כל הסובסידיות למרכיבי תרבות בכל מקום בארץ. יישאר המון כסף…יאללה: לבטל סובסידיות לפילהרמונית, להיכל התרבות, להבימה, לקאמרי, לגשר, לסימפונית חיפה, לכל המוזיאונים הגדולים והנפלאים שלנו…. ועוד ועוד מוסדות תרבות. מי צריך אותם כשיש לנו מקדונלד ותכניות ריאליטי בטלוויזייה.. נו באמת! עד כדי כך ירדת?

  5. חיפאית

    פסטיבל הסרטים בחיפה הוא המקום שאליו מגיעים כל הסרטים שלא הצליחו להתקבל לפסטיבל הסרטים בירושלים.

  6. Dan

    איפה שידו של זאבי נמצאת שום דבר טוב לא יגדל שם הגיע זמן ששלטונות החוק יבדקו את מעשיו כמה שנים אחורה

  7. תשובה ל"חיפאית".

    את טועה בגדול.. רק השנה חל שיפור במעמדו של פסטיבל ירושלים. אבל דווקא פסטיבל הסרטים בחיפה הוא הבכיר והמשמעותי ביותר. מה שכתבת : שטות גמורה!
    יכול להיות שאת "מבשרת" (משמועות או ידע אישי) על קיצוץ מתקרב בתקציבי פסטיבל הסרטים בחיפה, כהמשך לקיצוצים שעושה ראש העיר החדשה שהמרחק בינה לבין ארועי תרבות הולך וגדל. ואולי נשמע בקרוב שגם הרב דובי חיון הודיע שפסטיבל הסרטים החיפאי "יוגבל רק ליוצרים חיפאיים".. אי אפשר לדעת מה עוד יקרה בחיפה תחת ההנהגה החדשה …………..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר