יונה יהב ובנימין נתניהו (צילומים: אלעד מלכה; עמוס בן גרשום, לע"מ)
יונה יהב ובנימין נתניהו (צילומים: אלעד מלכה; עמוס בן גרשום, לע"מ)

מפלגת הליכוד אוסרת על נציגיה להצטרף לקואליציה של יהב

בליכוד לא מסתפקים בביטול מינויו של רג'א זעאתרה לסגן ראש העיר. בתגובה לפניית "כלבו - חיפה והקריות" נמסר מדוברות מפלגת הליכוד: "סיעת הליכוד אינה מאשרת לנציגיה בחיפה להצטרף לקואליציה של ראש העיר יונה יהב כל עוד סיעת חד"ש היא חלק מהקואליציה"

פורסם בתאריך: 2.4.24 15:18

תסבוכת נוספת ליונה יהב: לאחר פרשת רג'א זעאתרה, מפלגת הליכוד מפרסמת הודעה ולפיה היא אינה מאשרת לנציגיה במועצת העיר להצטרף לקואליציה של יהב. בתגובה לפניית "כלבו – חיפה והקריות" באשר לעתידה של הסיעה במועצה נמסר מדוברות מפלגת הליכוד: "סיעת הליכוד אינה מאשרת לנציגיה בחיפה להצטרף לקואליציה של ראש העיר יונה יהב כל עוד סיעת חד"ש היא חלק מהקואליציה".

כזכור, ביום ראשון הודיע יהב על צירופה של חד"ש לקואליציה ועל מינויו של רג'א זעאתרה לסגן ראש עיר למחצית השנייה של הקדנציה. זה קרה שעות בודדות אחרי הודעתו על צירופה של הליכוד לקואליציה. אלא שלמחרת נחשף ב"כלבו – חיפה והקריות" כי בליכוד מסתמן פיצול וכי יו"ר הסיעה יניב בן שושן יצטרף לקואליציה, אך מספר 2 אלי בן דיין לא יהיה חלק ממנה.

 

 

בן דיין אמר אתמול כי "אני לא מבין איך אחרי 7 באוקטובר אנחנו מצטרפים לקואליציה עם סגן ראש עיר שהביע לא פעם אמירות מקוממות נגד חיילי צה"ל, הציונות ומדינת ישראל. בזמן שמדינת ישראל נמצאת במלחמה ותושבי הצפון והדרום עקורים מבתיהם, איך ייתכן שהעיר שאמורה לייצג את המטרופולין הצפוני נותנת את ידה למהלך כזה? בקואליציה כזו אני לא יכול להיות שותף. אני מקווה מאוד שגם בן שושן לא יצטרף לקואליציה הזו. כאיש ליכוד וכחבר ליכוד אני לא רואה את עצמי שותף לקואליציה כזו".

אתמול בערב כבר הודיע יהב על ביטול מינויו של זעאתרה, אך בליכוד לא מסתפקים בכך ומסרבים לשבת בקואליציה עם חד"ש. על כך אמר היום בן דיין: "אני מודה לסיעת הליכוד שאני חבר בה אשר תמכה בעמדתי הבלתי מתפשרת כי אין מקום לנציגי הליכוד ולחברי הליכוד בקואליציה המתגבשת של יהב. הליכוד היא מפלגה לאומית, ליברלית, ציונית וערכית, ואני גאה להיות חלק ממנה ולהיות נציגה בחיפה. כפי שהתבטאתי בעבר, נמשיך לפעול ביחד לטובת תושבי העיר עם מפלגת הליכוד ועם שאר השותפים לדרך".

את תגובתו של בן שושן לא ניתן היה להשיג.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. שמואל

    רציתם יהב קיבלתם יהב ( ועוד לחשוב שהוא "השתנה" או רואה בתפקיד שליחות…חחח )
    עם שלא לומד לא ברמה העירונית ולא בארצית .
    בקצב הזה חיפה תהיה "מדינת עולם שלישי" בישראל

  2. החילוני

    דפקו לליכוד בחיפה חגיגת גו'בים. פחות דפרים בחברות העירוניות

  3. אכזבה

    לא מתאים ליהב לצרף את חד"ש לקואליציה זה לא נתפס.
    מקווים שיקבל שכל .אין מקום למפלגה כזו אצלנו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר