רני בנדר, רג'א זעאתרה ויונה יהב (צילומים: סיון פרג', בועז כהן, אלעד מלכה)
רני בנדר, רג'א זעאתרה ויונה יהב (צילומים: סיון פרג', בועז כהן, אלעד מלכה)

גם בסיעתו של יהב מתנגדים למינוי זעאתרה: "לא במקום"

אחרי שורת הגינויים למינויו של רג'א זעאתרה לסגן ראש העיר, כעת מגיעה גם ביקורת מבית נגד ראש העיר יונה יהב. רני בנדר, מספר 3 בחיפה שלנו: "כקצין בדרגת רב סרן במילואים פעילים, כולל ארבעה חודשי מילואים במלחמה, אינני חושב שיש מקום לאדם הקורא נגד חיילי צה"ל לשמש סגן ראש עיר"

פורסם בתאריך: 1.4.24 14:41

התנגדות מבית: חבר מועצת העיר רני בנדר, מספר 3 בסיעת חיפה שלנו בראשות יונה יהב, יוצא נגד ההחלטה למנות את יו"ר סיעת חד"ש במועצה רג'א זעאתרה לסגן ראש העיר.

כזכור, אמש הודיע יהב כי על צירופה של חד"ש לקואליציה ועל מינויו של זעאתרה לסגן ראש העיר במחצית השנייה של הקדנציה. ההודעה כללה התייחסות מפתיעה של יהב כשהוסיף: "כמו כל ראשי סיעות הקואליציה, יו"ר חד"ש התחייב בשמו ובשם כל חברי סיעתו כי לאורך כל תקופת הקדנציה, ובכל תפקיד שהוא, הם לא ישללו את קיומה של מדינת ישראל או יתמכו במאבק מזוין של מדינת אויב או ארגוני טרור נגד מדינת ישראל".

 

 

התגובות על המינוי לא איחרו לבוא. יו"ר סיעת הליכוד יניב בן שושן, שכבר הצטרף לקואליציה, שוקל מחדש את צעדיו, חברו לליכוד אלי בן דיין הודיע כי לא יצטרף לקואליציה וקרא לבן שושן לעשות כמוהו, יו"ר סיעת מחוברים לחיפה ביתנו טטיאנה ג'ון מהאופוזיציה יצאה גם היא נגד המינוי, וכוכב הרשת יוסף חדאד גינה בחריפות את המינוי.

כעת נשמעת ביקורת גם מהמעגל הקרוב ליהב. בנדר, שאמור להתמנות ליו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית, אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "כקצין בדרגת רב סרן במילואים פעילים, כולל ארבעה חודשי מילואים במלחמת חרבות ברזל, אינני חושב שיש מקום לאדם הקורא נגד חיילי צה"ל לשמש סגן ראש עיר בחיפה. אני בטוח שיהב יידע לנהל את הקואליציה בצורה מצוינת, ואם דברים דומים ייאמרו על ידי אדם כזה או אחר נגד צה"ל, האדם הזה לא ישמש בתפקיד רשמי כסגן ראש עיר. מאחר והמינוי של זעאתרה יהיה רק בעוד שנתיים וחצי נוכל לבחון ולוודא שאמירות כאלו לא ייאמרו שנית".

זעאתרה סירב להתייחס.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. עופר

    בושה וחרפה שיהב בכלל שוקל למנות תומך טרור לסגן ראש עיר. מקווה מאוד שלא תהיה לו קואליציה.

  2. לאמור את האמת

    הגיל עושה את שלו! יהב מתחיל לאבד את זה! הסידן משתלט על המוח. הוא צריך סגן פיליפיני לעזרה סיעודית!

  3. דבורה מהסנטר

    רני בנדר אדם איכותי וישר. מוזר ועצוב לי שהוא התחבר לטיפוס כמו יונה יהב. זה לא מתאים לך רני.

  4. חיפאי מעל 60 שנה

    בחרתי ביהב אני וכל משפחתי ועמלתי רבות להביא לו קולות מהסובבים אותי, ממש ממש מאכזב ששונה ישראל יהיה סגן ראש עיר! חזור בך יונה! לא מתאים לך!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר