תפריט קוקטיילים עשיר. מינט לאונג' בר (צילום: איליה צ'רקשין)
תפריט קוקטיילים עשיר. מינט לאונג' בר (צילום: איליה צ'רקשין)

לא על המוחיטו לבדו

ה"מינט לאונג' בר" בעיר התחתית מציע תפריט קוקטיילים עשיר ומקורי, שכמותו עוד לא היה בחיפה. הקוקטיילים מצטרפים לשלל יינות בוטיק ולחוויית עישון נרגילות פרימיום, בדומה לסצנה שפורחת בברים בערים מרכזיות באירופה. וכמובן שיש גם אוכל טוב

פורסם בתאריך: 23.8.21 12:32

לאחר ארבעה חודשים מאז שנפתח ה"מינט לאונג' בר" בעיר התחתית, אפשר לומר שהמקום מתיימר לקבוע רף חדש בתרבות הקוקטיילים בעיר. תפריט הקוקטיילים התעצב והתחדש בסדרה יוקרתית ומצטרף לתפריט אלכוהול הכולל יינות בוטיק לצד מנות פינגר פוד מקוריות.

אלכס גוטליב, איש לילה מוכר בחיפה, שכר את שירותיו של צ׳ימבה, מיקסולוג מוכר ומוביל מתל אביב, על מנת לבנות תפריט קוקטיילים חדש, וגייס את חברת המשקאות כספי לטובת היוזמה. ״מהרגע שפתחנו נתקלתי בביקוש אדיר לקוקטיילים מיוחדים ולא רק מוחיטו", הוא אומר, "החלטתי לקחת את העניין לקצה, וגייסתי את אחד המיקסולוגים הטובים בישראל. כל מי שמחפש בילוי לצד קוקטייל טוב, מוזמן לבוא אלינו״.

תפריט הקוקטיילים החדש מצטרף לתפריט יינות בוטיק שנבנה על ידי היינן איילון בארט, לתפריט מותגי אלכוהול ייחודיים ולחוויית עישון נרגילות פרימיום, בדומה לסצנה שפורחת בברים בערים מרכזיות באירופה. גם המטבח לא נשאר מאחור, ולאחרונה גויס לצוות השף לב דרבקין, שעבד בעבר בסינטה בר ובסטקיית הבוקרים.

מינט לאונג' בר (צילום: איליה צ'רקשין)

מינט לאונג' בר (צילום: איליה צ'רקשין)

גוטליב: "אחרי שנה שישבנו בבית בלי מסיבות ובלי אירועים, הלאונג׳ בר כאן כדי לספק חוויית בילוי אחרת שחסרה בעיר התחתית. בימים ראשון עד רביעי אנחנו מציעים 1+1 על כל תפריט הקוקטיילים לצד תפריט Late night המציע חמש מנות במחירים שמתאימים לכל כיס ושליש בירה ליד. כל ערב מתחיל בקבלת פנים באווירה יוקרתית, ולקראת השעות הקטנות של הלילה הבליינים עוזבים את הכיסאות ורוקדים עם המוזיקה של נבחרת הדיי ג'ייז שלנו. ה'מינט לאונג׳ בר' נפתח לא מזמן וכבר אנחנו מזהים קהל מאופיין שמוצא את הבילוי שלו אצלנו בדיוק כמו שהוא חיפש. אני בטוח שתפריט הקוקטיילים החדש ייקח אותנו עוד צעד אחד קדימה, ואני מזמין את כולם לבוא ולבלות".

 

 

בתפריט תוכלו למצוא ברוסקטות נאפולי – פרוסות ג'בטה צרובות בתיבול איטלקי, תערובת גבינות ופסטו שמכינים במקום ועגבניות מיובשות (28 שקלים); עראיס מתערובת בשר טחון בתיבול הבית (51 שקלים); יקיטורי אנטריקוט – ארבעה שיפודים (76 שקלים); טורטיית עוף עם ריבת בצל (56 שקלים); מינט בורגר העשוי מנתחי בשר מובחרים (59 שקלים); סלטים – קיסר / חלומי / יווני (57 שקלים).

תפריט הקוקטיילים החדש מציע בין היתר את הסוויט טובי – טובי 60, שוופס ראשן, מיץ תפוחים וספרייט; סאוור טובי – טובי 60, מיץ חמוציות, ספרייט וג'ינגר אייל; לה פינלה – פיירבול קינמון, נמירוף דלוקס דבר ופלפל, מיץ לימון ומקל קינמון שרוף; קולינס לבנטיני – ערק "דודו" פסיפלורה, טוניק, מיץ לימונים ונענע (45 שקלים).

רחוב העצמאות 84, שעות פעילות: כל יום 19:00-02:00, טלפון: 052-6314223

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר