עיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)
עיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)

מתמודדת אחת ניגשה למכרז לראש המינהל החדש, ולא התקבלה

לאחר שבמכרז הפנימי לתפקיד ראש המינהל המאגד תחתיו את אגף התרבות, את אגף הקהילה, את רשות הספורט ואת רשות הים בעיריית חיפה לא נמצא מועמד מתאים, העירייה תפרסם מכרז חיצוני

פורסם בתאריך: 18.11.20 09:54

תפקיד ראש המינהל המאגד תחתיו את אגף התרבות, את אגף הקהילה, את רשות הספורט ואת רשות הים בעיריית חיפה ייצא למכרז חיצוני לאחר שאתמול (שלישי) התכנסה ועדת המכרזים למשרות בכירות ולא מצאה מועמד ראוי. גורמים בעירייה מציינים כי למכרז ניגשה מתמודדת אחת מעובדי העירייה ולא התקבלה לתפקיד, ולכן הוחלט להפוך את המכרז מפנימי, שבו מורשים להתמודד עובדי העירייה בלבד, לחיצוני, שבו יכולים להתמודד גם מי שאינם עובדי עירייה.

בתחילת ספטמבר פרסמה העירייה את המכרז לתפקיד ראש המינהל החדש, וממנו עלה כי דרגת המשרה תהיה בהתאם לחוזה בכירים בהיקף של 85-75 אחוז משכר מנכ"ל. מתקציב העירייה לשנת 2021 עלה כי הוצאות השכר השנתיות ללשכתו של ראש המינהל יהיו 520,000 שקל.

תפקידיו של ראש המינהל יהיו, בין השאר, ייזום פעולות ופרויקטים לפיתוח ולקידום שירותים בתחומי הקהילה והפנאי ולעידוד יוזמות קהילתיות במרחב העירוני, בשותפות עם הציבור, עם גורמים עירוניים, עם עמותות ועם ארגונים חיצוניים; ניהול, תיאום והפעלת תחום החברה והקהילה על יחידותיו, תחום התרבות, תחום הספורט, תחום הים ומרכזים קהילתיים; תכנון, ייזום וניהול תכני תרבות ברמה העירונית בתחום התרבות; ופיתוח, תכנון וארגון תחומי השיט והספורט הימי בעיר על כל ענפיהם ומוסדותיהם.

 

 

זהו המכרז השני השבוע שבו הנהלת העירייה לא מוצאת מועמד ראוי. קדם לכך המכרז שהתקיים ביום ראשון לתפקיד מנהל אגף תרבות – משרה שלא אוישה באופן קבוע מאז פטירתו של המנהל הקודם אורי בלום בדצמבר 2017. היה זה המכרז השני לתפקיד, וזאת לאחר שבמכרז המקורי שפורסם בחודש יוני לא נמצא מועמד מתאים. גם הפעם, בסיום סבב הריאיונות, לא נמצא מועמד מתאים, ובעירייה הוחלט לפרסם את המכרז בשלישית ובתפוצה רחבה יותר.

עם זאת, יש לציין כי בחודש אוגוסט פרסמה העירייה מכרז לתפקיד יועץ תרבות למינהלת 2030, ולפי ניסיון העבר יועץ זה ינגוס בסמכויותיו ובתחומי אחריותו של מנהל אגף התרבות, מכיוון שהנהלת העירייה רואה במינהלת גוף חשוב יותר מאשר האגפים במנגנון העירוני.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

14 תגובות
  1. יש בעכו אנשי מפתח חזקים נהדרים ומקושרים. בטוח נמצא 1 מתאים

    אפילו לא צריך מרכז או מבדק. או אדם מילא …
    רק מילה טובה אחת מסחבק

  2. כל הכבוד לעירייה

    ברור שרק מועמד אחד או יותר נכון מועמדת
    והפעם הופתעתי לטובה שהמכרז לא היה מכור מראש…

  3. עובד

    זה שרק עובדת אחת ניגשה למכרז מצביע על מידת האמון של העובדים בהנהלה הנוכחית.

  4. עוקף יריחו

    טריק ידוע מראש.
    עושים מכרז, מיד מודיעים שלא בחרו אף אחד ובעוד שבוע ויעניקו מינוי לשנה ( למי שרוצים ).
    תחלוף לה שנה ויפורסם מכרז שייועד למאייש המינוי

    מחצית מנהלי התיכונים ( העירוניים ) בעיר נבחרו בדרך זו.

  5. רחל המרכלת

    המכרז לראש אגף התרבות עלה רק פעם אחת. אבל משום מה המועד לסיום ההרשמה אליו נדחה שוב ושוב. ואז – כשהוא התקיים סוףסוף הוחלט שבעצם אף אחד מכל אלה שעברו בהצלחה את המבדקים הקשוחים – אינו מתאים.
    מוזר. הא?

  6. שרי

    הקשו והכשילו בכוונה כדי שיהיה
    מכרז חיצוני ולהביא את החברים של קליש.

  7. האזרח הקטן

    ומה לגבי האגף החדש שהמציאו רק בעיריית חיפה? אגף מורשת… יש שם שניים וחצי אנשים כל היופי הזה באגף חדש שהמציאו רק בעיריית חיפה.

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אורי בלום היה הכי פחות מתאים שיש. סתם עוזר של יהב.. מקוה שימצאו גורם מקצועי ולא עוד כלומניקים

  9. אנונימית

    המשתמש האנונימי -לא מזוהה שלא מתבייש להשמיץ אדם שנפטר מזמן – באמת הוא כלומניק. בושה. כנראה יש לו חשבון ארוך שעדיין לא נפתר אצלו.

  10. איזה חלק של הכרמל תהרסו כדי לממן לה/לו את המשכורת ?

    העיריה על שלוחותיה וגרורותיה הנפיקה היתרי בנייה לפרוייקטי בניה מזוויעים ומכוערים תוך הרס הר הכרמל , השחתת חורש טבעי ורצח בעלי חיים. הכספים שהעירייה גורפת מההיתרים משמשים בראש ובראשונה למימון משכורות פקידים הממלאים בניינים שלמים בהדר ובהם לראש הלשכה לשום דבר החדש שאחראי על פרוייקטי הכלום הרבים שעיריית חיפה מניעה. המנדאט הבריטי השאיר עיר מסודרת עם בניינים נאים. אלה שתפסו את מקום המנדאט במקום לשמור על חיפה הרסו והורסים אותה ללא רחמים.

  11. עמרי

    מה זה אומר בעצם?
    שהפקידים בעיריית חיפה ברמה נמוכה עם מעט כישורים ונסיון ולכן אף אחד מהם לא עמד בדרישות המכרז כשזה היה פנימי לעובדי עירייה. כדאי לברר מה אחוז הפקידים בעיריית חיפה עם תואר ראשון? אם לא יכולים להתקדם לניהול אולי לא צריכים להיות בעירייה מלכתחילה.

  12. אנונימי

    למה שהיא תזכה הרי יושבים שם מנהלים שהם חברי וועדה והיא לא מקורבת כנראה לאף אחד. העירייה הפכה להיות חממה לאנשים מ….חברי הוועד וההנלה ביחד אין לה סיכוי בעליל

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר