עינת קליש רותם בישיבת מועצת העיר
עינת קליש רותם בישיבת מועצת העיר

קליש רותם ממשיכה לזגזג: שידורי המועצה יחודשו

בתגובה לבקשתם של חברי מועצת העיר מהאופוזיציה לכנס ישיבה שלא מן המניין של המועצה השיבה ראש העיר עינת קליש רותם: "בקשתכם אינה מתקבלת". הסיבה: "בשבועיים האחרונים שודרו דיוני הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, וגם ישיבות המועצה הקרובות ישודרו"

פורסם בתאריך: 23.9.19 09:52

ראש העיר עינת קליש רותם הגיבה הבוקר (שני) לבקשתם של חברי מועצת העיר מהאופוזיציה לכנס ישיבה שלא מן המניין של מועצת עיר וכתבה: "בקשתכם לישיבה שלא מן המניין אינה מתקבלת".

כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והצפון" ביום שישי, חברי האופוזיציה במועצת העיר הגישו בקשה לכנס ישיבת מועצה שלא מן המניין בנושא השקיפות והשידורים החיים מישיבות מועצת העיר. את הבקשה הגיש יו"ר סיעת הירוקים אביהו האן למזכירות העיר לאחר שהחתים את כל 11 חבריו לאופוזיציה, וזאת בהתייחס להודעתה של קליש רותם מ-7 באוגוסט על הפסקת השידורים החיים של ישיבות מועצת העיר בעמוד הפייסבוק של עיריית חיפה "מלבד נושאים מהותיים שאותם נבחר להציג לציבור". כזכור, החלטה זו התקבלה לאחר פיצוץ ישיבת מועצת העיר יום קודם לכן.

 

 

בתשובתה לבקשה כתבה ראש העיר: "כפי שפרסמנו בכל אמצעי התקשורת, כבר לפני שבועיים חזרנו לשדר בשידור חי את ישיבות המליאה. בשבועיים האחרונים אלה היו דיונים במסגרת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בנושאים עקרוניים וחשובים לציבור החיפאי – מדיניות הבנייה לגובה, תוכנית קמפוס הנמל ומדיניות תמ"א 38. בהמשך להחזרתנו את השידורים החיים, גם ישיבות המועצה הקרובות ישודרו. בתחילתן נודיע במפורש כי יש לשמור על כללי התנהגות המכבדים את המעמד. לנוכח זאת, בקשתכם לישיבה שלא מן המניין אינה מתקבלת".

חברת מועצת העיר סופי נקש מסיעת יונה יהב וצעירי חיפה מסרה בתגובה: "לצערנו הרב, ראש העיר כנראה לא מבינה את פקודת העיריות שבה מצוין בפירוש שתוך שבעה ימים מיום הגשתה של בקשה לקיום ישיבה שלא מן המניין בחתימתם של שליש מחברי המועצה, הנושא לא נתון לשיקול דעתה. מדובר פה בקיום החוק".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אסתר

    לפחות אין פה ירושה של הנהגה קודמת.
    בחרנו ראש עיר חדש -והיא נאחזת בירושות קודמות…

    כמו אישה שמדברת כל הזמן על הx לשעבר שלה .
    מספיק. דיי.

  2. רונן

    קליש פשוט מוזרה, אישה – מוזרה, לא ברורה..
    1. זיג, זג, זיג זג.. ככה לא מנהלים, בשביל לנהל צריך להיות עם עמוד שידרה יציב מזגזג כל שבוע
    2. אם היא ״מבטלת״ את ישיבת המועצה אז כל ראש עיר יכול לבטל את ישיבות המועצה בעירו, וגם ראש הממשלה יכול לבטל ישיבות קבינט וכו׳. כמובן שזה לא חוקי, אז מה היא רוצה??? ללכת עם זה לבית משפט?? הרי בכל פעם כזו העיר מפסידה כסף, זמן וכל פעם היא מפסידה!!! אז מה הקטע? בישיבה שתצביע בעד וזהו, ובכלל למה לסבך??

  3. נעים

    חיפה היא "שמאל"וקליש שמאל קיצוני-אז מה מצפים הלא ערבים שבחיפה ממנה???

  4. מה שיפה שלהתקבל לכל עבודה היום עוברים מבחנים וראיונות

    ופה גברת תמוהה (בלשון המעטה) עם התנהגות תמוהה עוד יותר נבחרה לראשות העיר.
    לכל החיפאים, עוד 4 שנים מחליפים אותה. רק נותר לקוות שיהיה מועמד ראוי לשם שינוי.

  5. יונתן

    אני לא תומך בה ולא מאוהדיה
    אבל למי שכתב שהיום לכל עבודה צריך לעבור ריאיון ומבחן, פספסת שיעורי אזרחות, ראש היא נבחר ולא ממונה, אין לו שום רף, הרף היחיד הוא הקלפי ואמון הציבור ששלח אותו, חוץ מזה אין ואסור שיהעץיו מבחנים
    היחידים שחובה שיעברו בחינות וראיונות הם הפקידים
    ביירייה ובממשלה, אלה שאיש לא בחר אותם, והם צריכים בהחלט להוכיח התאמה וכישורים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר