תחנת האוטובוס ההרוסה בבת גלים
תחנת האוטובוס ההרוסה בבת גלים

תושבים בבת גלים: תחנת האוטובוס ברחוב הראשי מסוכנת

לטענתם של תושבים בבת גלים, הם פנו לעיריית חיפה כבר לפני יותר מחודשיים והתריעו על כך שתחנת האוטובוס ברחוב הראשי בשכונה מסכנת את המשתמשים בה, אך לא קיבלו מענה. כעת הם חוששים שהתחנה, שהשלד שלה התרופף וזגוגיותיה מנופצות, לא תשופץ עד החורף

פורסם בתאריך: 14.9.22 16:17

תחנת אוטובוס הרוסה ברחוב העלייה השנייה בבת גלים, סמוך לסופרמרקט השכונתי, מסכנת את המשתמשים בה. תושבים בשכונה טוענים כי כבר לפני יותר מחודשיים הם פנו לעיריית חיפה והתריעו על הסכנה, אך לא קיבלו מענה. כעת הם חוששים שהתחנה, שנמצאת ברחוב הראשי בבת גלים ומשרתת נוסעים רבים, לא תשופץ עד החורף, ולנוסעים הממתינים לאוטובוס לא יהיה מסתור מהגשם ומהרוחות מכיוון שהשלד של התחנה התרופף, הזגוגיות שלה מנופצות והיא מסכנת את האנשים שממתינים בה.

יו"ר ועד השכונה יובל בוסין פנה אף הוא לעירייה לפני חודשיים, ולדבריו נאמר לו ששיפוץ התחנה נמצאת בתוכנית העבודה. בוסין: "האם צריך לחכות שמישהו ייפצע כדי שיטפלו בתחנה? זה כבר הפך למפגע בטיחותי מסוכן מאוד. גם האזור מסביב מוזנח ומסריח. כלבים וחתולים עושים שם את צרכיהם, אבל בעירייה לא חושבים שצריך לשטוף את המדרכות כאן. מה עוד אנחנו צריכים לעשות כדי שיטפלו בבעיות? זה מרגיז מאוד. אני מקווה שבעירייה יתעשתו ויבינו שיש כאן בעיה שמסכנת את כל המשתמשים בתחבורה ציבורית ויתקנו את התחנה לאלתר".

 

 

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "הנושא מוכר לעירייה. טיפול להסרת הסכנה יבוצע בימים הקרובים".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חדווה

    מה לעשות שבבת גלים גרים חוליגנים? בריונים ניפצו את התחנה, מה העירייה אשמה?

  2. יצחק

    העיריה היא הבעל הבית במקום וחייבת למצוא פתרון, שיתקינו תחנה עם חומרים קשיחים בלי זכוכיות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר