איצטדיון סמי עופר (צילום: מיכה בריקמן)
איצטדיון סמי עופר (צילום: מיכה בריקמן)

הדרבי הגיע: מאות שוטרים, מעגלי אבטחה, אכיפה מוגברת וחיץ בין האוהדים

לנוכח ההסלמה בין ארגוני האולטראס נערכים במשטרה בכוחות מוגברים לדרבי הראשון של העונה, שבו תארח הפועל חיפה את מכבי חיפה. מהשעה 17:00 יתפרשו מאות שוטרים, סדרנים ומאבטחים באיצטדיון ומחוצה לו על מנת לשמור על הסדר ועל הביטחון ולהסדיר את התנועה. השערים ייפתחו בשעה 18:30

פורסם בתאריך: 9.11.22 08:43

משטרת ישראל נערכת לקראת הדרבי שבו תארח הפועל חיפה את מכבי חיפה ואשר ייערך באיצטדיון סמי עופר היום (רביעי) בשעה 20:30. מהשעה 17:00 יתפרשו מאות שוטרים, סדרנים ומאבטחים באיצטדיון ומחוצה לו על מנת לשמור על הסדר ועל הביטחון ולהסדיר את התנועה. שערי האיצטדיון ייפתחו בשעה 18:30, ובשל הצפי ל-30,000 אוהדים שיגיעו למשחק מבקשת המשטרה להקדים את ההגעה, שכן באזור צפויים עומסי תנועה, ואליהם מתווספים הבידוק של תווי החנייה והבידוק בכניסות ליציעים.

לנוכח ההסלמה בין ארגוני האולטראס החיפאיים – שער 5 של הפועל והקופים הירוקים, האולטרה בויז ואינפרנו ורדה של מכבי – בעקבות פרסום סרטון שבו שרפו לכאורה חברי שער 5 את הציוד שנגנב מהמחסן של הקופים באיצטדיון סמי עופר, כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והקריות", במשטרה לא לוקחים סיכונים.

בריאיון שקיימנו בשבוע שעבר עם סגן מפקד תחנת חיפה רפ"ק דודי לוגסי, הוא הבהיר כי "מי שיפר את הסדר ומי שינסה לפגוע באוהד אחר ייעצר". עוד אמר לוגסי כי מחוץ לאיצטדיון יהיו כמה מעגלי אבטחה, כי תתבצע אכיפה מוגברת נגד אוהדים מורחקים, וכי חיץ אטום בגובה של שני מטרים יוקם לצורך הגנה על האוהדים האדומים.

 

 

הסדרי התנועה סביב האיצטדיון:
– צירי הגישה לאיצטדיון יחסמו מכביש 4 לרחוב רוטנברג ומצומת קסטרא לרחובות עזר ויצמן, רוטנברג וי"א הספורטאים, וכך גם הכניסות לשכונת נאות פרס. מהשעה 17:30 תתאפשר כניסת דיירים בלבד דרך הרחובות עזר וייצמן וי"א הספורטאים, ומכביש 4 ימינה לכיוון בית הספר, ולא ניתן יהיה לחנות בנאות פרס למי שאינו תושב השכונה. תתקיים אכיפה קפדנית ומוגברת בנושא חנייה במקומות שלא על פי החוק ותתבצע גרירת רכבים.
– לבאים ברכב פרטי ניתן לחנות בחניונים הסמוכים לאיצטדיון – חניוני הוט, אינטל, שער העלייה, p13 וחניוני החוף. הבאים מדרום יכוונו לחניון P6.
– הכניסה לחניוני האיצטדיון P4 ,P2 ,P1 ו-P5 מורשית רק לבעלי תווים, ויש להציגם בנקודות הביקורת. לא תתאפשר כניסה ללא תו.
– לא יתקיימו עבודות דרך בסביבות האיצטדיון, בנאות פרס ובכבישים 4 ו-2.
– מומלץ להשתמש בתחבורה ציבורית – מטרוניות מס' 1 ו- 4

דגשים נוספים:
– לא תותר כניסה עם כלי נשק למעט אנשי משטרה.
– אין לעשן בתחומי האיצטדיון ולא תותר הכנסת בקבוקי פלסטיק או זכוכית.
– לא תותר הכנסת אלכוהול ולא תותר כניסת אוהדים תחת השפעת אלכוהול.
– הכנסת דגלי פרישה וציוד עידוד מותנית בתיאום מוקדם ובאישור המשטרה.
– תבוצע פעילות אכיפה מוגברת נגד שימוש באמצעים פירוטכניים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר