אהלן וסהלן. ראש העיר רועי לוי (צילום: דוברות עיריית נשר)
אהלן וסהלן. ראש העיר רועי לוי (צילום: דוברות עיריית נשר)

נשר זכתה בקול קורא למימון תכנית ייחודית לחיזוק קשרי ישראל-מרוקו

"רוח הנוער", המיזם שזכה במימון של רבע מיליון שקלים מטעם המשרד לשיתוף פעולה אזורי, יכלול פעילות משותפת לנוער ישראלי ונוער ממרוקו בה יעבור הכשרות, היכרות עם עמיות יהודית, תולדות מרוקו ומפגשים מקוונים עם אישים ממרוקו. כמו כן תוצא משלחת נוער למסע משותף במרוקו

פורסם בתאריך: 22.6.22 17:48

המשרד לשיתוף פעולה אזורי הודיע לעיריית נשר על זכיית יוזמת יחידת הנוער העירונית בקול קורא לקיום מיזמי חינוך המקדמים היכרות, שיח ושיתופי פעולה אזוריים בין ילדים, נוער וצעירים אזורי בסכום של רבע מיליון ש״ח.

המיזם הייחודי "רוח הנוער" נבנה על ידי יחידת הנוער העירונית בנשר יכלול פעילות משותפת לנוער ישראלי ונוער ממרוקו. הקבוצה הישראלית תקיים קורס שנתי בו הנוער יעבור הכשרות, היכרות עם עמיות יהודית, תולדות מרוקו וגיוון האוכלוסייה. כחלק מהמיזם הנוער יקיים מפגשים בצורה מקוונת עם אישים ממרוקו, יקיים עבודת חקר ושיא התהליך יהיה הוצאת משלחת נוער למסע משותף במרוקו.

השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג', בירך את עיריית נשר על ההצעה לקיום היוזמה: "בטוחני כי מאמצכם לקידום וחיזוק הקשרים עם מדינות האזור באמצעות שת"פ חינוכי יהווה חלק חשוב במאמץ הכולל לחיזוק מעמדה של מדינת ישראל באזור ולהטיב עם עמי האזור".

 

 

ראש עיריית נשר רועי לוי: ״הסכמי אברהם אשר נחתמו בספטמבר 2020 מהווים ציון דרך חשוב והיסטורי. לאחר היסטוריה של חרם על ישראל נפתח עידן חדש של שיתוף פעולה ושגשוג במזרח התיכון. מערכת החינוך בנשר הדוגלת בחינוך לערכי שלום, גאה להוביל מיזם ראשון מסוגו לקידום יחסים חמים בין תושבי העיר ותושבי מרוקו ותקדם את חיזוק הקשר בין התושבים".

מנהל יחידת הנוער העירונית בנשר, אור מורדו: "התוכנית כוללת לימוד משותף ועיסוק בערכים אוניברסליים בעידן הגלובליזציה. במהלך הביקור יציגו התלמידים את מדינת ישראל, יצאו לסיורים משותפים, יקחו חלק באירועי תרבות ועוד".


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר